Hakutulokset

  1. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Rakkapanuu: pakkaus tulee maaliskuussa näytille, 2007pakkauksia jaetaan niin kauan kuin riittää. Esikoisesta la oli 14.08.08, panttasin ihan loppuun asti paperin viemistä kelalle. eli vein toukokuun lopussa, juuri oli tullut 2006 pakkaus jakoon. ELi uskon että kesäkuiset saa sen 2007 pakkauksen.
  2. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Hankinnoista: Pikkukakkoselle ostetaan uusi kaukalo. Esikoisen kaukalo myytiin heti kun ei mahtunu siihen, saatiin hyvä hinta uudenveroisesta kaukalosta. Hoitopöytä oli lainassa esikoiselle, tän toisen kohdalla ostetaan oma hoitopöytä. Tuplarattaat ostamme sitten keväällä, ollanki jo käyty...
  3. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    amati: ajatella kuin aikasten pikkuinen näyttää ihan vauvalta :heart:
  4. Ä

    Viikon jo tosi haalea haamu r-testissä...onko mahkuja ettei olis kemiallinen

    Tosiaan soitto lääkäriin, ja verikokeisiin. Saat varman vastauksen.
  5. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Ihania masuja kaikilla Päivitän itsekkin, parempi kuvaki nytten :D (rv 11+4) Huomen aamulla ultra :heart: Äippä ja Nasu 11+5
  6. Ä

    Ilmakuivattu kinkku, esim. parmankinkku

    VAIN pastöroituja saa syödä. Oli sitten pehmeitä tai ei, tällaisen tiedon olen saanut. Ja jos tuon listerian saa niin äiti ei siitä välttämättä kärsi, mutta sikiö kärsii. Tuota Kinkkua en itse ole uskaltanut syödä.
  7. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Tässä parempi kuva(ilman varjoa :D )Ja eilen otettu 11+2
  8. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Miten suhtaudutte niihin ruokiin jotka on "kiellettyjä" raskauden aikana? Itse katon aika tarkasti etten syö sellaista mitkä ovat siinä listalla.
  9. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    tässäpä kuvaa ihan raskauden alusta...eli 3+ jotain :D
  10. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille Meillä tehdään tänään hyvää ruokaa. Jälkkäriksi mansikkarahkaa ja rahkatassuja.Kotosalla ollaan varmaan koko päivä. Laitampas minäkin masusta kuvan äippähousut jalassa :D tässä siis 11+1 Äippä Ja Nasu Rv 11+2 :heart:
  11. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Toisilla maha kasvaa enemmän "selkään päin", eikä tule niin paljoa ulos. Mä olen sitä tyyppiä että masu kyllä NÄKYY :D
  12. Ä

    Mikä patja vauvalle?

    Mulle on annettu useampaan otteeseen sellaista tietoa että vauvalle ei saa laittaa petaria. Vasta sitten isompana.
  13. Ä

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Rouva PikkumyyKävin kurkkimassa teitä ja huomasin että sulla la 11.8. Meidän esikoinen synty 11.08.06 :D
  14. Ä

    Pahoinvointi ja sukupuoli

    Esikoinen poika, oksensin 3kk. Toista odotellaan ja oksentanu muutaman viikon. :D Äippä Ja Nasu Rv 11+1
  15. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Mulla tullu viime päivien aikana ihan tyttötunne :heart: Esikoisesta oli poikatunne =) Äippä Ja Nasu 11+1
  16. Ä

    Milloin Pahaolo/kuvotus?

    Esikoisesta oksentelu alkoi rv 6 paikkeilla Tästä toisesta ennen plussaamista alkoi paha olo, oksentelu viikolla 5-6. Äippä Ja Nasu rv 11
  17. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Neuvola Rv 11 RR 132/78 Pissa puhdas Hemppa 142 Ja ne ihanimmat äänet saatiin kuulla, terhakka :heart: sykki Seuraava nla 07.01.08, ultra ens viikolla. Äippä Ja Nasu Rv 11 :heart:
  18. Ä

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Piti tulla kurkkimaan joulukuisia kesäkuisista :) Onnea paljon vauvautuneille :heart: Kiiuska "Pisti silmään" sun kirjoitus, meillä oli esikoisesta synnytystapa-arvio rv37 ja pojan paino oli silloin 2,6kg. syntymäpaino 3,3. veikkasivat 3-3,5kg syntymäpainoksi.
  19. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Ihania ultrakuulumisia monella :heart: Mulla oli koko raskauden ajan poikatunne, vaikka lääkäri ja kätilö sano rv20 ja rv26 että tyttö tulossa. Rv37 näky pallit, ja oikeassa olin :D Nyt en oikein osaa sanoa että kumpi, mutta veikkaan 60% varmuudella poikaa :D Saas nähä suostuuko...
  20. Ä

    #Huuto.netissä epäilyttävää vaunukauppaa..!#

    Kannattee tosiaan varoa kun noin "isosta" rahasta kyse. ettei mene ihan summissa huutelemaan.

Yhteistyössä