Hakutulokset

  1. E

    myöhäinen plussa

    Kääkkis: Mä en ole käyttänyt mitään pillereitä tai vastaavia ennen ehkäisyn pois jättämistä ja keskenmenon jälkeen tuli yhdet täysin normaalit kuukautiset ja täysin normaaliin aikaan. Eli ei ainakaan mitkään ehkäisyvalmisteet voi vaikuttaa tähän... Nyt siis 6vk ja 2 pv aikaa viimeisistä...
  2. E

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Eka kuumeilussa ja keskenmeno 02/10.
  3. E

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Täällä yksi kuumeileva, keskenmenon kokenut viikolla 6 + ???? Sen jälkeen ehkäisyä ei ole käytetty, nyt menkat myöhässä reilut 2 viikkoa... testit negatiivisia. Kuume on valtava.
  4. E

    myöhäinen plussa

    Kertokaas mitä minä teen, menkat yli 2vk myöhässä ja 2 testausta negatiiviset. Mitään vuotoja ei ole ollut, yritystä marraskuusta asti, johon mahtuu yksi keskenmeno.
  5. E

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Hei kaikki. Tänään minulla piti olla eka neuvolakäynti. Aamulla aloin vuotamaan ja iltapäivästä kävin neuvolalääkärillä. Keskenmeno. Nyt siis vuodellaan tyhjäks ja toivotaan uutta raskautumista joskus. Tarroja ja tsemppiä teille!
  6. E

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Moe taas. Täällä on ollu hyvä päivä. Ei yhtään etovaa oloa (olen kyllä syönytkin melk. kokoajan). Shoppailemassa olin 6h ja nyt pikkusen väsyttää! Piti niitä vauvanvaatteita hypistellä ja kumma kyllä, ne hypistely painottui pojan vaatteisiin <3 Kokeilin sit yhtä paitaa ja kaveri sano...
  7. E

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Lara- Paljon voimia sinulle!!!!! Hirveitä tuommoset uutiset :ashamed: Mulla oli eilen "parempi" päivä... ei ollu ollenkaan etovaa oloa edes illalla. Sitten minulle tulikin epävarmuus ja tunne, että en olekaan raskaana! Eikö se ole just sitä tyypillistä "raskausoloa" ??? Lumitöitä tehdessä...
  8. E

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Muuten, minäkin olen koiraihminen :) Minulla on 2 lhasa apsoa. Mitenhän nuista toinen suhtautuu vauvaan... vähän on semmonen, etten jättäs valvomatta lasten kanssa. Mulla on pakkomielle käyä päivittäin kattomassa tuota testiä, ja niitä kahta viivaa että uskon tämän :)
  9. E

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Hei. Olen pari päivää kulkenut lukemassa palstaanne ja nyt sit itsekin sain kirjauduttua. Perjantaina tein testin, joka oli positiivinen. Menkkojen mukaan 6+3 menossa nyt. Ihan epätodellinen olo ja ei oikein usko, että näin on ees käynyt :heart: Eka neuvolassa käynti on 10.2...

Yhteistyössä