Olen 20-vuotias nainen ja pidimme taukoa poikaystäväni kanssa, jonka aikana sähläsin erään toisen miehen kanssa ja sain häneltä luultavimmin klamydian (oireet viittaavat, ensi viikolla menen testeihin). Nyt olemme taas yhdessä poikaystäväni kanssa, ja ennen kuin osasin epäillä klamydiaa itselläni, niin harrastimme seksiä ja pelkään että poikaystävänikin on nyt saanut saman taudin. Enkä tiedä millä tavalla kertoisin hänelle asiasta, ilman että hän pahimmassa tapauksessa jättää minut uudestaan ensinnäkin siitä syystä että suuttuu kun olin toisen kanssa, ja siitä että olen hänellekin mahdollisesti tartuttanut klamydian..tämä on aika paha tilanne, sillä poikaystäväni on todella mustasukkainen joka asiasta ja olisi todella vaikeaa kertoa tuota asiaa hänelle ilman että hän suuttuu ja pettyy minuun mielettömästi.
Kuitenkin olisi vähän pakko kertoa, sillä jos hänellä on tuo tauti niin saan sen itselleni joka kerta uudelleen kun harrastamme seksiä (mulla siis vain e-pillerit käytössä), eikä ole hyvä jos hän tietämättään siitä kärsii :/ Miten nyt sitten menetellä? Enkä mielellään kaipaa niitä vastauksia "olisit miettinyt aikasemmin". Otan asiasta täyden vastuun, mutta en halua että tämä päättyy huonosti ;s
Kuitenkin olisi vähän pakko kertoa, sillä jos hänellä on tuo tauti niin saan sen itselleni joka kerta uudelleen kun harrastamme seksiä (mulla siis vain e-pillerit käytössä), eikä ole hyvä jos hän tietämättään siitä kärsii :/ Miten nyt sitten menetellä? Enkä mielellään kaipaa niitä vastauksia "olisit miettinyt aikasemmin". Otan asiasta täyden vastuun, mutta en halua että tämä päättyy huonosti ;s