Onko tämä haamu raskaustestissä?! *kuva* (apteekin oma raskaustesti)

Eli eilen tein testin, enkä kerennyt silloin sitä niin tarkkaan tutkimaan, kunnes tänään huomasin siinä mahdollisen haamun: Aijaa.com - 11347226
(kuvassa ei niin hyvin näy)

Mutta näyttääkö apteekin oma raskaustesti haamuja..? Kun tänään tein uuden testin, en ehkä kyllä ihan niin pitkään ollut pissaa pidätellyt (4 päivää pitäis vielä menkkoihin olla, hätähousu kun olen) ja raskaustesti oli nega.

Mielipiteitä??
 
..
odota sinne menkkoihin vaikka varmasti tekisi mieli tehdä aiemmin :) todennäkösesti se on nega koska jotkut testit kuivuessaa tekee tommosen "haamuviivan", itsellekin käynyt niin.
 
[QUOTE="hop";27600365]Ei kai sitä haamua muuten tulis jos sitä raskaushormonia ei siellä mukana olis?[/QUOTE]
No ei jos testi on käytetty oikein. Eli olet katsonut tuloksen testiajan sisällä, ja silloin nähnyt haamun.
 
häplä
Mutta tuostahan nyt ei periaatteessa sitten voi sanoa että onko se testiaika mennyt umpeen haamun näkyessä, kun aloittaja kirjoitti että ei ollut niin tarkkaan katsot heti, vaan vasta seuraavana päivänä. Eli ei voi siis tietää. Kyllähän noita haamuja on monilla, mutta kuinka monella ne on "tuottaneet tulosta" ?
 
Jos olisi tullut testiajan sisällä sanoisin myös positiivinen, mutta koska näit tuon vasta seuraavana päivänä niin kehottaisin tekemään uuden testin ja katsomaan sitä testiaikana testiajan loppupuolella. Kyllä siihen silloin viiva tulee jos on tullakseen.
 
No daa! Loogistahan tuo on että testiajan jälkeen viiva tummenee koska se hormonimäärä lisääntyy pissassa joka päivä ni tietty se on vahvempi se haamu seuraavana päivänä!! :headwall:

Oikeesti miten vaikea on odottaa niitä kuukautisia ja tehdä ajallaan se testi? Ihan turhia pettymyksiä ja paineita luotte vaan itellenne tolla manialla.
 
Niinpä, miksi ei voi odottaa menkkoihin. Se on hyvä kysymys :D mutta siis joo, nt vaan odotan. Ja en oleta turhia liian aikaisin. Mutta piti innostua, kun 2 vuoden jälkeen EDES tälläinen "roskishaamu" tai mikä vaa nyt tuli aikaiseksi..ennen olleet puhtaita negoja kaikki ja jokaikinen.
 
Hei te ketkä ootte niitä haamuplussia sekä plussia saaneet niin onko teillä ollut jo jotain oireita? :) Mulla ainakin nyt (ja toivon etten vain kuvittele) niin koko ajan vihloo ja nippailee kohdun seudulta, nimenomaan kummaltakin puolelta munasarjoista..sitten on huimausta ja sellaista pientä. Sekä tissit OLI todella kipeät, mutta yleensä kun menkat alkaa niin ne olisivat nyt kipeät, mutta nyt ei enää tunnu oikein miltään. Vähän vain kihelmöi enää, mutta pari päivää sitten meinas rintamus räjähtää.
 
bonni
Mulla on yleensä säännöllinen kierto ja olin viimeksi jouluna yhdynnässä jonka jälkeen on tullut yhdet menkat.Nyt olleet poissa melkein 2kk,tosin olen alkanut lenkkeillä ja olen laihtunut 16 kg siitä joulusta.Voisko menkat jäädä pois tuon laihtumisen takia vai voinko olla raskaana?
 
vierasvierasN
[QUOTE="hop";27600365]Ei kai sitä haamua muuten tulis jos sitä raskaushormonia ei siellä mukana olis?[/QUOTE]

Naisella on veressään aina 0-5 (jotain ehkä millimoolia litrassa tai muuta sellaista) raskaushormonia.

Eräistä syistä lääkäri passitti mut verestä tehtävään raskaustestiin. Tulos oli 4 (ehkä se millimoolia litrassa) ja lääkärin diagnoosi oli, etten ollut raskaana.
 

Yhteistyössä