Itselläni kuului neuvolassa sydänäänet rv:lla 9 tasan, ja neuvolatäti silloin sanoi että harvinaisen aikaisin sai kuulumaan. Johtuu kuulemma luuviuluisesta olemuksestani.
Mulle sanottiin, että saadaan kuulumaan vasta 12 viikolla, koska on niin aatamin aikaiset vehkeet. Mulla oli viikkoja 9+5 kun kokeiltiin, mut ei kuulunu.
meillä kuului myös hyvin sydänäänet jo viikolla 10. neuvolatäti oli kyllä melkein varma ettei vielä kuulu ja oli itsekkin ihan täpinöissään kun löysi sydänäänet. :heart: nyt mennään jo melkein viikolla 33.
Miulla kanssa kuului äänet ekassa neuvolassa rv 10+. Olen tosin hoikka ja sanoi sen hiukan vaikuttavan asiaan. Kohtu on voimakkaasti kallellaan taaksepäin. Nyt matkataan viikolla 29+.
Rv 9+5 saatiin mulla kuulumaan. Sanoi kokeilevansa löytääkö, mutta sanoi myös ettei pidä huolestua vaikkei kuulukaan. Mutta sieltä sitten jumpsutus kuului.
Mulla kuului jo rv 8+1 (alkuraskauden ultran mukaan), tosin neuvolan laskujen mukaan olisi ollut 9+0. Hyvin kuului, eikä tarvinnut edes kauaa etsiä. Jos ei olisi kuulunut niin sitten lääkäri olisi ultrannut.
Tänään yritettiin kuunnella, mutta ei kuulunut. Viikkoja 10+6
Kauan etsi ja haki, mutta ei löytynyt. Perjantaina menen sitten uudestaan jos ne sitten löytyisi.
lutuliini: mulla aivan sama juttu viikkoja nyt 15 ja tänään menen uudestaan neuvolaan jos sais ne äänet tänään kuulumaan.viikko sitten ei vielä neuvolassa kuulun
itellä on tänään 13+5 ja jouduin menemään utraan kun lääkäri ei saanut sydämenääniä kuulumaan neuvolantätin kanssa.. :/
sairaalassa lääkäri sano että johtuu todennäköisesti siittä että on eteisistukka ja kohtu taakse päin kallistunut.. :|
ultrassa kuitenkin vauvalla oli kaikki hyvin :heart: :heart:
Meiän neuvolassa ei edes yritetty ennenkun oli 12 viikkoa täynnä. Terkka sano, että tulee vaan paha mieli, jos ei saada kuulumaan. Ei tarvinnu huolehtia, että jäikö ne vaan kuulumatta vai onko pikkusen sydän pysähtyny
Ultrassa rv.6 näin sydämen lyönnit ekan kerran :heart:
miellä ei täällä yritetäkkään ennen vko13.. itse olin juuri kuuntelemassa sydänääniä tän viikon alussa (15+3 sillä hetkellä) ja sanoi vielä ettei välttämättä kuulu hyvin vaikka ei ollenkaan vielä kuuluis. varsinkin kun mulla ollaan ultrissa aina todettu kohdun olevan takana. hienosti jytisi ja löytyi heti :heart: