Hakutulokset

  1. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Paljon Onnea SuukkoSuulle plussasta!!! :heart: :heart:
  2. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vauvahaaveita Oikein paljon onnea plussasta!!!! :heart: :heart: :heart:
  3. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Nasuli08 kiva että molemmat isovanhemmat apuna! :heart: Kylläpäs teillä nukutaan ihanan hyvin. Meillä ei vieläkään (poika 8kk)ole koskaan nukkunut pidempään ku 4h yhteen menoon ja yleensä herää 2h välein.
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    moikka kaikille pitkästä aikaa!!!! kiirettä on riittänyt ja väsymystä. Pojan perässä saa mennä jo lujaa ku kerkiää joka paikkaan. :D Su-Ma välinen yö oli kaikkien aikojen paras ikinä. Poika heräs vaan 2 kertaa. Oli kyllä ihanaa!!! mutta se oli ainutlaatuista sen jälkeen herättikin yöllä ainakin...
  5. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria ryömimään oppimisessa tosiaan oli hyvät ja huonot puolensa. Ihanaa kun viihtyy nyt vihdoinkin lattialla. Ja saan tehtyä hieman kotihommeleita pojan hereillä ollessakin. mutta sit toisaalta saa olla silmät selässäkin ku poika ei enää ole vaan yhdessä huoneessa vaan vaeltelee pitkin...
  6. TinyAngel

    Huh! Sainpas keksittyä miehelle joululahjan ja tilattuakin sen !

    ainakin kaikissa minun saamissa/ostamissa kalevala koruissa on ollut ketjut/nauhat mukana.
  7. TinyAngel

    Maanantain päivällinen G: Mitä teillä?

    joulutorttuja ja pipareita B)
  8. TinyAngel

    Käsi pystyyn ne, joiden 4-5-vuotiaat lapset eivät koskaan vingu eivätkä uhmaa

    ei semmosii lapsii (tai ihmisiä ylipäätänsä ) olekkaan jotka ei joskus vinkuis tai käyttäytyis huonosti. B)
  9. TinyAngel

    Vauva 5kk, ei yritäkään kääntyä/ryömiä/tms.

    Jokainen lapsi on yksilö ja kehittyy omaan tahtiinsa. meillä alkoi ryömimään 6kk3viikon ikäisenä.
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Meillä ryömimis vauhti on niin kova, että joka paikkaan ehditään. Varsinkin semmoisiin mihin ei sais mennä. Konttausasentoakin harjoitellaan ja jokapäivä yrittää, mutta kädet ei vielä tottele samaan tahtiin kuin jalat liikkuis.Istutaankin jo kovin tomerasti, mutta vielä ei itse nouse istumaan...
  11. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle onnea ekasta hampaasta!!!
  12. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    joulusta vielä...kyllä me ollaan joka joulu silti kotiin pieni kuusi hommattu ja joulukoristeita laitettu. Vaikka jouluaattona ja päivänä ollaankin kylässä vanhemmillamme.
  13. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Toivova meidänkin poitsulla oli tapana tekoyskiä. mutta nyt on sen jo unohtanut. Nyt nyrpistää nenäänsä ja naamaansa hassusti, jos jotain haluaa. Tai jokin ei mielytä. :D
  14. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Vifslan mä oon monena jouluna askarrellu meidän kissan kuvalla varustettuja joulukortteja. Tänä vuonna tilasin valmiit joulukortit joissa on meidän pojan kuva. Minusta se on ihana ajatus! Ja kiitokset kortista tulikin jo yhdeltä sukulaiselta joka asuu ulkomailla. Me ei vielkään vietetä ns...
  15. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Vifslan onnea Onnille 6kk !! Meillä opittiin ryömimään vasta 6kk3viikon ikäisenä ja silloinkin takaperin meni. Muutaman päivän päästä oppi etuperinkin ryömimään. :)
  16. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Nasuli08 onneksi olkoon kauniista nimestä! :heart: :heart:
  17. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Talvis onneksi olkoon uudesta taidosta! Meilläkin ryömitään täyttä häkää...enää ei pysy kauaa yhdessä huoneessa vaan seikkailee pitkin asuntoa. Tänäänkin ku sanoin "pestään pyykkiä" ni poika hihkuen ryömi keittiöstä kodinhoitohuoneeseen. Tykkää katsella ku pyykit pyörii koneessa :D
  18. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle toivottavasti ei löyty mitään ikävää kuntotarkastuksesta ja pääsette pian muuttamaan! :) meillä ainakin ku hampaita tekee ni on ainakin semmoiset 3-5päivää aika huono syömään. Annan sitten vaan enempi sormiruokaa ja maitoo et ees jotain syö. Meillä on semmoinen baby safe feever ni...
  19. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    puuroista mä en tee kuumaa puuroa vaan teen sen joko huoneen lämpöiseen vastikkeeseen tai sit jos vastike on ollut jääkääpissa ni lämmitän vähän mikrossa ja sit lisään hiutaleet. Siis mä teen puuron aina niistä vauvojen puuroista piltti tai muksu. niistä tulee sileetä puuroa ja nopeasti. Meillä...
  20. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle mäkin ostan muksu tai piltti puuroja (jauhetta) ja teen sen puuron vastikkeeseen. Meillä ainakin menee niin paremmin. Teen siitä aika löysää...meillä ei tykkää semmoisestä tönkköpuurosta vaikka pikku kökkäreet ei mun tekemässä ruuassa hirveesti haittaa.

Yhteistyössä