Hakutulokset

  1. L

    Veisittekö jo lääkäriin kun juuri 1v täyttänyt...

    Noniin, kotiin päästiin vielä tarkkailemaan tilannetta, korvatulehdus nyt ainakin löytyi. Saas nähdä sitten tuleeko pahemmaksi tuo ripuli tuosta antibiootista :( Pakkojuottoa ruiskulla, Osmosalia tai Floredralia... On melko tuskaa kun pitäis melkein 10 min välein jotain juottaa...
  2. L

    Veisittekö jo lääkäriin kun juuri 1v täyttänyt...

    Joo... lähdetään varmaan käymään näytillä. Tää on vaan niin huikeeta täällä kun pitää ite olla meedio näissä asioissa. Esikoisen kanssa mentiin viime hetkellä Rovaniemelle, oli jo pahasti kuivunut vaikka vielä jutteli ja touhusi... Tk:ssa sanoivat, että oltais voitu vielä kotona seurailla...
  3. L

    Veisittekö jo lääkäriin kun juuri 1v täyttänyt...

    Soitin tonne terkkariinkin ja sanoivat että "itsehän sinä sen tiedät..." hohhoijaaa... :kieh:
  4. L

    Veisittekö jo lääkäriin kun juuri 1v täyttänyt...

    heh, mistähän saatais yksityinen lastenlääkäri Inariin????
  5. L

    Veisittekö jo lääkäriin kun juuri 1v täyttänyt...

    Juo ja syö huonosti, mutta ei ole kokonaan lakkoa kuitenkaan tehnyt. Lääkärit tuolla tk:ssa on mitä on joten melkein itse joutuu diagnoosin tekemään ja päättämään lähdetäänkö Rovaniemelle vai ei... :kieh:
  6. L

    Veisittekö jo lääkäriin kun juuri 1v täyttänyt...

    ...on ollut 40 asteen kuumeessa ja ripulissa nyt 4 päivää...? On oksentanutkin pari kertaa, tosin luulen että johtuu enemmänkin yskimisestä, oksennusrefleksi aika herkässä muutenkin. Oon vanhemman lapsen kanssa aikoinana ollut sairaalassa tiputuksessa useita päiviä sekä Noron että Rotan...
  7. L

    Mitä sinä ajattelisit tällaisesta?

    Mulla oli ihan samanlaisia tuntemuksia tässä jokin aika sitten, enkä vieläkään ole päässyt asiasta täysin yli. Vieläkin epäilyttää, mitähän kaikkea minustakin sitten jutellaan, jos jostakin muustakin. Ehkä olen vähän naiivi, mutta mun eteen ei ole vielä sattunut kovin ikäviä juttuja ja jo...
  8. L

    Mitä sinä ajattelisit tällaisesta?

    Logotar, muistanko oikein, että asustelet myös pohjoisessa? Minä tässä teidän alapuolella olevassa kunnassa ja täytyy sanoa, että kuulostaa tutulta, pienet on piirit ja varsinkin naiset osaavat olla toisilleen tosi inhottavia :/ Olenkin ottanut sellaisen asenteen, että yritän...
  9. L

    Te, jotka olette kotona vauvan/pienen lapsen kanssa

    Täällä ei ole kunnalla perhetyöntekijöitä kuin yksi, eikä meidän tilanne ole tarpeeksi huono. Pitäisi olla lasten laiminlyöntiä tai mulla masennusta tai jotain muuta jotta saatais. Ja sekin maksaa, olen kysynyt. Pahintahan tässä on se, että vain aika korjaa tän asian, lapset kasvaa, ja voin...
  10. L

    Te, jotka olette kotona vauvan/pienen lapsen kanssa

    ...ollaan puhuttu tästäkin vaihtoehdosta, että vaihtaisi työpaikkaa. Mutta vaihdettavaa työpaikkaa ei ole :( Joutuisi työttömäksi. Täällä Lapissa kun on vähän pakko ottaa se työ, mitä saa eikä mies kuitenkaan alaa halua vaihtaa, nauttii työstään ja on vasta muutama vuosi sitten valmistunut...
  11. L

    Miten nämä pitkät aamut sais mielekkäämmäksi!!??

    Kiitos kaikille, tuli jo parempi mieli, onneksi on kaksplus :heart:
  12. L

    Miten nämä pitkät aamut sais mielekkäämmäksi!!??

    Nukkumaan mennään n. klo 20... Eniten ehkä kaipaankin tuota kommenttia, että joku tietäisi tunteeni... :ashamed:
  13. L

    Miten nämä pitkät aamut sais mielekkäämmäksi!!??

    Meillä ei ainakaan nälästä ole kyse, monesti olen yrittänyt pienelle velliä vielä 5 maissa tarjota, mutta ei onnistu... Isompi satunnaisesti nukkuu jo jopa klo 06 asti :D Oppii ainakin arvostamaan sellaisia tulevaisuuden aamuja, kun töihin mennessä kello soi vaikka vasta ennen seitsemää :D...
  14. L

    Miten nämä pitkät aamut sais mielekkäämmäksi!!??

    KAIKKEA on kokeiltu, myös niitä pienemmän vain yksiä päikkäreitä. Ei vaikutusta yöuniin... No, odotellaan kevättä josko pääsis ulkoilemaan jo aamusta ettei tarttis umpipimeässä olla...
  15. L

    Miten nämä pitkät aamut sais mielekkäämmäksi!!??

    ...ehkä tässä tosiaan elämä alkaa helpottumaan kun tuo pienempi saa jalat alleen... Ulkona kengät jalassa pysyminen on niin kovin vaikeeta ja meidän ulkoileminen ja nukkuminen samaan aikaan ei onnistu, silloin nukkuu vain 30min korkeintaan...
  16. L

    Miten nämä pitkät aamut sais mielekkäämmäksi!!??

    1v täytti juuri 1v. Eli eiköhän sen ikäinen vielä voi nukkua kahdet päikkärit?
  17. L

    Miten nämä pitkät aamut sais mielekkäämmäksi!!??

    ...Täällä äiti ja 2 lasta, 4v ja 1v. Aamut alkavat jo 05 jälkeen |O :/ Ja tämä siis tarkoittaa sitä, että todellakin noustaan yleensä jo esim. 5.15 eikä rytmiä ole saanut muutettua millään. KAIKKEA on kokeiltu. Kysymys kuuluukin siis, että onko meillä kohtalotovereita (varmasti ei olla...
  18. L

    Miten nämä pitkät aamut sais mielekkäämmäksi!!??

    ...Täällä äiti ja 2 lasta, 4v ja 1v. Aamut alkavat jo 05 jälkeen |O :/ Ja tämä siis tarkoittaa sitä, että todellakin noustaan yleensä jo esim. 5.15 eikä rytmiä ole saanut muutettua millään. KAIKKEA on kokeiltu. Kysymys kuuluukin siis, että onko meillä kohtalotovereita (varmasti ei olla...
  19. L

    Anopin mielestä olen laiska äiti...

    ...Me ollaan vielä pohjoisempaa... :xmas: Ei tän pohjoisemmaksi oikeestaan paljoakaan pääse =)
  20. L

    Anopin mielestä olen laiska äiti...

    ...juu niin minäkin totutin vähitellen lapset, ensin pari minuuttia ja siitä sitten eteenpäin... Missä päin asutte? Pohjois-Suomi on melko laaja käsite...

Yhteistyössä