pakkaus vai raha?

Kuinka moni meinaa ottaa pakkauksen??

Ite oon aatellu rahaan päätymistä, paljonkohan muuten lienee??

Kolmelle oon ottanu pakkauksen ja ei sieltä oo oikein tullu käytettyä kuin haalaria ja harsoja!
Se pahvilaatikko ois kyllä hyvä säilytyslaatikkona.. :whistle:
 
itse otin ekalle pakkauksen ja nyt rahan.kaiken pystyn käyttämään uudelleen kakkosella.
raha on 140 euroia.

miksi et ole vaatteita käyttänyt?sun varmaan kannattaa ottaa raha jos et ole vaatteita enemmin käyttänyt muillakaan...
 
No viimisen kohdalla varmaankin syy oli et sain 2 pojan jälkeen tytön ja äp:n vaatteet oli "poikamaisia"!! :whistle: Täytyhän sitä mekkoo päästä rinsessalle pukeen.., :)
No ehkä kirjoitin karrikoidusti et vaan haalaria ja harsoja, tulihan niitä bodyjakin käytettyä sekä jotain muita. :ashamed:
Toi rahahan on noussu vähän sit markka-aikojen ... muistelin meinaan et se olis ollu 750mk yheksänkytluvun lopussa.
 
Ekalle otin pakkauksen (syntyi huhtikuussa-06) ja nyt otan rahana koska ei ne esikoisen pakkauksen vaatteet ehtinyt ees kulua (haalari ei ole ees ollut käytössä ). Sitä paitsi siinä pakkauksessa ku on paljon semmosta mitä ei kahteen kertaan tarvi, kynsisakset, oppaat, harsot, harja ynnä muuta.

Ja sitäpaitsi, saan paljo enemmän vaatetta tulokkaalle tuolla rahalla ku mitä pakkauksessa on. Ja ku ei ne pakkauksen vaatteet nii ihmeellisiä ole.. Ja vielä se, et tulokas on myös huhtikuun lapsia ja samaa sukupuoltakin että meil taitaa olla toiselle vaatteita muutenki tosi paljo valmiina.
 
Tuolla kaapissa odottaa uusimman mallin pakkaus. Aika monet vaatteista menee yökkäreiksi. Haalari jää varmaan vähälle käytölle, ellei oo kovia pakkasia ja meillä on pienempi haalari alkuun. Laskettuaika helmi-maalis vaihteessa. Mutta peitot yms. on hyviä kun on esikoinen tulossa ja ei ole valmiiina mitään sellaisia, eikä tarvii lähtee ostoksille.
 
ykköselle otin pakkauksen, kakkoselle otin rahat ja kolmannellekkin raha-kohta ruksitettu hakemuksessa.
ne pakkauksen vaatteet ei ole minun mieleen, joten kirpparilta olen ostanut jo paljon sellaista mistä tykkään ja joka on meidän perheessä tarpeen. Sinänsä äitiyspakkaus suomessa on tosi hieno juttu, mutta turhaa otta pakkausta jos tavarat jää käyttämättä.
 
Ekalle (01/07) otin pakkauksen, mutta toiselle otan rahan. Esikoisen pakkauksen vaatteet ja tavarat ovat edelleen tosi hyväkuntoisia, joten niitä voi hyvin käyttää toisellakin. Rahalla saa sitten ostettua esim. uusia ihania kestovaippoja tai muuta tarpeellista.
 
Mä kans mietin..ku oon noista kahesta ottanut pakkauksen...että otanko tästä tulevastakin...Sitä pakkausta on kyl niin ihana odotella ja hakea se postista ja sit hypistellä niitä... =)ne vaatteet on hyviä koti vaatteita...hyvä laatuisia ja mukavia päällä...luulisin ;)
että voi olla että tästä kolmannestakin otan pakkauksen..se raha summa on loppupeleistä niin pieni...että ei sillä juurikaan mitään saa hankittua.Ainakaan niin paljoo ku pakkaus sisältää..
 
Me taidetaan tällä kertaa päätyä rahaan. Kaikkien viiden pakkaukset sisältöineen on tallessa sekä vielä äidiltä sain kolmen nuorimmaisen pakkaukset, niin on siinä muutama haalari vuosien varrelta ja paljon paljon muutakin. Tälle nuorimmaiselle tuli hankittua paljon uuttakin ja vähän käytettyä, joten olis puettaa vaikka viisi lasta noilla vaatteilla. kävin just läpi niitä ja potkareitakin löyty koosta 60-70 36 kappaletta, joten jotain lähtee kirpparillekkin. Toppahaalareita on 7, joten eiköhän riitä. Tosin eipä sillä haalarilla ekana talvena ole ollut mitään käyttöä, kun on niin iso. Tytön mintunvihreä on täysin käyttämätön. En vain kertakaikkiaan pidä siitä väristä. Raha varmaan kytetään city cross rattaiden runkoon saatavaan city koppaan tai turvaistuimeen. Niitä me nyt kipeämmin tarvitaan kuin vaatteita.

Onhan se raha pienempi arvoltaan kuin pakkaus, mutta nuo viisi jätesäkillistä alle 80cm vaatteita kauhistuttaa jo muutenkin. Jokseenkin kaikilla tutuilla on ollut tapana antaa meille omiaan, kun on "paljon lapsia", ihan kuin ei muuta tarvittais, kuten lahjakortti vaikka lastentarvikeliikkeeseen tai ehjiä hyväkuntoisia leluja tai vaikkapa hoitoapua. Viimeks toivoin vauvalahjaksi jolstain rintapumppua, mutta siankin kassillisen vauvanvaatteita. Prinsessan kun saimme, niin kassi oli täynnä sinisiä. Silloin oli jo tyttö syntynytkin.

Sori tämä avautuminen, mutta tulipa sanottua :) Tuo mymmy myyn ajatus on kyllä hieno. Harmittaa oikein, kun omat on kaikki sekaisin ja ei enää muista mikä oli kenenkin pakkauksesta. Olisin kyllä muuten varmasti koonnut jokaiselle omansa.
 
esikoiselle otin pakkauksen. nyt otan rahana.
kaveri meinaan lupasi laittaa meille kiertoon nykyisen pakkauksen vaatteet kun heidän pikkumiehensä ei niitä enää tarvitse ja 140 eukolla saan aika monta vaippaa pikkuiselle :saint:
 
Ekalle otettiin pakkaus, johon olin ihan tyytyväinen. Siinä oli paljon hyödyllistä, tosin sisävaatteet oli huonolaatuisia mun mielestä(06-pakkaus). Nyt on tulossa toinen lapsi, jolle otan vissiin rahana, koska mulla ne tavarat on vanhasta pakkauksesta... ja pieniä vaatteita esikoiselta jäi kaappitolkulla, kun on niin iso poju =)

Mun täytyy ostaa tuplarattaat, kun ikäeroa näille vauvoilleni tulee niin vähäsen, elikä se raha menisi sitten niihin.
 
Ekalle otin pakkauksen. Pakko tunnustaa ,että lähes kaikki vaatteet jäi käyttämättä. Vaatteet olivat mielestäni niin poikamaisia ,eikä laadultaan niin "pehmoisia" mitä tykkään pienellä vauvalla käyttää. Lahjoitin vaatteet eteenpäin ,että käyttö niille löytyi. Jatkossa otan rahana.
 

Yhteistyössä