Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Oon täältä taustalta seurannut teudän kuulumisia, ja seurailen edelleen. On sen verran ajatukset nyt muualla kuin raskaudessa, että kommentoimaan palailen sitten myöhemmässä vaiheessa. Eebowi 10+2
  2. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Mulla aikaistui edellisessä raskaudessa la yhdeksällä päivällä np-ultran jälkeen. Samaa epäilen nytkin, koska olen molemmilla kerroilla raskautunut toisesta kierrosta hormoniehkäisyn jälkeen, ja kierto ei siis ole ehtinyt olla mitenkään säännöllinen. Helpottaneet oireet ja kasvanut maha kertoo...
  3. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Pitkästä aikaa ajattelin minäkin kirjoitella :wave: Facebookin ryhmään saattaisin jossain vaiheessa mahdollisesti liittyä, mutta ehkä vasta aikaisintaan puolen välin jälkeen. Olisi kyllä mukavaa, että kirjoittelu jatkuisi aktiivisesti täälläkin :) Pissanäytteistä sen verran, että aluksi...
  4. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Moikka kaikille, uusille ja vanhoille :wave: Täälläkin vaivaa dementia toisinaan, tosin olen pistänyt unohtelut pitkälti tämän väsymyksen piikkiin. Hiuksia olen värjännyt ja tulen värjäämään säännöllisen epäsäännöllisesti raskaudesta huolimatta. Influenssarokotteen otan todennäköisesti...
  5. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Ensiksi pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug: Sektio ei tosiaan muuten taida raskauden seurantaan vaikuttaa, kuin että sitten loppupuolella on se synnytystapa-arvio. Jos on saanut sektiossa verensiirron (niin kuin minä) niin sitten on vielä loppupuolella ylimääräinen verikoe...
  6. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Pahoittelut Nezzielle :hug: Mustakin tuntuu siltä, että tämä toinen raskaus on jotenkin stressaavampaa, ainakin näin aluksi. Sitä miettii kaikenlaisia ikäviä mahdollisuuksia, vaikka todennäköisyys on ihan normaalin raskauden puolella. Ehkäpä se tästä helpottaa, jos kaikki vain on masussa...
  7. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Myötätunto:hug: kaikille suruja kohdanneille! Lumi, mun äidillä on sama sairaus, tosin lähti liikkeelle eri paikasta ja hoidoista huolimatta on parantumaton :( En halua pelotella, mutta syövän hoito on pitkä prosessi, joka kestää vähintään useita kuukausia, joten suosittelen kertomaan...
  8. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Nezzielle :hug: Kun viimeksi kirjoittelin alkuraskauden ultrasta niin en todellakaan tarkoittanut sitä, etteikö siellä kannattaisi käydä. Tarkoitin vaan sitä, että kun kunnat kuitenkin säästävät (oli järkevää tai ei) niin jonkinlaiset perustelut löytyy sille, ettei sitä kunnan puolesta...
  9. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Onpas paljon tullut tekstiä päivässä :O No, mukavahan se on kuulumisia lukea :) Ammatista/työstä sen verran, että työskentelen ravintola-alalla esimiestehtävissä. Alkuraskauden ultrasta oli ollut puhetta. Itse en missään nimessä ole minkäänlaisia ultria vastaan, mutta toisaalta ymmärrän...
  10. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Aika aaltoilevaa tuntuu paha olo olevan, eilen oli ihan järkky olo ja tänään taas parempi. Nyt taas tuntuu tää väsymys entistä suuremmalta. Tietääpähän olevansa raskaana :) Turvotusta on mulla myös, ja ilman pahempaa turvotustakaan housut kiristää. Taitaa tosiaan toisessa raskaudessa tulla...

Yhteistyössä