Hakutulokset

  1. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Heips! Juuh, kyllä mä päätin etten tikuttele mitään. Just noin niinkuin sanoit, antaa luonnon hoitaa hommat. Tikuttelulla saa hermot vaan kireelle. Voi että, alkuraskauden ihanuus. Miten sitä on unohtanutkin kaikki tollaset. Toivottavasti mies saa nukuttua ja tietysti sinä myös Hiekkis...
  2. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Oih, niin ihanaa. :love: Lämpimästi onnea! En malta odottaa tuota samaa tunnetta. :love: Toivotaan pian meille muillekin samanlaisia uutisia ja niitä plussatuulia siis. (y) Itselläni olotila ja fiilikset ihan hyvät, vaikka se viime kierto menikin ihan pyllylleen. Nyt on meneillään kp12/30...
  3. Hopeful-84

    synnytys käsillä ja hirveä riita miehen kanssa :(

    Hei! Voimia ja tsemppiä suuren koetukseen ja kokemukseen. Pystyt siihen kyllä ilman murjottavaa miestäkin. Synnytys on iso urakka ja todella herkkä ja henkilökohtainen asia naiselle. Synnytyskertomukset naisilla ovat vähän kuin armeijajutut miehillä. Onko sulla ketään läheistä ystävää tai...
  4. Hopeful-84

    Kolmannen kuumeilua <3

    Hei kaikki! Täällä myös kolmas pienokainen haaveissa. Lapset 05 ja 08, joten iltatähti olisi tämä kolmas. Pitkään olen jo kuumeillut (noin 5v.), mutta mies ei ole ollut yhtään innostunut kolmannesta. Paitsi nyt vihdoin ja viimein. Super onnellinen ja toivon toki että piakkoin tärppäisi...
  5. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei Hiekkis ja muutkin kuumeilijat ja piinailijat. :love: Kiitos kauniista sanoista. Päätin nyt lopettaa stressaamisen ja kestityn olennaiseen ja tärkeimpään. Eli niihiin rakkaisiin siinä ympärilläni. Viime kierto meni miten meni ja parisuhdekin jäi hiukan kakkoseksi kun pyörinyt vaan vauvan...
  6. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Kyllähän siinä niin kävi, että menkat hurjistui ja nyt jo pikkuhiljaa ohi. Eli ei tässä kierrossa, enkä oikein niin uskonutkaan. Mutta onhan se ärsyttävää, että noin myöhässä ja heitti nyt ihan härän byllyä tämä mun kiertoni, vaikka kaksi edellistä niin jämptejä. Mutta ei, en todellakaan...
  7. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Eikä tässä muuten vielä kaikki... eilen heitti päälle inhottavan flunssan. :barefoot::coffee: Onneks on tänään vapaapäivä!! Kiitos kun saa purkaa tuntonsa täällä teidän kanssa. Tsemppiä kaikille ja kuulumisiin. (y)
  8. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei kaikki! Nyt kävi niin että tiputteluvuoto alkoi töissä tänään, mutta ei mitään kunnollisia ns. normaaleja kuukautisvuotoja ainakaan vielä. Mutta kirjoitin kalenteriin, että kp 40 vaihtui kp1:seksi. Eli siis mun kierto heittää ihan häränpyllyä nyt. :poop::confused: Harmittaa kun kaksi...
  9. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Heips Aivotar! Jeps, nyt on kuumottavat paikat. En tiedä nyt miten pitäisi olla. Kp 39 eikä vieläkään kuukautisia. Eilen mies ei jaksanut enää odottaa ja meni ja teki just niinkuin mä edellisessä viestissä sanoin... ja osti testejä. :D Eilen tein taas sitten testin kun mies niin halusi ja...
  10. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Hiukan jännää joo!! :confused::confused: Nyt lähti kp 38, kun normaalisti kierto on 29-30pv. Nyt on niin tipalla etten lähde apteekkiin ostamaan raskaustestihyllyt tyhjiksi. Onneks ei ole rahaa tuommoseeen törsäilyyn, eli tiedän tunteen Aivotar. Olen myös miettinyt sitä rahapuolta tosi...

Yhteistyössä