Hakutulokset

  1. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos paputoive vastauksesta, noita erikoisaloja on niin valtava määrä et on vaikea pysyä perässä. On jonkun verran tullut seikkailtua yksityisten sivuilla mut esim. Mehiläisessä on tosi paljon eri ainaki Helsingissä nii vaikea päättää. En kyllä muutenkaan ole Mehiläisen perään, käyn...
  2. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tervetuloa lilja_93! Täällä vähän sama kun kiuskilla ja paputoiveella että haluaisin saman sukunimen kaikille, mutta mä liityn muiden joukkoon sit jokusen vuoden päästä kun on rahaa pitää häät. Kihloissa ollaan oltu nyt reilu vuosi ja yhdessä asuttu myös vuoden verran, eli ei ole takana monen...
  3. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Me ei muutenkaan juoda juuri koskaan nii eipä oo nytkään tullut, juhlissakin yleensä juon korkeintaan kaks lasia viiniä, useimmin on kyllä vaan limu mukana :LOL: Helppoa sit kun plussaa kun ei kukaan epäile mitään juomattomuuden takia ainakaan. Mulla tais olla ovulaatio eilen tai tänään, nyt...
  4. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    @love- haha aa aivan no joo, se kuulostaaki järkevämmältä vaihtoehdolta nyt kun luin uudelleen ton sun tekstin. En tiedä mistä ihmeestä repäsin ton pyöräilyn :LOL: Meillä on täs lähipäivinä ollu vähän yhteistyövaikeuksia aivojen kans. Toi on kyllä totta, että ei liian väsyneenä kannata mennä...
  5. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jennipä Kyllä ultrasta näkee ainaki limakalvon paksuuden ja luulis että näkee onko ovulaatio tapahtunut. Ja jos tosiaan on pitkä kierto niin saa vähän selvyyttä - näkee onko siellä mitään ylimäärästä tai eihän sitä tiedä vaikka löytyisi johtofolli. Ehdottomasti siis kannattaa käydä :) Ite asun...
  6. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    En nyt varmaksi tiedä mut eikös normaali luteaalivaihe oo 10-16 päivää, niin uskon kyllä että pikkunen ehtii kiinnittyä jos se ei montaa ektrapäivää etsiskele paikkaa. Kiinnittyminen tapahtuu about viikko hedelmöityksen jälkeen (muoks. Minkä varmasti kaikki täällä tietääkin). Hyvä et ehditte...
  7. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Millon ootte viimeks talletellu ajatuksissa? Kun jos sulla on tehny ovulaatio tuloaan jo pidempään nii simpat selvii vähän paremmin :) ja missä välissä kiertoa nyt menitkään?
  8. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Hei olipas kiva huomata että täällä oli viestejä! :) Yölliset orgasmit? Mä voisin kyllä tollaset ottaa :LOL: Mä kans mietin ihan samaa enkä tosiaan usko et se pelattavuus häviää useampien yrityskertojen myötä, ehkä se täst alkujärkytyksestä vähän laantuu aluks mut sit varmasti taas sama. Mä...
  9. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kyl vähän ahisti avata haarat siinä sen edessä mut sit mietin et mitä mäki nyt hermoilen, se tekee vaan työtänsä :LOL: Sit kun lähin nii se sano vielä perään et niiltä löytyy myös neuvola jos haluan valita sen sit kun sen aika on :) Tuskin valitsen kun on vähän turhan kaukana kotoota mut muuten...
  10. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Ei mulle toukovauvaa tuu missään tapauksessa, parin päivän päästä ovulaatio nii menee kesäkuulle jos siis onnistuu, mut katellaan, en nyt jaksa stressata sitä :) Onnea nyt vielä kerran Aloha!:love: tää keskustelu taitaa jäädäkin nyt sit tähän kun jäin tosiaan ainoaksi joka ei päässyt tästä...
  11. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jennipä toi on kyllä ihan loistava ja aivan takuulla toimiva vinkki :LOL: Mä ehkä vielä hetken pitäydyn pois listalta ettei lähe taas kierrokset yltymään ku piinailut lähenee, parempi etten kauheesti vahdi kiertoa yms :ROFLMAO: mut ehkä tän kierron jälkeen voisin listautuakin! Villisilmä en...
  12. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Hyvä haaveilija! Ei se sali pakollinen ole, pääasia et ite löytää sellasen liikuntamuodon mistä tykkää ja nauttii! love- voi ei, tosi p*rseestä kerrassaan, oon pahoillani :( Mut onneks sulla on noin ihana ja hyvä asenne, mulla olis sulta kyl paljon opittavaa. Pyörälläkö ajoit naulaan vai...
  13. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jennipä, ihanaa tosiaan että meitä on useampi! Mun lempinörtteilysivusto on pubmed, sieltä löytää kaikki julkastut tutkimukset niin pääsee toden teolla tutustumaan aiheisiin. Möröt tosiaan pienenee kun niitä käsittelee, mut välillä tuntuu et paniikki iskee ku eksyy vähän ohi aiheen ja löytää...
  14. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pehmis, jos oon ymmärtäny oikein nii toi on ihan kauheen yksilöllistä miten kenelläkin limoja tulee :) toisilla ei tuu limoja vaan on pelkästään vetistä ja toisilla sit tulee "kasapäin" noita limoja, tärkeintä on vissiin se että ite tiedät mikä on sulle normaalia. Alotin tän limatutkiskelun...
  15. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa, voisin liittyä seuraan jos sopii? :) Esikoista miehen kanssa yritetään, molemmat ollaan 27v ja kierukka lähti heinäkuussa pois. Sitä ennen ollu e-pillerit ja kierukka yhteensä n. 10v. Kierukka ehti olla about puol vuotta paikoillaan ja sen kanssa tiputteli aina kaks viikkoa kerrallaan ja...
  16. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Aloha86 eiköhän siel kaikki mene hyvin! En kun täällä odotellaan nyt ovista, ekalla ei tärpänny mut nyt alkaa olla sellanen olo et ei haittaa, kyllä mulle kesä/syksylapsi kelpaa ihan yhtä hyvin :) ja jos ei tästäkään kuusta tule nii sit ehdin valmistua eka ja sen jälkeen äitiyslomalle, eli...
  17. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Onnea nyt vielä kerran :love: ai että ei muka ekalla onnistu ;) meneekö la toukokuun lopulle?
  18. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Tervetuloa @Saannuska! Tiedätkö missä vaiheessa kiertoa nyt suunnilleen oot? Huomasin kans et alotin jo kropan kuulostelun kuukaus ennen kun kierukka lähti, nyt viime kuu meni harakoille mut jospa se kroppa täst pikkuhiljaa heräilis takasin hormonittomaan elämään :)
  19. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Onnea @Aloha86, eiköhän se sieltä digiinki pärähdä pian, nyt on kuitenki nii pienet päivät ja liuskat reagoi haamuilla aika pieniinki määriin :)
  20. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Aloha86 eikös kaikki voi olla oireita? Toisaalta voi myös olla ihan pelkkää progesteronitasojen nousua mikä tapahtuu aina ovulaation jälkeen. Tosin aika hyvältä kyllä kuulostaa, odota vaan nii sulla on plussa tikussa viikon päästä :)

Yhteistyössä