Hakutulokset

  1. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Linea negraa ei ole täälläkään. :) Ekassa oli mut sen jälkeisissä raskauksissa ei ole ollut. Ei ole mun kohdalla ainakaan sukupuolisidonnainen juttu. :D Blackpearl, paljon onnea yrityksen pystyyn saamisesta! :) Hyvännäköiset sivustot teillä. Möykkyliini, mulle tulee pikkuvauvoista...
  2. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Sf-mitta mulla oli 27 rv 27+0 ja meni ihan yläkäyrillä. Mukavasti painaa jo kylkiluita. Babyshowerit oli mulla ekasta lapsesta. :) Käytiin silloin ihan vaan tyttöporukalla ulkona syömässä ja sitten kustansivat mulle kampaajan. Tekivät myös kasvoväreillä masumaalauksen. Oon nyt miettinyt, että...
  3. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Sadana, ei mikään ihme, että raivostuttaa tuommoinen! Oisin kyllä itsekin aivan hiilenä! Kuitenkin semmosia juttuja jotka ei kuulu sun maksettavaksi ollenkaan. :( Pallokala, hienoa että oli paikat vielä kuosissa ja sait saikkua niin pääset lepäämään. :) Väpä, onnea uudesta pennusta! :)...
  4. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    PH, me päästiin silloin toiselta lapselta perhehuoneeseen. Ihan vaan itekseen saatiin siellä olla. Oli sängyt mulle, miehelle ja vauvalle. Mies mun kanssa yöpyikin sit sen yhden yön. En tiiä et miten oisko saanut esikoinenkin siellä yöpyä jos ois pidempään tarvinnut olla. Mut et aika omissa...
  5. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Blackpearl, Tsemppiä sinne! Sulla on sit melkoisen jännät paikat et kauanko malttaa pieni vielä pysyä kyydissä! Toivottavasti ainakin rv 32+ asti. Vaikeaa se tosiaan on vaan lepäillä näin joulun alla ja pienten lasten kanssa. PH, meillä ei semmoista mahdollisuutta ole ymmärtääkseni täällä...
  6. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Outoa ettei sokerirasituksessa ois läppäriä tai kännykkää saanu käyttää. :O Mulle ei siitä sanottu mitään. Käskettiin vaan odotella. Jaksamisia kaikille sokereiden kanssa säätäville! PH, hienoa että neukussa kaikki ok ja vauvankin veriryhmä selvillä niin saat sitten sen piikin. :) Sulla on...
  7. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Shamppis, sulla on kyllä ollut paljon kaikkea puuhaa ja vauhdikasta menoa siellä. :D Hattua pitää nostaa. Itse hyvä kun on saanut aikaiseksi pestä pyykkiä ja siivoiltua hieman. Yöunista sen verran, että täällä myös jo hyvin rikkonaiset yöt. Herään lähes joka kerta kun käännän kylkeä ja sitten...
  8. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Tirrikkä tervetuloa! :) Raskaana olevia kavereita mulla on yks ja sit mun sisko tosiaan odottaa suunnilleen samoilla viikoilla. Hänellä on pieni maha mun palloon verrattuna vaikka onkin hiukan edellä. :D mut et iso tuki on ollut kyllä. Äitiysavustus tulee ensi viikolla. :) Pääsee ostamaan...
  9. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Blackpearl, paljon onnea yrittäjyyden tielle! :) On varmaan mahtava tunne päästä pyörittämään omaa juttua. :) Cocker, tosiaan nyt vaan ihan rauhallisesti eteen päin. :/ Onneks alkaa viikkoja olla jo niin hyvin et mahikset selviämiselle kasvaa päivä päivältä. Josko nyt ainakin sen kuukauden...
  10. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Tervetuloa Mary88! :) Vielä hyvin mahtuu tänne. Urheilemisesta niin tosiaan miekin kehoitan kaikkia ketkä siihen vielä pystyy niin nauttimaan siitä. :D Mie en meinaa kyetä näillä kivuilla edes normi kodinhommia tekemään... Voi kun kykenisi juoksemaan. Tai no edes kävelemään ilman kipuja...
