Miten kertoa miehelle??!

Jepjep, soitin nyt tuonne sairaalaan ja kysyin että miten menetellään niin huomenna vien pissanäytteen ja sieltä saa kuulemma antibiootit samalla miehellekin, jos tauti todetaan.

Ja joku kysyi että mitä viime kerralla tein kun luottamus meni, niin se oli jonkinasteinen väärinkäsitys kaikkien suhteen kun eksäni on mua ahdistellut jo 2vuotta eromme jälkeen ja oli mennyt selittelemään kaikenlaista tuolle mun miehelleni (kavereita kun ovat) kun oltiin samassa paikassa juomassa kerran, niin että tuo mun mieheni ei ollut silloin paikalla. Mitään en siis itse ole tehnyt, mutta eksäni on kiero ja katkera siitä että olen hänet jättänyt niin siitä syystä oli mennyt puhumaan täyttä p*skaa nykyiselleni.

Missään vaiheessa en ole sanonut että EN aio kertoa miehelle tuosta klamydiatartunnasta, olen tässä vain miettinyt että MITEN sen asian kerron. Tuli aika rankkaa tekstiä osalta täällä. Tottakai ymmärrän että tämä on vakava tapaus jos sukupuolitauti on iskenyt, mutta asioita voi kertoa toiselle monella tapaa ja sitä alunperin tulin tänne kyselemään että miten sen asian voi ilmaista muuten kuin että "hei, sulla on klamydia, nappia naamaan nyt että paranet".

Ja tuohon keneltä sen taudin olen sitten saanut, niin aion hänelle kertoa kunhan nyt testitulokset ovat tulleet. Siinä onkin sitten hänelle selvitettävää että kenen muiden kanssa on touhuillut ja painotan kyllä että hänen pitää edellisillekiin partnereille kertoa miten asiat on, ei tälläisen asian kanssa voi jäädä ihmettelään. Onneksi itse asian huomasin noista oireista, jos tämä nyt on sitä itseään sitten, kun yleensähän tuo tauti tosiaan on oireeton...

Tottakai vielä toivon että tämä olisi jotain muuta, sekin on kyllä mahdollista sillä ajoin pahan kolarin n. 3kk sitten ja silloin turvavyö repäisi vatsan päältä niin pahasti että on vatsa kipuillut vähän siitä asti, mutta jotenkin olen silti siinä uskossa että ei tämä siitä enää johdu niinkään..
 
Viimeksi muokattu:
dsjhvcx
voi olla myös bakteeri vaginoosi..itse epäillyt että mulla on klamydia muutamankin kerran mutta tuloksena on aina ollut tuo bakteeri tulehdus joka ei siis ole tarttuva sukupuoli tauti.
mulle ilmeisesti aiheuttaa sen nimenomaan uusi mies ja sen bakteeri kanta eli joka kerta kun olen ruvennut hommailemaan uuden äijän kanssa saan usein alkuun tämän pöpön ennen kun elimistöni tottuu hänen "pöpöihin"
 
  • Tykkää
Reactions: Linkk
Olin tulossa sanomaan ihan samaa.
Tuota välillä itsekin mietin, mutta se onkin ainut virhe tuossa miehessä, kaikki muu hänen kanssa onkin kuin pilven päällä eläisi..kaikissa niitä virheitä on enkä haluaisi miehestäni luopua tuollaisen asian takia, kun kaikki muu menee kumminkin hyvin, mutta hän itsekin aina tiedottaa että ottaa asiat välillä vähän huonosti..
 
"vieras"
Sait varmuudella muutakin kuin klamydian ja vieläpä sellaista mitä ei näy testeissä kuten kondylooman ja mahdollisesti vielä herpeksen ja hepatiitin. Joten kerro miehellesi niin että hän voi päättää haluaako sinut vielä.
 
sfdff
Mieheni ei ole ollut kenenkään kanssa ennen mua...mutta tuon tauon aikana hän kyllä oli erään naisen kanssa, joka on kunnon horo täälläpäin joten onhan sekin mahdollista että olen sen nyt häneltä saanut sitten....
Kiva provo. Sä et saa olla muiden kanssa jne. mutta mies kyllä sai.
Kaikki taudit tulee sulta, ei mieheltä. Hohhoijjaaa.

Keskity siihen oikeaan elämääsi.
 
"vieras"
No mä odottelisin nyt ne testien tuloksen ensin ja sitten pohtisin mitä teen kun on 100% varmuus.

Omalla kohdalla kävi niin että papa- testin tulosten jälkeen laitettiin gynelle koepalan ottoon ja silloin gyne sanoi että melko varmasti tulos johtuu sukupuolitaudista.
Kotona sitten huusin ja raivosin miehelle mitä on mennyt tekemään kun tiesin varmaksi etten ole itse tartuttaja.
Viikon riita ja mykkäkoulu, olin miestä jo heittämässä ulos.
Soitin sitten testitulokset ja kaikki testit oli puhtaita, ei mitään tauteja.
Seuraavaksi menin puolen vuoden kuluttua ja kaikki testit puhtaita.

