Hakutulokset

  1. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Mahtavat kommentit lapsilla!! :ROFLMAO::ROFLMAO::love: Mä todella vielä pähkäilen tota ultrahommaa, eilen miehen kanssa myös juttelin tästä. Ainakin odotan maanantaille kun soittavat takaisin sieltä neuvolasta. Katsotaan sitten mihin ensimmäinen aika menee tms. (n)
  2. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    Hei kaikki! Minä myös haluan pysyä tällä palstalla ainakin näin alkuun ja sitten ehkä myöhemmin fb-ryhmään. Olo ollut ok, mutta rinnat erittäin arat ajoittain edelleen eritoten nännit. Alavatsaa jomottelee ja turvottelee myös. Olen pyrkinyt syömään kevyesti ja jatkanut mun ennen raskautta...
  3. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Ihanaa Aivotar!! :love::love: Sylin täydeltä Onnea vielä kerran koko perheelle. Nyt vaan rauhassa kasvattelemaan vauvaa. :love::love: Mä tässä pähkäilen raaskisinko mennä varhaisultraan. En taida raaskia, oli niin tyyriitä. :eek:
  4. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Ja siis rv 4+6 nyt menossa noitten viimeisten menkkojen mukaan. Kiitos tuhannesti @Aivotar :love: Toivotaan tosiaan että kaikki menee hyvin loppuun asti ja kevätvauva tuntuu nyt jo aivan mielettömän ihanalta. Kyllä tätä hetkeä on odotettukin. :love: Kaikkea hyvää ja jännittäviä hetkiä meille...
  5. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Ja siis rv 4+6 nyt menossa noitten viimeisten menkkojen mukaan.
  6. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Kiitos valtavasti @Hannah4 :love::love: Joo ihan epätodellinen olo, mutta sitten taas toisaalta ei. Niin selkeät alkuraskauden oireet jo reilun viikon ajan. Rinnat aivan kosketusarat. Laskettu aika menee juu 11.4 ainakin viimeisten kuukautisten mukaan. Tämä on niin ihmeellistä kaikkien...
  7. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    Hei! Täälläkin uusi odottaja ilmoittautuu varovasti. Olo on jotenkin niin epätodellinen ja ilosta sekaisin. Melkein vuosi yritystä takana ja nyt vihdoin tärppäsi. Tämä on kolmas raskaus ja kolmatta lasta lähdetään odottamaan perheeseen. Esikoinen 12v. Ja kuopus 8v. joten hartaudella ja pitkään...
  8. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Vaikka tämä palsta onkin ollut hyvin hiljainen pitkään kirjoitan silti tänne. Eilen sain selkeät plussat testeihin. Digitestiin viikot 1-2. Tämä uskomaton tunne saa minut aivan leijumaan. :love::love::love::love: Melkein vuosi yritystä takana ja nyt onnistui. Toivotaan vain että kaikki...
  9. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Oon ollut tosi laiska käymään täällä. Nyt jo kesälomalla ja kesälomareissut edessä. :) @Nachsal ihanaa loppuraskauden aikaa ja mammalomaa. :love: Onko raskaus sujunut ongelmitta? @Hannah4 Juu menkat tuli ja meni, mutta oudon niukkoina tässä kierrossa. :eek: Mulla nimittäin yleensä tosi...
  10. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Valtavasti onnea @Aivotar :love::love::love::love: Niin ihanaa!! Tsemppiä @Hannah4 ja @Hiekkasärkkä79 onnea loppuraskauteen ja Aurinkoa sekä lämpöä kaikille. :)(y) Tänään kp26 vaihtui kp1 ja alkoi hentoisella vuodolla. Varmaan jo huomenna hurjistuu. Jestas, että ottaa päähän. Mielialat...
  11. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Kovasti oon myös tota miettinyt mennäkö tutkimuksiin, mutta vielä en tiedä. Toivotaan ettei tartte, mutta ehkä sitten tutkimuksiin jos ei tärppää. Tärppionnea molemmille. :love:
  12. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Jeps, aikas samoilla päivillä mennään. Tänään on kp 8 ja onneksi jo pari päivää ilman mitään vuotoja. Ei kyllä vieläkään ole oikein tottunut näihin kuukautisiin. Viime elokuun lopulla lähti kierukka pois ja siitä lähtien ytitystä takana. Sitä ennen mitä... noi 7-vuotta ilman kuukautisia...
  13. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Ihanaa @Hiekkasärkkä79 , ihan hurjaa miten tää aika meneekin niin kovaa vauhtia. Onnea odotukseen ja hyvä että odotus sujunut ongelmitta. Oih, ja ne pienet liikkeet. :love::love: @Aivotar mä niin komppaan sua. Nää kuukautiset on melko karseita!!! :confused: Itsellä nyt kp 4 menossa. Tässä...
  14. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei naiset!!! Mahdottomasti tsemppiä yritykseen @Aivotar ja tervetuloa mukaan iltatähden haaveiluun @Hannah4 Itse olen tietoisesti pitänyt taukoa tästä palstailusta koska tunteet heitelleet niin valvasti ja välillä ollut suurtakin ahdistusta ja epätoivoa kun yritystä kuitenkin nyt jo kestänyt...
  15. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Kiitos Hiekkis! :love: Kyllä mä jaksan uskoa ja olla toiveikas vielä, että onnistaa. Hetken pettymys synkistelyjen jälkeen elämä taas hymyilee. Kevättä kohti mennään vaikka nyt rämmitäänkin loskassa. :ROFLMAO: Ihana valo tosiaan. :)
  16. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Valtavasti Onnea @MarH :love: Ihanaa odotusta sinulle ja toivotaan että kaikki menee hyvin. :love:
  17. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Kiitos @Aivotar lohdutuksesta, eiköhän tää tästä. Tänään alkoi kuukautisetkin tiputtelulla. Eli kp1 ja yk6 tais nyt alkaa jos oikein laskeskelin. 22.8 poistettiin kierukka ja 1.9 alkaneet ekat menkat kierukan poiston jälkeen. Aika pitkiksihän ne kierrot on venyneet, paitsi pari tossa välissä...
  18. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    :cry::cry: Ei ollut plussa testissä, vaikka niin kovin jo luulin että nyt olisi tärpännyt. :cry::cry: Nyt kp 38, rinnat todella arat ja alavatsaa juilii, sekä eilen alkoi turvottaa. Mieskin oli jo melko varma, että nyt olisi tärpännyt. Mutta ei niin ei. Alkais nyt helkkari ne kuukautiset sitten...
  19. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei! Todellakin ihana kuulla miten on Hiekkiksen odotus lähtenyt käyntiin. Huomasin muuten että mehän asutaan @Hiekkasärkkä79 samalla kylällä. :ROFLMAO: Ja @Aivotar odotus palkitaan, siitä se jännääminen sitten alkaa. :love: En tiedä uskallanko sanoa ääneen, mutta nyt on jotenkin...
  20. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Jes, ihan mahtavaa @Aivotar !! :love:(y)

Yhteistyössä