Hakutulokset

  1. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Nokkosperhonen79, paljon voimia hankalaan tilanteeseen! :( Kurjaa, että meni tuollaiseen suuntaan vaikka vauva olikin yhteisesti toivottu. Toivottavasti mies vielä siitä järkiintyy tai saatte edes puhevälit, niin että pystyy asiat kuitenkin hoitamaan kävi miten kävi. Kuulostaa kyllä vähäiseltä...
  2. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Tervetuloa pikkuakkanen! :) täällä toinen ihan jäätävästä väsymyksestä kärsivä. Voisin vaan nukkua pitkät yöunet ja päikkärit päälle. Mukipukipuu, toivotaan että olisi reilu pomo joka ei anna raskauden vaikuttaa päätökseen! Mutta ihana juttu, että pääset jo piakkoin tiirailemaan pientä. :)...
  3. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heikko-peikko paljon tsemppiä ja voimia loppuodotukseen! :) Hienoa, että toimenpide sujui hyvin. Nokkosperhonen79, onnittelut karhusta! Hurjalle meiningille kuulostaa. :D Ei ole kyllä itse tullut nallea koskaan maistettua. Hirvipeijaisissa on lapsena tullut pyörittyä kun asuttiin joskus...
  4. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    mulle vois päivittää listaan: poikalupaus 3/4D ultrassa käyty tänään. :) Yksityisellä käytiin niin lapset sai olla mukana. Voi sitä ilmettä kun näkivät vauvan! :heart: Siellä hän haukotteli ja heilutteli käsiään ja sormiaan. Painoa nyt 251g eli vastaa n. 4pv isompaa. Ilmankos liikkeet on jo...
  5. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Blacpearl, onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta! :) Jaiks, ylihuomenna ois meillä! Vähän vaan hirvittää kun varasin sen 20min ajan kun oli ainoa just tolle lääkärille et riittääkö, jos teille meni noin kauan siinä! :S No onneks on se kunnallinen sit 23.9 et jos kaikkea ei kerkeä...
  6. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Blackpearl, Oisko teillä sit Juhani? Sukunimeä en muista. Muistaakseni puhiuvat, että siellä on vaan 2 naista ja yksi mies jotka niitä tekee. :) Onnea huomiseen ultraan! Koeta saada edes vähän nukuttua. :) Mä oon täällä kans ihan tulisilla hiilillä kun pitäisi vielä jaksaa odotella...
  7. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Blackpearl, hauska sattuma. :D ootteko kenelle menossa? Me mennään keskiviikkona Posalle. Tervetuloa uusille! :) mukaan vaan ja onnea! Heilanga, mulla lapsivesi oli semmosta hennon vaaleanpunertavaa ja haisi makealle/spermalle. Mulla siis edellisessä raskaudessa lorahteli vähän...
  8. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    PH, myö käytiin reilu 4v. Sitten ja silloin oli kelakorvauksen jälkeen n. 180e. En tiiä onko hinnat miten kovasti muuttuneet siitä. Bruno Cacciatorella käytiin silloin. Mennään tällä keryaa terveystalolle lahteen ens viikolla. Niillä on piste hesassa kans ja ilmeisesti hinnat melko samoja kun...
  9. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    maikki1985, Teillä on kyllä jo hyvin kasassa tavarat. :) On siinä haalimista tuplaten. Mut varmast helpottaa omaa stressiä kun ei mee viime tinkaan ja kun niin epävarma se loppuosuus sulla et miten menee. Neuvolalääkärissä kävin. Sykettä ei vauvalta katsonut, sf mittaa ei mitannut, eikä...
  10. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Tervetuloa uusille! :) Kyllä joukkoon vielä hyvin mahtuu! Elisanen, hurjan kuulonen alku pienellä! Toivotaan, että tällä kertaa menee kaikki hyvin ja pahoittelut menetyksestä. Onneksi tuommoisiakin ihmeitä tapahtuu! :) Löysin huuto.netistä vauvalle hyvän toppapuvun. :) Ja sitten kävin...

Yhteistyössä