Eli jäitä hattuun kunnes on varmaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Linkk
Niinhän sitä pitäisi, silti mietityttää kun on kuitenkin mahdollista että joku tauti on..mutta toisaalta en sille asialle ennen huomista voi mitään tehdä, joten pitää vaan odotella ja koittaa olla liikaa stressaamatta asiaa ennen kuin kaikki tulokset ovat tulleet. Olen vain tälläinen luonteeltani että ahdistun heti pienistäkin asioista, vaikka ei olisikaan mikään vielä varmaa niin aina mietin etukäteen että "mitäs jos...". Kai se nyt on mahdollista että tauti on tullut mieheltäkin, mutta käyn nyt ensin tuolla testeissä ja sitten menen vasta kertomaan miehelle miten asia on..ja jos klamydiaa ei löydy niin testaan varmuuden vuoksi kaikki muutkin taudit samalla, ettei vain jää mitään piilemään sisuksiin.
 
Mä en nyt ihan ymmärrä miksi sä edes haluat jatkaa suhdetta miehen kanssa joka on niin mustasukkanen ettei sille uskalla totuutta kertoa. Jos äijä on niin lapsellinen että tuon takia sut jättää niin antaa mennä vaan.
Lapsellinen? :O Eiköhän ap ole tässä se, joka on lapsellinen ollut. Harrastanut suojaamatonta seksiä jonkun kanssa ja sen jälkeen ollut miehensä kanssa testaamatta tauteja.
 
Naisella klamydia voi olla pitkään oireeton. Sinuna soittaisin tälle väliaikaiselle petikumppanille ja kysyisin, onko sillä klamydiaa. Miehenä hän on sen varmasti huomannut. Sillähän siitä selviät. Jos hänellä sitä ei ole, mutta sinulla on, niin syyllinen on poikaystäväsi ja peli kääntyy 1-0 sinulle.
 
No on kyllä, unohdin vain asian kun omissa ympyröissäni vain pyörein ja mietein että mitä MINÄ olen tehnyt. En muistanut lainkaan tätä miehen hairahdusta, jota tosin olen koittanut unohtaa..mutta joku tuli kysymään että onko varmaa ettei ole tullut mieheltä tämä tauti niin sitten aloin miettimään että hei hetkinen, voihan sekin mahdollista olla..
Mutta huomenna mulla lähete labraan ja menen antamaan näytteen sinne, niin alkaa taas asia etenemään...
 
[QUOTE="Vieras";26941979]Jos mun mieheni tulisi "tauon" jälkeen kotiin sukupuolitaudin kanssa niin musta siinä ei todellakaan ole mitään lapsellista, että pistäsin äijän kävelemään saman tien. Meillä on kyllä noi pettämisjutut kerrasta poikki.[/QUOTE]

No ei se ole pettämistä jos ollaan erottu, tai tauolla mitä nimeä siitä nyt haluaa käyttää, ja on sovittu että muita saa tavata. Tietenkin ap on toiminut väärin kun ei ole pitänyt huolta siitä että ei mitään tautia voi saada tai levitä sitä eteenpäin, mutta ei se väärin ole että eron jälkeen panee jotain toista. Eikä sillä suhteella, uudelleen lämmitetyllä, ole mitään mahdollisuutta jos pitää heti alkuunsa salata ja valehdella.
 
No ei se ole pettämistä jos ollaan erottu, tai tauolla mitä nimeä siitä nyt haluaa käyttää, ja on sovittu että muita saa tavata. Tietenkin ap on toiminut väärin kun ei ole pitänyt huolta siitä että ei mitään tautia voi saada tai levitä sitä eteenpäin, mutta ei se väärin ole että eron jälkeen panee jotain toista. Eikä sillä suhteella, uudelleen lämmitetyllä, ole mitään mahdollisuutta jos pitää heti alkuunsa salata ja valehdella.
Näinpä juuri, kun en missään vaiheessa ole sanonut että miehen kanssa oltais sovittu että nimenomaan EI sais touhuta muiden kanssa. Mutta odotan lääkärin tulokset, sanoi että perjantaiseen mennessä pitäis viimeistään tietää jos huomenna tuon näytteen vien. Sitten taas asiassa eteenpäin. Soittaessani lääkäri kyllä sanoi että mistä tätä tautia osaan edes epäillä kun yleensä ei tule mitään oireita, että voi olla ettei edes siitä johdu sitten koko juttu mutta hyvä selvittää nyt kaikki. Sen jälkeen vaan kiva selvittäminen siinä että mistä tää kaikki oireilu johtuu loppujenlopuksi..
 
linkk harmaana
Testit kertoivat että mulla ei ole klamydiaa. Sitten seuraavaan kysymykseen, onko mulla sitten joku toinen tauti, vai mikä on hätänä kun vatsakivut vaan jatkuu...

Sitä aletaan nyt sitten tutkimaan seuraavana, en epäile että mitään muutakaan tautia löytyy kyllä, mutta joku silti vikana on... ;s
 
jjoooo
Kannattaa tutkia kaikki vaan varmuuden vuoksi jos vähänkin on sellainen epäilys...ei ainakaan jää mitään pimentoon :) Sitten jos mitään ei löydy niin alkaa vasta tarkemmin miettimään mikä on vikana...
 
leipurin poika
mulla on ala vatsa kipuja ollut muutaman paivan, kiveksien lieva kipu 2vk, ja paisunta noin 2vk ajan, mista se johtuu ja mita pitais tehaa! ja mistao se johtuu, onkse jotain vaarallisempaa vai jotain normi juttu???
 

Yhteistyössä