Hakutulokset

  1. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Mä oon ihaillu emmaljungan twin city cross vaunuja. Ja ne taidetaan varmaan ostaakkin sitten keväällä. Sittenhän on ne 2008 mallitki myynnissä. taitaa kyllä ollakkin jo, jos en väärin muista?. Tässäpä mun masu Rv 9 Mami Ja Nasu 9+4
  2. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    hankinnoista:Esikoiselta on kaikki tallessa paitsi turvakaukalo. Myytiin heti kun ei siihen enää mahtunut, saatiin hyvä hinta. Ostamme kakkoselle uuden kaukalon, olenki jo katellut tuota BRIO® Primo -turvakaukalo + jalusta. Ja ne tuplat ostamme myös sitten keväällä. Ja vaattetta tulee ostettua...
  3. Ä

    alkuraskauden ultrasta

    Koska viimeksi oli kunnon menkat?
  4. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Mä alan ens viikolla laittamaan joulua. Sisäpuolelta pesen ikkunat, vaihdan verhot. Laitan ikkunoihin valoja ja pöydille joitain koristeita. Itse tykkään hirveesti joulusta :heart: Esikoisen ajoilta ei taida olla ku yks mammapaita. Myin kaikki, koska laihduin sen verran paljon. Nyt olen...
  5. Ä

    alkuraskauden ultrasta

    Me kävimme 6+3, ja pieni vauva ja syke näkyi.Ja tiesi heti sanoa että paljon viikkoja kun otti mittoja pienestä. Joten jos alkiotakaan ei vielä näkyny niin viikkoja varmaan 4-5? Koska teit positiivisen raskaustestin?
  6. Ä

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Plussatuulia kaikille ja pahoittelut tädistä :hug: Voi, joko elovauvoja olis sitten tulossa..niin se aika menee. :heart: Elovauvan06 äippä ja nasu 9+2
  7. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    liitoskivut aina yhtä ihania. Muistan kun esikoista odotin..ja ne viimiset viikot..auuu :D
  8. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Kaa :'( voimia teille. Täällä samat oireet jatkuu...nyt tuntus taas että se väsymys palaa. Ei siis oikeesti väsytä, vaan väsyny olo :D hankala selittää, mutta kyllä ymmärrätte :p Yohanna, kiva että muitaki joilla sama la :heart: vaikka tuskin nyt laskettuna päivänä syntyy, mut siltikki...
  9. Ä

    Poikaraskaus vs. tyttöraskaus?

    No, itse en osaa verrata ainakaan vielä. Esikoinen on poika, ja häntä odottaessa heti plussan jälkeen pahaa oloa. Oksensin rv 8 lähtien 3kk joka päivä. Oli väsymysyä ja palelua alussa. Toista odotellaan, ja sukupuolesta ei vielä näillä viikoilla tietoa joten en sitten osaa sanoa kumpaa nyt...
  10. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Tilasin neuvola ajan, 4.12 on sitten aika. Kuunnellaa silloin sydänäänetki :heart: Tänään siivottiin miehen kans, ihanan puhdasta taas. =)

Yhteistyössä