Mulla vain yksi koira nykyisin, mutta aikanaan kun esikoisen sain mulla oli kolme koiraa ja eipäs sitä valmiiksi harjoiteltu mutta siitä sitten vauvan synnyttyä alkoi harjoitus. Mulla oli kyllä silloin tosi ihanat ja suht rauhalliset hurtat. kaksi käveli vasemmalla edellä ja yksi käveli niiden takana. Nuorin koirista oli 10kk joten harjoitusta hetken vaati. Nyt jos raskaaksi tulisi niin on kyllä taas niin rauhallinen koira että aika pian varmaan oppii. Mulla ollut käytössä paljon myös kantoliina jonka kassa pääsee metsäänkin koirien kanssa.
Totta tuo että nyt vauvakuume jotenkin erilainen. On jo elämä näiden koululaisten kanssa ja työ yms. Ja vaikka testailen ja seuraan oireita ja palstailen niin silti suunnittelee kaikkea muutakin kuin vauvakuumetta. Ikää oli esikoisen raskausaikana 18 ja nyt 34 joten.
Mulla nyt menossa yk5 ja dpo 4 joten kohta jännäillään taas.
Totta tuo että nyt vauvakuume jotenkin erilainen. On jo elämä näiden koululaisten kanssa ja työ yms. Ja vaikka testailen ja seuraan oireita ja palstailen niin silti suunnittelee kaikkea muutakin kuin vauvakuumetta. Ikää oli esikoisen raskausaikana 18 ja nyt 34 joten.
Mulla nyt menossa yk5 ja dpo 4 joten kohta jännäillään taas.