Hakutulokset

  1. C

    Fuerteventura, Corralejo oletko käynyt

    Mä kävin siellä tammikuussa. Sellasella päiväreissulla vaan, kun olin Lanzarotella. Ei siellä hirveesti mitään tuntunu olevan, mut kyl se päivä siinä ainaki meni rannalla oleillessa ja kävellessä. Kivoja pikku ravintoloita oli, varsinkin siellä keskustassa yhellä rannalla oli ihana ravintola...
  2. C

    G: Minkä ikäsinä teidän lapset painanu n. 5,5-6 kg?

    Melkein sama siis kun meillä :)
  3. C

    G: Minkä ikäsinä teidän lapset painanu n. 5,5-6 kg?

    Tulipahan vaan mieleen ku meijän poju 9 vko oli 5680 g :)
  4. C

    synnytyksen käynnistys edessä, onko kellään kokemusta?

    Mä olin 1 cm auki ja kohdunkaula lähes kadonnut, kun annettiin käynnistystabletti klo 15. Kahdeksalta puhkastiin kalvot, ja joskus 22-23 laitettiin tippa. 6.13 oli poitsu pihalla, mutta ponnistusvaihe kesti mulla 50 min. Ihan hyvin siis kai meni.
  5. C

    Onko täysiaikaisena syntyny 3,3kg vauva omituisen pieni?

    Mun poika tuli viikolla 38+2 ja paino ton 3368 g, ja mullepa lähes kaikki on sanoneet kun painon kuulleet että aika iso! Että joo.. Ok, mä olen itse pieni, 150 cm ja normaalipainonen, mut ei kai nyt hitto ton kokonen vauva ISO ole? :O Pituuttakin 50 cm.
  6. C

    menkatko vai jälkivuotoa vai jotain muuta?

    Ite meinasin kans kysellä samaa, ku nyt reilu 9 viikkoa synnytyksestä tuli vähän veristä vuotoa, jälkivuoto kesti jonku 3 viikkoo about. Vai johtuukohan sitten noista minipillereistä jotka puoltoist viikkoo sitte alotin. Kyllä ottaa päähän jos nyt jo alko! Muoks. Niin ja siis täysimetyksellä...
  7. C

    minkä kokosia teidän 2kk ikäiset ovat /ovat olleet?

    Meil oli maanantaina 2kk neuvola, ja siellä tuli mitat 5680 g ja 58,5 cm. Syntyessään oli 3368 g ja 50 cm. Mitkä teillä oli syntymämitat?
  8. C

    Kenellä on känny yötä päivää päällä ja aina mukana?

    Mulla :wave: Aina on mukana. Äänettömälle saatan pistää joskus yöllä tai jos olen jossain missä se sitä vaatii. Ahdistun suuresti jos akku loppu enkä pääse heti lataamaan :/ Kun tiedän että musta huolestutaan jos en vastaa ainakin tuntien sisään.
  9. C

    Nimiäisiin vinkkejä?

    Kuulostaa ihan kivalta :) Meillä tosin ei tule olemaan mitään uskonnollisia kuvioita mutta noita puheita ollaan mietitty. Mä oon tarjoiltavaks miettiny just jotain kakkua ja suolasia piirakoita ja sit jotain pienii naposteltavia. Ne määrät vaan hirveen vaikeita! Ja kun ikinä mitään isompia...
  10. C

    Nimiäisiin vinkkejä?

    Pojalle olis siis tarkotus järjestää nimiäiset, ja olen ihan hukassa koko homman kanssa. Kutsuttuna 16 aikuista ja 7 lasta. Ruokavinkkejä saa antaa! Kuinka paljon pitää olla tarjoiltavia tollaselle ihmismäärälle? Ja mitkä olis hyviä tarjoiltavia? Kertokaa teidän nimiäisistä, mitä ruokaa tarjottu...
  11. C

    G: Minkä kokoisia teidän vauvat ollu syntyessään?

    Poju oli 3368 g ja 50 cm.
  12. C

    g: missä vaiheessa vauvan syntymän jälkeen kävit parilla?

    Poika oli reilu kuukauden kun kävin kaverin synttäreillä yhellä, siitä parin viikon päästä otin reilumminkin.
  13. C

    Millon olette harrastaneet viimeksi seksiä?

    Perjantaina. Tekis kyllä taas mieli, mutta kun suhdekuvio on niin sekava ettei ihan niin usein voi mitä tekis mieli :D
  14. C

    2kk vauva ja helteet

    Me ollaan oleiltu esim. puistossa varjossa ja tänään käydään kaupoissa. Pojalla (8 vko) pelkkä body ja kantokoppa kokonaan auki ja auringon paisteessa kävellessä harso vaunujen suulla. Ulkona kivempi olla kun välillä edes tuulee (meillä ei kotona tuuletinta eikä ikkunoiden auki pitäminen...
  15. C

    Vuokra-asuntojen / -talojen haku?

    oikotie.fi ja vuokraovi.com
  16. C

    mitä sinä ajattelet, jos prisman pihalla näkisit seuraavan näyn:

    Mulle tulis kans ekan mieleen darra, mut en mä nyt sitä mitenkään huonona asiana pitäis. Tai siis pahalla katsois. Mutta mä olenkin palstan yleisestä mielipiteestä poiketen sitä mieltä, että äitikin saa joskus ihan rehellisesti vetää perseet (hui kauheeta) :)
  17. C

    JEE Pridet :-D Mut ja ison vatsan voi varmaan sitten pongata kympin kevennyksestä launatai-iltana. Muita osallistujia?

    :wave: Me mennään vauvan ja mun kavereiden kanssa sinne puistojuhlaan Töölönlahelle sit kulkueen jälkeen :) Siihen kulkueeseen en varmaan jaksa mennä.
  18. C

    Mitä teillä syödään tänään?

    Meillä vaan varhaisperunoita fetasalaatin kera. Ja tummaa suklaata jälkkäriks.

Yhteistyössä