Hakutulokset

  1. L

    Onko tämä haamu raskaustestissä?! *kuva* (apteekin oma raskaustesti)

    Hei te ketkä ootte niitä haamuplussia sekä plussia saaneet niin onko teillä ollut jo jotain oireita? :) Mulla ainakin nyt (ja toivon etten vain kuvittele) niin koko ajan vihloo ja nippailee kohdun seudulta, nimenomaan kummaltakin puolelta munasarjoista..sitten on huimausta ja sellaista pientä...
  2. L

    Onko tämä haamu raskaustestissä?! *kuva* (apteekin oma raskaustesti)

    Niinpä, miksi ei voi odottaa menkkoihin. Se on hyvä kysymys :D mutta siis joo, nt vaan odotan. Ja en oleta turhia liian aikaisin. Mutta piti innostua, kun 2 vuoden jälkeen EDES tälläinen "roskishaamu" tai mikä vaa nyt tuli aikaiseksi..ennen olleet puhtaita negoja kaikki ja jokaikinen.
  3. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    On eilen tehty, enkä kerennyt tutkia testiajan sisään että tuliko haamua vai ei ja vasta seuraavana päivänä (tänään) tuon huomasin kun vertasin tämän päiväiseen testiin. Mutta odottelen nyt nätisti shen asti kun menkkojen pitäisi alkaa ja testaan sitten vielä uudestaan. Clearbluen digtesti...
  4. L

    Onko tämä haamu raskaustestissä?! *kuva* (apteekin oma raskaustesti)

    Eli eilen tein testin, enkä kerennyt silloin sitä niin tarkkaan tutkimaan, kunnes tänään huomasin siinä mahdollisen haamun: Aijaa.com - 11347226 (kuvassa ei niin hyvin näy) Mutta näyttääkö apteekin oma raskaustesti haamuja..? Kun tänään tein uuden testin, en ehkä kyllä ihan niin pitkään...
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Sainko mä nyt haamun?! tää testi on siis tehty 4 päivää ennen menkkoja eilen. Ja tän päiväsessä tikussa ei mitään näkynyt, mutta eilisestä huomasin nyt viivan kun en eilen sitä kunnolla kerennyt tihrustamaan, mutta nyt... Raskaustesti on apteekin oma, joten niissä nyt ei kai ihan hirveän...
  6. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Näinpä juuri, kun en missään vaiheessa ole sanonut että miehen kanssa oltais sovittu että nimenomaan EI sais touhuta muiden kanssa. Mutta odotan lääkärin tulokset, sanoi että perjantaiseen mennessä pitäis viimeistään tietää jos huomenna tuon näytteen vien. Sitten taas asiassa eteenpäin...
  7. L

    Miten kertoa miehelle??!

    No on kyllä, unohdin vain asian kun omissa ympyröissäni vain pyörein ja mietein että mitä MINÄ olen tehnyt. En muistanut lainkaan tätä miehen hairahdusta, jota tosin olen koittanut unohtaa..mutta joku tuli kysymään että onko varmaa ettei ole tullut mieheltä tämä tauti niin sitten aloin...
  8. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Niinhän sitä pitäisi, silti mietityttää kun on kuitenkin mahdollista että joku tauti on..mutta toisaalta en sille asialle ennen huomista voi mitään tehdä, joten pitää vaan odotella ja koittaa olla liikaa stressaamatta asiaa ennen kuin kaikki tulokset ovat tulleet. Olen vain tälläinen...
  9. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Mieheni ei ole ollut kenenkään kanssa ennen mua...mutta tuon tauon aikana hän kyllä oli erään naisen kanssa, joka on kunnon horo täälläpäin joten onhan sekin mahdollista että olen sen nyt häneltä saanut sitten....
  10. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Tuota välillä itsekin mietin, mutta se onkin ainut virhe tuossa miehessä, kaikki muu hänen kanssa onkin kuin pilven päällä eläisi..kaikissa niitä virheitä on enkä haluaisi miehestäni luopua tuollaisen asian takia, kun kaikki muu menee kumminkin hyvin, mutta hän itsekin aina tiedottaa että ottaa...
  11. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Jepjep, soitin nyt tuonne sairaalaan ja kysyin että miten menetellään niin huomenna vien pissanäytteen ja sieltä saa kuulemma antibiootit samalla miehellekin, jos tauti todetaan. Ja joku kysyi että mitä viime kerralla tein kun luottamus meni, niin se oli jonkinasteinen väärinkäsitys kaikkien...
  12. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Netistä lukemani perusteella tauti saattaa oireilla, mm. alavatsakipuja, veristä vuotoa yhdynnän jälkeen ja välivuotoa kuukautisten välillä, sekä kuukautishäiriöitä. Nää kaikki ainakin multa löytyy tällä hetkellä. Nyt tilasin netistä klamydiatestin kotiin, teen sen maanantaina tai tiistaina kun...
  13. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Hyvä pointti tuokin. Tai eihän mun välttämättä ole pakko kertoa että ton tauon aikana olen ollut jonkun toisen kanssa, oonhan sen voinut saada aikasemminkin, mistä sitä muutenkaan ikinä tietää kun eihän tuo tauti oireile muutenkaan koskaan mitenkään, mutta en silti usko että tää mulla on ennen...
  14. L

