Hakutulokset

  1. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    turvaistuimesta mekin ollaan ostamassa varmaan joulu-tammikuun tienoilla uusi istuin. Kaukalo alkaa olemaan pieni. No vielä mahtuu kyllä olemaan siinä, mut eipä oo paljon kasvuvaraa kuitenkaan.Meillä nyt Britaxin kaukalo ja ajattelin ostaa Britaxin istuimen seuraavaksikin. mut en oo viel sen...
  2. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    teddybear82 onneksi olkoon pienen tytön vanhemmille!! :heart: :heart:
  3. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    huomenna jaetaan possurokote...vieläkin oon hieman epävarma ottaisinko sen pojalle vai en?!?
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Meidän Poitsu tänään 7kk! :heart: :heart: SuukkoSuulle ompas teillä nukuttu hyvin yö. Pitää vissiin itsekkin alkaa jotain unikoulua kokeilemaan. jotain semmoista jossa ei itketetä vauvaa. Vaikka on meillä jo helpottanut päivät ku on alkanut nukkumaan päikkärinsä ihan hyvin. Ekat päikkärit...
  5. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    http://www.vauva.fi/artikkeli/terveys/666/pulauttelu_ja_refluksitauti tuolla on tietoa siitä refluksista...eli tosiaankin paino voi nousta siinä ja yleensä se johtuu jostain allergiasta.yleisimpiä allergioita maito, vehnä tai muna.
  6. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria, toivottavasti oksentelulle löytyy syy. Toivottavasti ei mitään vakavaa! Meilläkin kyl pulautellaan vieläkin, mutta kiinteiden aloittaminen on niitä vähentänyt huomattavasti. eikä ees enää ihan joka ruuan päätteksi oksenna. no jos laitan lattialla ni sit kyl tulee hieman ku poika...
  7. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    äp:n toppapuku nyt ku minäkin sen tänään pojalle laitoin totesin ettei oo kovinkaan kiva pukee. Varsinkin hihan suut on kauheen kapeet et hyvä jos sai pojan kädet sinne pujotettua.ja hirveen pitkät hihat. muuten puku olikin ihan hyvä...toistaiseksi. B)
  8. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F mäkin laitoin tänään äp:n toppapuvun ja sit siihen paksuun makuupussiin ku ulkona -7 astetta. Eiköhän oo lämmin nukkua. ja laitoin semmoisen villakokopuvunkin sinne alle.(se on semmoinen ohut, mut lämmin) olipas teillä yö, jaksuja. onneksi Roni ei tullut kipeeksi. :heart:
  9. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria kiitti haleista, eiköhän tää tästä kuhan saisin tän pääkivun pois. Anoppi kattoo tänään poikaa ni mä saan huilii tai sit käväsen kaupassa. Mä oon vähän huono kyl pyytämään apua ihan vierailta ku hyvä jos tutuiltakaan. En pysty kuvittelemaankaan ainakaan tällähetkellä että antaisin...
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio no anoppi kattoo poikaa tänään ni saan huilia. :) jaksuja sinnekkin suuntaan, toivottavasti pääsette tuttirumpasta eroon. :heart:
  11. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Chamorphis kiitos onnitteluista! Ja onnea teidän peitonheilutus puuhiin. :heart: :heart: :D
  12. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Daadeli äitikin saa väsyä...kosketti minua sun kirjoitus!minäkin olen sen alkanut vasta pikku hiljaa oppimaan, ja poika on kohta 7kk. No alkuajoista on senverran helpottanut ettei pojalla oo enää koliikkia eikä herätä tunnin välein ihan joka yö. ..Minä en kauheasti apuja saa, mutta olen...
  13. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    tänne suuntaan kuuluu hyvää ja hieman huonoakin... huonot ensin.tämä äitee alkaa olemaan aikas poikki yö valvomisien takia ja päivälläkään en pääse oikein rentoutumaan ku poika ei vaan nuku kunnolla. Ei siis niin riittävästi et mä saisin juoda kahvini rauhassa rentoutuen ja sen jälkeen hoitaa...
  14. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria ihanaa teillä jo tavutellaan :D :heart:
  15. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley ihanaa miten teillä nukutaan...meillä tuollaiset unet on vaan haavetta.
  16. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    äitiyspakkauksen haalari...meillä on ollut käytössä vaan yhden kerran, joskus kuukausi sitten ku oli aamulla pakkasta jotain kuus astetta. Sen jälkeen en oo käyttänyt. Vaunuissa meillä on semmoinen paksu makuupussi niin ei tarvii paksuu pukuu ihan vielä näillä 3-4 asteen pakkasilla...mutta...
  17. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle kävinpä heti ku olin ton äskeisen kirjoittanut surffaamassa netissä eri soseita ja löyty pari porkkanatontakin...pitääkin olla ens kerralla tarkkavaisempi kaupan sosehyllyn luona. :D
  18. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle :heart: hyvä et kuume laskemaan päin. no eiköhän tosta pikku hiljaa opi syömään vähän kokkareisempaakin ruokaa. Hyvä et syö kuitenkin noita soseisempia kiinteitä ihan reippaasti. Ootko miten antanut sormiruokaa? jospa niin saisit hieman tottumaan kokkareihin suussa. mun on...
  19. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F joo meilläkin ku aloiteltiin syömään ei tullut mitään noiden kankaisten ruokalappujen kanssa. Aina oli niitä kiskomassa ja repimässä suuhun. Mulla on semmoisii ihan matalia/lyhyitä ruokalappuja jotka on hyvii ku poika ei hoksaa niitä repii ollenkaan. Nykyään ollaan välillä käytetty...
  20. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    saisinkohan mä nyt kirjoittamani tänne....yritin pariin kertaan aijemmin, mut eipä tekstejäni näy missään :( SuukkoSuulle Toivottavasti ei miehesi tuu kauheen kipeeksi, ja parantuu pian! Ootkos kokeillut muksun bataatti-lihapataa, meillä ainakin tykätään siitä ja se sose on 6kk--> hyvinhän...

Yhteistyössä