Hakutulokset

  1. Ä

    paino nousee liian nopesti, mutta kun koko ajan on nälkä!!!

    Liikkuminenhan se parasta onkin painonhallintaan. ei tarvi juosta että pitää painon kurissa. Ja nythän oli tosiaan kyse siitä että mitä kannattaisi syödä ettei paino nousisi niin paljoa. Sitten se normaali painonnousu: vauva, istukka yms. Mutta eihän kannate turhaa itteä syömiselläkään...
  2. Ä

    RV 6+ ja ultrassa ei näkynyt sikiötä!

    Vaikuttaa että raskautesi ei ole niin pitkällä. Me kävimme varhaisultrassa 6+3(vauva vastasi viikkoja 6) eli alkio näkyi ja syke. Np-ultraan mennessä oli ottanu kasvussa kiinni ja vastasi viikkoja. :)
  3. Ä

    paino nousee liian nopesti, mutta kun koko ajan on nälkä!!!

    Painohan nousee jos ei liiku, oli raskaana tai ei :) Itse olen syönyt normaaliin nähden enemmän, mutta olen myös ulkona liikkunut. Nyt rv 13+ ja painoa tullut vajaa 2kg. Esikoisesta tuli alle 10kiloa
  4. Ä

    voinko juoda jouluna

    Ihan täysin alkoholittomiakin löytyy, eli 0,0%. Ainakin meidän kaupoista, montaa eri makua.
  5. Ä

    voinko juoda jouluna

    Ihan samaa mieltä, alkoholi ei kuulu raskauteen. Oli sitten lasillinen punaviiniä tai pullollinen ykköstä.
  6. Ä

    Huomenna kakkoselta klo 22.35 tulee silminnäkijässä Syntymähumalassa.

    Huomenna kakkoselta klo 22.35 tulee silminnäkijässä Syntymähumalassa. Äidin oikeus on vauvan tuho: Alkoholin nauttiminen on jokaisen yli 18 vuotiaan suomalaisen perusoikeus, vaikka se vaarantaisi toisen ihmisen terveyden. Tästä ongelmasta lähtee silminnäkijän tämän viikon koskettava...
  7. Ä

    MILLOIN NEUVOLAN LAITTEILLA SYDÄNÄÄNET??

    Esikoisesta kuului heti..eli Rv 10+ Toisesta löytyi kans melkein heti ja Rv 11
  8. Ä

    voinko juoda jouluna

    Nollalinja täällä, itse en menisi juomaan.
  9. Ä

    raskaus ja mahanahkan löystyminen??

    Ei mulla ainakaan löystyny esikoista odottaessa, vasta sitten ku vauva oli maailmassa :D
  10. Ä

    Saako syödä suolalohta?

    sehän on "kiellettyjen listalla", itse en uskaltais syödä sitä.
  11. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Ihania kuulumisia monella :heart: Autosta Meillä on Volvo v40 vm-96(farkku). Todella tilava auto, mutta näillä näkymin ostetaan uudempi jossain vaiheessa. Ja se on sitten volvo v70 tai volvo s80. Mä olen tuntenu kuplia, hipasuja ja kutituksia. Esikoisesta tunsin Rv 15. Mutta...
  12. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Vitamiini Multitabsin raskausvitamiini, 2kpl päivässä. Saa kaiken tarvittavan.
  13. Ä

    maksalaatikosta kyselisin..

    Meidän neuvolassa suositus että maksalaatikkoa ei syötäis. Maksamakkaraa voi syödä pari siivua.
  14. Ä

    milloin olette olleet alkuraskauden ultrassa ja mitä näkyi?

    6+3 näkyi pieni vauva ja syke :heart: Äippä Ja Nasu 12+4
  15. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    rypäle meillä sitten sama la :heart:
  16. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    meillä ei pidä paikkaansa :)
  17. Ä

    pakkaus vai raha?

    Esikoiselle (08/06) pakkaus. Kakkoselle otetaan myös. Se rahamäärä on niin vähän.Vaikka esikoiselta kaikki tallessa, silti kummallekkin "oma"pakkaus jotka saavat sitten isompana itelle.
  18. Ä

    Pari kysymystä Emmaljungista

    meillä myös smart duo combit ja niihin ei sadesuojaa kuulu. me saatiin kaupanpäälle, ohjekirja oli mukana.
  19. Ä

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Ihania kuulumisia monella :heart: Ajatella että tammikuussa osa jo puolessa välissä :) Rv 12+2

Yhteistyössä