    Miten kertoa miehelle??!

    No tuo olis ehkä se hauskin tapa tässä :D vituttaa vaan kun en yhtään ajatellu että voin jonkun tartunnan saada kun oli tuttu mies kyseessä, ja tiedän että hän ei paljon ole touhuillut kenenkään kanssa, mutta sieltä se vaan heti napsahti..jos tää nyt sitä on, mutta siinä uskossa elän että...
  15. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Juu niin ajattelin testata kaikki, mutta oireet on sen verran kuvaavat että tuskin tää mitään muutakaan enää voi olla..mutta just kun oon saanut luottamuksen takas niin sitten pudotankin tollasen pommin, tuskin se sitä mitenkään hyvin ottaa :/
  16. L

    Miten kertoa miehelle??!

    Olen 20-vuotias nainen ja pidimme taukoa poikaystäväni kanssa, jonka aikana sähläsin erään toisen miehen kanssa ja sain häneltä luultavimmin klamydian (oireet viittaavat, ensi viikolla menen testeihin). Nyt olemme taas yhdessä poikaystäväni kanssa, ja ennen kuin osasin epäillä klamydiaa...
  17. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Upitan! ja kerron myös että läppärillä noita testinkuvia on helppo katsoa, kun pystyy näyttöä kääntämään jolloin kontrasti muuttuu ja näkee niistä esi-isien haamuistakin että onko siinä jotain vai ei :D kokeilkaas! Ei tarvitse niin paljon tihrustella :)) Ja noista testeistä missä on tuo...
  18. L

    Alkuraskauden oireet ennen plussaa (valkovuoto?)

    Tein testin, näytti negaa ensin ja jätin sitten asian ajattelemisen siihen. Viikko kului vielä toinenkin eikä menkkoja kuulunut, sitten eilen alkoi järkyttävät kivut ja älytön vuoto, soitin lääkäriin että mitä tämä nyt on ja sanoi että varhainen keskenmeno luultavimmin ja on ollut kohdun...
  19. L

    Vinkkejä ja tippejä raskaaksi yrittäville? :)

    Tänne siis listaa niistä vinkeistä joista saattaa olla hyötyä raskautumisen suhteen. Itse olen kuullut että greippimehu saattaa auttaa, onko muita vinkkejä? :) Ja tietysti kokemuksia jos olette jotain kikkaa koittaneet niin onko toiminut?! :)
  20. L

    Menkat pahasti myöhässä, mutta testi silti negatiivinen?

    Jeps, edellispäivänä alkoi järkyttävät kivut ja kuukautiset, ja soitin lääkäriin kun oli niin voimakas verenvuoto ja kivut aivan äärettömät ja sanoin että menkat muutenkin nyt sen melkein 2 viikkoa myöhässä ja lääkäri sanoi että luultavasti on nyt sitten aikainen keskenmeno, eli eivät olekaan...

Yhteistyössä