Hakutulokset

  1. H

    Mitähän tämä on?? Auttakaa!

    Joo todellakin logiikkani ontuu tällä alalla :headwall: tuskin raskaaksi voi tulla jos on jo raskaana :laugh: tyhmä ajatus kun laukkaa :ashamed:
  2. H

    Mitähän tämä on?? Auttakaa!

    Olen käynyt tiheiden kuukautisten takia monta kertaa lääkärissä ja gynellä. Mitään syytä ei ole löydetty vaan sanottu vaan että menkat on vielä aivan sekaisin synnytyksestä. ja tosiaan kierto mulla keskimäärin oli 14 vrk. mutta irtoaako aina kuukautisten aikaan munasolu,jos mulla on irronnut 2...
  3. H

    Mitähän tämä on?? Auttakaa!

    :flower:
  4. H

    Mitähän tämä on?? Auttakaa!

    Moikka! Eli tilanteeni on tämä. Synnytin puoli vuotta sitten typykän ja sen synnytyksen jälkeen oli vähän komplikaatioita vuodon suhteen. Synnytyksen jälkeen vuosin 10 viikkoa jonka jälkeen alkoi kuukautiset jotka tulivat viikon välein. Nyt eilen tein positiivisen raskaustestin. Sitä vaan olen...
  5. H

    Auttakaa kokematonta tässä asiassa!!Pliis:)

    Yli vuoden takaa =) Täällä epäiltiin silloin KU-raskautta sekä tuulimunaa. Rakas tylleröni on jo reilut 8kk :heart: Tyytyväinen ja niin rakas :heart: :heart:
  6. H

    Onko kokemuksia "rakkulasta" kohdussa...vastailkaa pliiiiis!!!

    Heipsan! Elikkäs mun tilanne meni niin että mulla epäiltiin vatsakipujen takia KU raskautta joka kuitenkin paljastui kystaksi munatorvessa. Mutta tänään sitten ultrassa kävin viikkoja pitäs olla 5+3 niin kohdussa näkyin jokin rakkula,gyne sanoi että ei voi olla varma onko sikiöpussi vai...
  7. H

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Tein raskaustestin paripäivää sitten :heart: luulen että laskettuaika on helmi-maaliskuunvaihteessa :flower: tämä on viides lapsemme. Minulla on jännä tunne ollut tämän raskauden kanssa,en tiedä miksi musta tuntuu et ihan kuin täällä olisi kaksi pallukkaa B) en tiedä mistä ihme tunne...
  8. H

    Kaksosten odottajat!! vastatkaa!! :)

    Suvussani on kaksosia.Äidilläni on joskus rv15-20 mennyt kesken kaksosraskaus sekä äidin siskolla on kaksoset ja miehen serkkupojat ovat kaksosia,joten löytyyhän niitä:) täytyy odottaa ekaan ultraan! Aika hauska sit kun saa selville onko matkustajia yksi vai kaksi:) kaverilleni sanoin juuri...
  9. H

    Kaksosten odottajat!! vastatkaa!! :)

    Heippa kaikki kaksosia odottavat tai jo ne saaneet. Minkälaisia tuntemuksia teillä oli ihan alkuraskaudessa ja ennen ensimmäistä ultraa kun tiesitte oottavanne kaksosia? Itselläni on nyt viikkoja 4+4 ja en tiedä mistä tämmöinen ihme tunne johtuu?? Eilen esim.sanoin miehelleni että...
  10. H

    Auttakaa huolestunutta äitiä!!

    Eli testin tein ja heti pärähti kaksi viivaa liuskaan!! viikkoja olisi laskujen mukaan 4+3. Onko muilla tullut näin varhaisilla viikoilla selvä plussa (himpun verran vaaleempi kuin se toinen viiva,mut selvä kuitenki) ei tarvinnu 500 halogeenilla kattoo ;) ettei vain olis kaksoset kun...
  11. H

    Auttakaa huolestunutta äitiä!!

    hiiop :saint:
  12. H

    Auttakaa huolestunutta äitiä!!

    kuopus on 8kk ja menkat on ollut synnytyksen jälkeen melko säännölliset! mutta kaikki selviää aikanaan..jaksais vain odottaa! :heart:
  13. H

    Auttakaa huolestunutta äitiä!!

    tai tuttavallanne. onko raskaus ollut samanlainen vai onko ollut jotain oireita erilailla. selkääkin jomottaa,on tää niin hankalaa :D
  14. H

    Auttakaa huolestunutta äitiä!!

    tällaiset kohdunkasvukivut ja väsymys ole tulleet näin aikaisin! tuntuu vaan et onkohan siellä kaksi..mitä jos onkin! ilmanmuuta tulen ilmoittamaan kun saan testiin tuloksen!! jännä tunne itellä,tekisi mieli laittaa ystäville viesti että meille tulossa kaksoset :laugh:
  15. H

    Auttakaa huolestunutta äitiä!!

    Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa kiiitos :heart: :hug:
  16. H

    Auttakaa huolestunutta äitiä!!

    Heippa! Minulla on kuukautiset myöhässä 4päivää,testiä en ole vielä tehnyt (teen sen tänään,viimestään huomenaamulla) Mutta huolenaiheeni on kun nousen nopeammin tai teen jonkun liikkeen,alamahasta repäisee tosi ilkeesti,tunne on hyvin tuttu sillä jos olen raskaana raskauteni on viides,mutta...
  17. H

    Auttakaa kokematonta tässä asiassa!!Pliis:)

    Kiiitos jos jaksatte lukea ja vastata :heart: :heart: hemulili :flower:
  18. H

    Auttakaa kokematonta tässä asiassa!!Pliis:)

    Heippa kaikille! Olen raskaana viikolla 6+0. Olen käynyt tänään ultrassa ja verikokeissa. Raskaushormoni pitoisuus veressä oli tänään puolenpäivän aikaan n.5300. Ultrassa näkyi raskaussäkki/sikiöpussi (mikä onkaan? :D ) sekä ruskuaispussi. sikiöpussin koko oli tänään 12mm. Mutta kohdussa ei...

Yhteistyössä