Hakutulokset

  1. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Luin jostain et ekalla kolmanneksella sais liikkua normaalisti ilman mitään suurempia rajoituksia. Sillon sikiö on kuitenki vielä niin pieni et vatsalihakset ei oo vielä lähteny erkanemaan toisistaan. Sit tolalla kolmanneksella pitäs jo rajoittaa vatsalihaksien tekemistä ja sil ja kolmannella...
  2. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Syssy^^ saitko varattua ultran? Mä kans toivon todella ja uskon et kaikki menee teillä hyvin :love: Pidän myös peukkuja ettei ihan kamala pahoinvointi iske :) Onhan joo kaksosraskaudet aina riski ja vauva-arki tosi raskasta kaksosten kanssa, en sitä itsekään toivo. Se yksi riittäisi näin...
  3. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Alkoholista vielä, mä kans vetelin tos viikolla kaks lasillista viiniä tiistaina just samoilla mietteillä et jos olis raskaana niin eihän se istukka ole vielä edes muotoutunu. Toivotaan et auttoi kiinnittämään :ROFLMAO: Tänää olis yhdet juhlat mut meen varmaan limulla tai sitten haen...
  4. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pahoittelut haaveilija-31 ja jaksamista seuraavaan kiertoon. Toivon todella että ens kierrosta onnistuisitte. Pahoittelut myös muille uuteen kiertoon joutuneille, tsemppiä ens kiertoon, nyt alkaa sit toukokuisten tekeminen! Reirei, kaks negatiivista on jo tehty, FF heitti ovulaatiopäivän 3...
  5. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Sandelinos oi vitsit ihana jos tulisi kaksoset heti! ;) en nyt oo ihan varma mut mun mielestä luteaalivaiheen pituudella ei sinänsä oo merkitystä, munasolu kiinnittyy noin 6-10 päivää hedelmöityksen jälkeen. Sit siitä on yksilöllistä kuinka nopeesti se hcg nousee. Mut voin olla väärässä, näin...
  6. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Pahoittelut haaveilija menkoista. Ymmärrän et ottaa päähän vaikka sitä ei tekemällä vauvaa tekisikään. Ihan yhtälailla se vauvakuume silti varmasti on päällä ja toivoo että tärppäisi nopeesti. Toivottavasti saadaan molemmat toukovauvat nyt sit! :) Tosta koiralenkkeilystä oon ihan samaa mieltä...
  7. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Aika hyvä love- jos pystyt olemaan napostelematta! Mä yritän mut jotenki aina sorrun ku toisella on herkkuja siinä nenän edessä :D Mun ei pitäny vahtia ovista mut sit latasin ton fertility friendin ja opettelin lämmönmittauksen salat ja nyt oonki sit ihan perillä omasta kierrosta. Miehelle en...
  8. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Kiitos @Sandelinos et huomasit, alko jo vähän usko hiipuu tähän palstaan että ehkä mun paikka on jossain muilla foorumeilla. Mut joo, ei oo ollu mitään oireita, tiputtelua oli kp4-7 alken mikä vois olla ihan ok merkki, mut saa nyt nähdä. Toinen mahdollinen oire on tietty mielialavaihtelut/ihme...
  9. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea haaveilija! :love: Dpo 8 ja negatiivinen testattu :cry::poop:
  10. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille! Ihana että näin moni on tässä kuussa saanut plussan!:) Täällä jatkuu vuoto, tänää jäi paperiin jo (n) alkaa vähän huolestuttamaan, eli eiköhän ne menkat sieltä ala. Nyt tosin vasta dpo7...testin aion tehdä aikaisintaan torstaina.
  11. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Eihän vielä yk3 ole mitään, mut ymmärrän kyllä et mietityttää miksei onnistu. Meillä on yk1 menossa ja varmasti mietin samaa jos tästä menkat alkaa. Nyt jo mietin et onko mus jotain vialla. Ei mun mielestä laihduttamisessa yrityskuukausina ole mitään ihmeellistä jos liikkuu ja syö...
  12. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oon kanssa miettinyt tota työjuttua ja koeaikaa, et heitetäänköhän sitä pihalle sen takia et on raskaana. Riippuu varmaan työnantajasta tosi paljon ja työpaikasta. Äitiysloma maksaa työnantajalle kuitenki aika paljon ja eihän sitä nykyään oikein ajatellakaan muuta ku rahaa. Mietin myös työpaikan...
  13. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Kaneli, kurja kuulla että sulla on todettu rasvamaksa, mutta varmasti ollut hyvä motivaatio. Mietin noita Jutan juttuja joskus mut sit löysin sellasen bikini body guiden, siinä oli 3x viikossa lihaskuntoa ja välissä kävelypäiviä. Ruokaohjeetkin sai mukaan ja tykkäsin kyl tosi paljon...
  14. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Sandelinos eikö tää oo nyt toka kerta kun on vasemmalta? Jos nii tuskin mitään hätää vielä, sit ehkä vajaa puolen vuoden jälkeen vois miettiä josko on jotain. Mut toivottavasti ei tarvitse nii pitkään asiaa tarkkailla. Mulla on puolpaniikki. Valkovuoto vähän kokkareista, ollu pitkään. Mitään...
  15. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    En oo oikeastaan mitään dieettejä kokeillut, treeniohjelmia sitäkin enemmän :D syömisten kanssa oon yrittänyt löytää kultaisen keskitien nyt vuoden verran siinä onnistumatta :unsure: mut nyt ajattelin mennä raskausdiabetes-ohjeilla niin pitkään kun pystyy/saa. Täällä on nyt mennyt kaks päivää...
  16. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Hei, minäkin voisin liittyä! Meillä vasta yk1 menossa ja yritän tässä samalla syödä fiksusti. Ylipainoa ei ole mut haluaisin saada taas itsekurin takasin ja siinä samassa sais pudota muutama kilo :) yhteensä haluaisin 7kg pois mut kaikki -2 kg ylöspäin olis jees. Täytyy saada jotain muuta...
  17. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Nyt kun on itsesäälit ryvetty niin @syssy^^ miten sulla siellä sujuu, joko on jotain oireita ilmestynyt? :) Täällä kp14 ja ovis tais olla, ainaki lämpöjen perusteella. Ja ehkä vähän limojenki. Nyt sit vaan piinailemaan.
  18. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Toivottavasti Helmiina menkat ei ala ja pääsisit siirtymään kans tonne odottaviin :) meillä ei la missään nimessä tuu huhtikuulle vaikka nyt ekalla tärppäisikin, mut toukokuun alku on vähintään yhtä hyvä :) jos nyt edes raskaudutaan, tänään ollu taas epätoivoinen olo ja tuntuu et tuskinpa...
  19. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kysymys limojen tarkkailijoille, onks kaikilla ihan selvät ovulaatiolimat, sellasta 10cm venyvää pitkin päivää vai enemmän kertalöytönä? Yritän bongata ovulaatiota ekaa kertaa tosissaan ja noi kutrin ja luomipimun ohjeet hämmentää :)
  20. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Päästään sit @Sandelinos piinailemaan yhessä, täällä kans nimittäin sama, Kp12 ja oon aika varma et ovulaatio oli eilen/tänään/tulee täs lähipäivinä. Eilen oli limojen mukana vähän pinkkiä, eli jos lämmöt nyt nousee niin ovulaatio tuli ja meni :) eikä haittaa, talletettu on joka toinen päivä jo...

Yhteistyössä