Fuerteventura, Corralejo oletko käynyt

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
mie

Varattiin ensi jouluksi matka tuonne. Ensin olin ihan innoissani, kehuttiin dyynejä, hotelli vaikutti hyvältä, paikan pitäisi olla rauhallinen. Mutta nyt rupesi jännittämään se TUULI -jäätyykö sinne päivisinkin? Onko siellä oikeasti järjettöman kylmä?
 
Olen käynyt :)

Ei siellä mun mielestä tuullut sen enempää tai vähempää kuin muuallakaan. Olin siellä aikoinaan tammikuussa; päivisin oli lämmintä, iltaisin ja öisin aika viileää.

Mielestäni ehkä mukavimpia Kanariansaarilta löytyviä paikkoja. Kannattaa vuokrata auto, ja kiertää saarta, se on todella kaunis :heart:
 
Kävin

Olin tammikuussa, ja oli tosiaankin yllättävän kylmä, päivällä just ja just tarkeni topissa ja shortseissa, illat ja yöt kylmiä (takki päällä illalla). Paikasta en oikeastaan tykännyt, mitään erityisiä nähtävyyksiä ei ollut, ei tosin vuokrattu autoa. Aika hiljainen yöelämäkin.

Tää oli v. 1999, on voinut muuttua :). Lapsiperheelle vois sopia paremmin, itse olin poikaystävän kanssa ja jäi kyllä huono maku koko paikasta.

 
Mä kävin siellä tammikuussa. Sellasella päiväreissulla vaan, kun olin Lanzarotella. Ei siellä hirveesti mitään tuntunu olevan, mut kyl se päivä siinä ainaki meni rannalla oleillessa ja kävellessä. Kivoja pikku ravintoloita oli, varsinkin siellä keskustassa yhellä rannalla oli ihana ravintola jossa soi Bob Marley :) Eikä silloin ainakaan kylmä ollu, tuuli joo mut ihan lämmintä. Siellä on ainakin se eläinpuisto, en muista nimeä, joku o:lla alkava muistaakseni, mut se vois varmaan olla lapsille kiva.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Mä kävin siellä tammikuussa. Sellasella päiväreissulla vaan, kun olin Lanzarotella. Ei siellä hirveesti mitään tuntunu olevan, mut kyl se päivä siinä ainaki meni rannalla oleillessa ja kävellessä. Kivoja pikku ravintoloita oli, varsinkin siellä keskustassa yhellä rannalla oli ihana ravintola jossa soi Bob Marley :) Eikä silloin ainakaan kylmä ollu, tuuli joo mut ihan lämmintä. Siellä on ainakin se eläinpuisto, en muista nimeä, joku o:lla alkava muistaakseni, mut se vois varmaan olla lapsille kiva.
Oasis Park? Näin muistan matkaoppaasta lukeneeni.
 
TARSILLA
Kahdeksan talvilomaa vietetty Fuerteventurassa ja aina tekee mieli takaisin. Varsinkin Corralejo !! Jos et ole vuokrannut autoa, et tiedä saaresta yhtään mitään!! El Cotillon rannat, Ajuin luolat, Kaktus- ja eläinpuisto, Betancurian pikkuriikkinen "kaupunki", El Pajara (eli pikkukanan kylä) vanhoine kirkkoineen ja tietysti dyynit, mutta suosittelen El Cotillon rantojen rauhallisuutta! Joulu- tammikuu, ehkä vielä helmikuukin ovat viileitä, menet mille tahansa Kanaria saarista.
 

Yhteistyössä