Hakutulokset

  1. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria onneksi olkoon uudesta taidosta. Meillä ei kunnolla osata kääntyä mahalta selälleen, tai sitten ei vaan halua kääntyä. sängyllä kyllä kellahtaa mahalta selälleenkin.... selältä mahalleen kääntyy heti ku laittaa lattialla...ja lähtee ryömimään kovaa vauhtia semmoisiin paikkoihin...
  2. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria no oon mäkin miettinyt joisko sitten aamulla/päivällä/illalla enempi maitoo jos yöllä jättäis antamatta.Mut sit jos ei juokkaan ni maito määrä jää johonkin 300-400ml vuorokausi. Pitää kyl kysyy neuvolasta ohjeita. Meillä juo yöllä n. 50-100ml kerralla. ja syökin sitten semmoisen...
  3. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F kyllä meillä juodaan maitoa ruuankin kanssa tosin aika vähän.Noihin määriin olin laskanut myös puuroon menevät maidot ja vellejä meillä ei enää juodakkaan. Lounaalla ja päivällisellä ei juo ku jotain 30ml, mut aamu ja ilta puuroon menee maitoa yhteensä. n.100ml ku teen puuron maitoon.ja...
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vilmav2 kantoliinaan naama menosuuntaan päin ku jaksaa kannatella päätään hyvin.Ettei vaan retkahda pienen pää. Et kyllä jo ainakin 4kk ikäisenä pitäis jaksaa päätään kannatella niin hyvin.
  5. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Vilmav2 hyvähän se on et tutkivat. toivottavasti ei oo tarttunut pieneen. :heart: :heart: :heart:
  6. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria hieno juttu et oksentamiseen löyty apu. :heart:
  7. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    meillä edelleen herättellään yöllä jotain 5 kertaa vähintään. NO onneksi yöllä seurustelu on nyt loppunut. Unikouluihin en oo vieläkään ehtinyt/muistanut/jaksanut perehtyy. Pitäis vissiin soittaa neuvolaan tai sitten surffailla netistä niistä. Yöllä meillä syödään n. 300ml-400ml ni en oo senkään...
  8. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vilmav2 harmillista et possupiikistä tuli sivuoireita. toivottavasti ei pahoja. Toivottavasti saat punkin aiheuttaman taudinkin kuriin. :heart: :heart: hyvinhän teillä päikkäreitä nukutaan, harmi et yöt katkonaisia. kuullostaa ihan osittain ku meidän öiltä.Meillä on ollut katkonaista koko...
  9. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F kiva et saat yleensä johonkin hoitoon pojan ku käyt kaupoilla. Mulla on aina poika mukana niin ruoka ku muillakin kaupoilla. Viime lauantaina tosin oli mummon hoivissa ja mä kävin sillä välin kaupoilla.Onhan se paljon helpompaa mennä kauppaan ilman poikaa vaikka onneksi meidän pieni mies...
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio otettiin siis rokote. tsemppiä juustottomaan kauteen. onneksi tykkäät kahvista mustana. :) mä oon kokeillut kans, mutten tykännyt kahvista jos ei oo maitoo. kauhee lääkäri teillä olikin. meillä samanmoinen pojan neuvolalääkäri viimeksi. tuntuu kyl hirveeltä ku toinen vaan huudattaa...
  11. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    possurokote pojalle otettu ja vihdoinkin kotona...ei onneksi tarvinnu jonottaa vaikka porukkaa olikin paljon. oli järjestetty niin hyvin et ainakin 4 eri huonetta jossa rokotuksii annettiin. oisinko jotain 5min odottanu. sen rokotuksen jälkeen piti odottaa sen 15min et tuleeko rokotteesta...
  12. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F onneksi olette jo terveenä. Meilläkin kuolataan paljon. Vissiinkin hampaita kohta puolin tulossa??? Vai yhdillä päikkäreillä teillä mennään...taitaa sitten nukkua yöllä hyvin. :)
  13. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vilmav2 kyllähän sen ymmärtää ettei aina kerkee tai jaksakkaan kommentoida kaikkien juttuja. Kivahan se on silti lukea sinun "omaa napaakin" jos vaan kerkiät sitä kirjoittamaan. :) :heart:
  14. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Daadeli ois kyllä varmasti kätevä istuin ku saa muunnettuu korokkeeksi.
  15. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Daadeli ei sitä pysty sanomaan iän perusteella onko valmis siihen et istutetaan.Riippuu niin lapsesta miten selkä on lähtenyt kehittymään. Meillä 6kk neuvolassa sanottiin ettei saa vielä istuttaa syöttötuolissa. toki sylissä sai kun on hyvin tuettuna. Selkä oli vielä hieman kaarella alhaalta...
  16. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    mitä ihmettä, nyt poitsu nukkuu ja nukkuu(nukkunu nyt 5.30-8.50)...vissiin yö valvominen väsyttää. toivottavasti herää kohta ettei tarvis herättää. tänään ois meinaan menoa...eilenkin herätti mut vasta 9.00, mut luulin et ois ollut hereillä jo jonkin aikaa ennen ku herätti.vissiin oli sit juuri...
  17. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    meillä nukutaan nyt tosi levottomasti yöllä. Herätellään 30min-2h välein. Viime yönäkin söi neljä kertaa ja siihen viel muutamat tutin laitot. puol viiden aikaan otin viereen nukkumaan. nousin sit kuitenkin ennen kuutta itse ylös. uni ei vaan enää tullut. kyllä päivällä väsyttää, luulisin. en...
  18. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley toivottavasti vatsavaivat pian helpottais. :heart:
  19. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio tsemppiä dieettiin! :heart: Mun ois tosi hankalaa olla maidottomalla ku maitoo tulee lipitettyy kahvin seassa.Toivottavasti selviää onko kyseessä tosiaankin maito allergia. Inhottava lääkäri tosiaan ku syyllisti teitä. Mä oon huomannut et monet yleislääkärit on ihan p:stä. mut onneksi on...
  20. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria no juts tota Britaxin Multi-Tech -istuinta mäkin oon miettinyt. Eilen illalla tuli väsymyksissään kirjoitettua vähän mitä sattuu. :laugh: korjasinkin eiliseen kirjoitukseeni istuimen nimen. :D ja toisena vaihtoehtona meillä ois Gracon Cosmic Comfort S -istuin, mut en tiiä viel kumpi...

Yhteistyössä