  11. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Pikaiseen täältä päivittelen tännekin. Löytyi laaja streptokokki B kolonisaatio eli myös virtsasta muiden paikkojen lisäksi. Huomenna oma lääkäri. Päivystyksestä suosittelivat antibioottikuuria nyt heti. Vatsa ja selkä on olleet kipeät ja supistaa todella herkästi. pelkästään kauppakassien...
  12. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Imetysvaatteista, niin törmäsin joskus yhteen naiseen joka oli ommellut tunikamalliseen paitaan tissien kohdalle vetoketjut pitkittäin. :D Oli tyylikkään näköinen ja käytännöllinenkin kuulemma. Täällä on käyty kela-neuvolassa. Hb oli laskenut vaan edelleen ja rautaa tosiaan pitää syödä. Nousi...
  13. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Tepsunen, Tervetuloa! :) Ja voimia murehtimisen kanssa. Ne tuntuu muutenkin vahvistuvan tässä raskausaikana. Vaikkei mitään ihmeempää oisikaan ja sit jos onkin niin tuntuu et ainakin itellä menee tunteet ihan ylilaidan. Mutta hyvä, että kuitenkin rakenneultra rauhoitti mieltä. :) Paljon onnea...
  14. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Ulrassa vihdoin käyty! Ja hyviä uutisia saatiin! :heart: Vauvan suurentunut aivokammio oli nyt normalisoitunut. :) nyt kokoa 8,4mm. Edellistä lukemaan ei taaskaan kertonut. Epäili, että oli joku ohi mennyt häiriö. Kokoa pojulla jo 534g. Kun on ollut noita kivuliaita supistuksia niin katsoi...
  15. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Hyiiiiks. :| Mua pelottaa ja hermostuttaa huominen niin, että on huono olo. Enää 22h siihen kotrolliin. Kaikki on niin auki. En ees tiedä oonko menossa ylihuomenna töihin vai en. Onnea hyviä ultrakuulumisia saaneet! Tsemppiä remppaajille ja muuttajille. On se vaan aina yhtä hermoja...
  16. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Onnea hyviä ultrakuulumisia ja poika/tyttölupauksia saaneet! :flower: väpä ja nokkosperhonen, mulle ei kerrottu juuri mitään tuolla käynnillä muuta kuin, että voi aiheuttaa neurologista ongelmaa jos tila pahenee. Muutenkin todella moni asia jäi vaivaamaan tuolta käynniltä. Josko ensi...
  17. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Kiitos kaikille tsempeistä. <3 Tässä alkaa jo hiukan rauhallisempi olo olla vaikka sisäisesti olen aivan kauhuissani edelleen. Täytyy vaan yrittää nyt pitää pää kylmänä viikon verran jolloin selviää lisää tilanteesta. Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia ja sukupuolilupauksia saaneille...
  18. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Anteeksi, nyt tulee tosi omanapainen postaus. Rakenneultrassa käyty... ja olen ihan kauhuissani. :'( viikon päästä sairaalaan uudestaan. Kaikki muuten hyvin ja vilkas kaveri, mutta oikeassa aivokammiossa liikaa nestettä. Raja sille on 10mm ja mein pienellä meni yli. Huoli on valtava...
  19. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) kuyen väpä taisi jo sanoa niin melkoisen poikavoittoinen ryhmä. :D ihania masu kuvia ootte laittaneet! Ihan selkeesti jo näkyy että oottaa. :) mulla kans kunnon pallo. Napa pullahti jo ulos. :D vyötärön ympärys on 3,5 cm isompi kun edellisissä...
  20. Rouva kampiakseli

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Kuutti tervetuloa joukkoon! :) Nokkosperhonen ja Shamppis, totta ksi täällä saa purkaa tuntojaan. Tämä on tavallaan yksi parhaimpia väyliä siihen. Ei voi muuta sanoa kuin että tilanteet kuulostavat hankalilta ja haastavilta. Paljon voimia kummallekin! Teidän ja vauvojen hyvin vointi on nyt...

Yhteistyössä