MILLOIN NEUVOLAN LAITTEILLA SYDÄNÄÄNET??

Miule sanoi neuvolassa tänään että yli rv 10 kun mennään ni sitten rupeaa jo pikku hiljaa löytymään sydänäänet.

Mutta siis joillainhan kuuluu jo edellisellä viikollakin, riippuu kohdun asennosta.

Satunnaisena surffailijana täällä... =)

Itselläni kuului neuvolassa sydänäänet rv:lla 9 tasan, ja neuvolatäti silloin sanoi että harvinaisen aikaisin sai kuulumaan. Johtuu kuulemma luuviuluisesta olemuksestani. :D

meillä kuului myös hyvin sydänäänet jo viikolla 10. neuvolatäti oli kyllä melkein varma ettei vielä kuulu ja oli itsekkin ihan täpinöissään kun löysi sydänäänet. :heart: nyt mennään jo melkein viikolla 33.

itellä on tänään 13+5 ja jouduin menemään utraan kun lääkäri ei saanut sydämenääniä kuulumaan neuvolantätin kanssa.. :/
sairaalassa lääkäri sano että johtuu todennäköisesti siittä että on eteisistukka ja kohtu taakse päin kallistunut.. :|

ultrassa kuitenkin vauvalla oli kaikki hyvin :heart: :heart:

Meiän neuvolassa ei edes yritetty ennenkun oli 12 viikkoa täynnä. Terkka sano, että tulee vaan paha mieli, jos ei saada kuulumaan. Ei tarvinnu huolehtia, että jäikö ne vaan kuulumatta vai onko pikkusen sydän pysähtyny :)
Ultrassa rv.6 näin sydämen lyönnit ekan kerran :heart:

miellä ei täällä yritetäkkään ennen vko13.. itse olin juuri kuuntelemassa sydänääniä tän viikon alussa (15+3 sillä hetkellä) ja sanoi vielä ettei välttämättä kuulu hyvin vaikka ei ollenkaan vielä kuuluis. varsinkin kun mulla ollaan ultrissa aina todettu kohdun olevan takana. hienosti jytisi ja löytyi heti :heart:

marleena83 ja vinski 15+6

Yhteistyössä