Hakutulokset

  1. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Tännehän on tullut paljon viestejä sitten viime käynnin. En ole ollenkaan huomannut, harmi ettei s-posti muistutuksiakaan ole tullut. Mulla on ollut mun talviloman jälkeen niin paljon töitä ja karsee putki joka loppui eilen niin ei ole onneksi paljoa kerennyt piinailla. Maanantaina ois...
  2. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei Hemuliz. Olen pahoillani ja voimia. Tiedän, että ei ole helppoa. :cry: Itselläni vauvakuumetta ollut ainakin 5-vuotta jos ei vähän enemmänkin. Olisin halunnut lapsille about 3vuoden ikäerot ja tunsin aina, että haluan 3 lasta. Lapset nyt 11v ja 8v. 5'vuotta kesti että mies lämpeni...
  3. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Mahtavaa Hiekkasärkkä79, ja sitten vaan kuumeilua ja valmistautumista tosi toimiin kesällä. ❤ Mulla tuli sellanen totaalinen hormooniromahdus tuossa Tapaninpäivänä. Ihan tarkkaa ovispäivää en tiennyt, luultavasti oli joulupäivänä. Raivoromahdus tapahtui kun mies on ollut "väsynyt"... MUTTA...
  4. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Juuh, näin toivotaan. :)(y) Joo, en tiedä miten näihin kuukautisoloihin oikein tottuu, kun on ollut vuosia ilman menkkoja kierukan takia. Hyh, en tykkää!!! :confused:
  5. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei kaikki ja mukavaa joulunaikaa! Hiukka pisti taas mielen matalaksi hetkellisesti, kun kuukautiset alkoivat. Oli niin jo vahva tunne, että nyt olisi tärpännyt.:cry::( Mutta ei niin ei, silti ei lannistuta. :ROFLMAO:Kp 3 menossa nyt ja olo on tosi ärsyttävä. Juilii ja kiristää joka paikkaan...
  6. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Oih!! Ihanaa!! :love::love: Meidän nuorempi tyttö myös pitkään toivonnut, että hänestä tulisi isosisko. Pikkuveli kuulemma ois pop. Nyt ei kyllä vähään aikaan ole puhunut mitään asiasta. On ne ihania. :love:
  7. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Mahtavaa Hiekkasärkkä79!! Mulla kans kuumeilut ihan uusilla ulottuvuuksilla. Yövuorossa selailin kantoliinoja ja tutustuin niihin kun aikaisempia lapsia en ole kantoliinalla kanniskellut. Tää on ihan kreisiä. Eilen toki tuli taas pieni epätoivon hetki kun kuukautiset alkoivat. Eli kp2 nyt...
  8. Hopeful-84

    Duuni vituttaa

    Juuh!!! Samaa mieltä olen. Ei kannata tuhlata elämäänsä valittaen asioista joihin voi itse vaikuttaa. Kuluttaa vaan turhaan voimavaroja. Elämästä voi nauttia turhan narisemisen sijaan. Suosittelen listaamaan elämästä plussat ja miinukset. Ja sitten kun se on tehty otat härkää sarvista ja alat...
  9. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Voi ei!! Voin kuvitella. Mä en varmaan pystyisi. Nostan siis hattua ja kyllä se odotus sitten palkitaan jossain vaiheessa. Uskon että maltat hienosti, ja tsemppiä työhaasteiden kanssa. Itsellä ollut jo jonkin aikaa töissä semmonen fiilis ettei vaan nyt jaksa innostua. Tykkään työstäni, mutta se...
  10. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Ihanaa Aivotar!! Tää on niin ihanaa ja jännittävää, vaikka minä olen kuumeilut tosiaan viimeiset 5-vuotta. Se oli tosi lohdutonta ajatella että en koskaan enää saisi lasta ja miksi muka puolisolla on oikeus riistää se oikeus minulta. Onneksi mies muutti mielensä, ja nyt on toinen ääni kellossa...
  11. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Meillä on yksi koira, iso, nuori ja semmonen energinen hösääjä, mutta kaipa tuo oppii olemaan ja joskus rauhoittuu. Tykkää lapsista ja tulee hyvin toimeen niiden kanssa, mutta toki villiintyy nuorten koirien tapaan jos lapset ovat villeinä. En ole edes ajatellut vainuharjoittelua, mutta...
  12. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei Mimozenäiti, ja tervetuloa joukkoon. Mahtavaa saada mukaan tuollainen todellinen suurperheen äiti. Hiukan kuitenkin jäin miettimään ja ehkä vähän hämmennyinkin tuosta kommentistasi että teillä on ydinperhe. Jotenkin koin sen ehkä pienenä loukkauksena hetkellisesti, vaikka itsellänikin on...
  13. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei kaikki ihanat kanssasisaret! Mulla on kyllä ollut todella löysä ja väsynyt syksy. Koko ajan tuntuu että tekis mieli vaan nukkua. On pitänyt kirjoitella tänne kuulumisia, mutta eipä ole saanut aikaiseksi, joten tervetuloa uudet mukaan. Yritetään pitää vähän eloa tässä keskusteluketjussa...
  14. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Ihan mahtavaa, tuohan siis tuo vaan lisämaustetta nimivalintoihin kun puoliso tulee toisesta kulttuurista. On tämä kuumeilu hassua ja tuonut mukanaan ihan uusia puolia ja mennyt tietty muutaman asteen eteenpäin kun mieskin nyt vihdoin viimein haluaa antaa mahdollisuuden vielä...
  15. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Toki saa udella. Miehelläni siis joskus muinoin ollut pahojakin paniikkihäiriöitä, mutta vuosiin ollut oireeton. Välillä tullut jotain lieviä ahdistuskohtauksia. Ei ole kuitenkaan 10vuoteen tarvinnut lääkkeitä. Pelkotilat liittyvät lapsen terveyteen ja siihen kuinka hän itse jaksaa...
  16. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei kaikki! Päädyin sivuille muutama viikko sitten vuosien tauon jälkeen ja heti tottakai bongasin tämän ketjun. On ollut mukava seurata teidän kokemuksia. Plussaonnea kaikilla ja niille jotka jo plussanneet lämpimästi onnea ihanaan odotukseen. Olen kohta 32v kahden lapsen äiti (lapset 11v ja...

Yhteistyössä