Auttakaa huolestunutta äitiä!!

Heippa!
Minulla on kuukautiset myöhässä 4päivää,testiä en ole vielä tehnyt (teen sen tänään,viimestään huomenaamulla)
Mutta huolenaiheeni on kun nousen nopeammin tai teen jonkun liikkeen,alamahasta repäisee tosi ilkeesti,tunne on hyvin tuttu sillä jos olen raskaana raskauteni on viides,mutta en muista yhdestäkään näin aikaisessa vaiheessa mitään tämmöistä. ja väsymys on valtava,voisin nukkua 24/7 :D yks "aamu" heräsin puol yhdeltä,huh :eek:
en edes tiedä vielä että olisin raskaana,mutta mitähän nämä näin aikaiset oireet meinaa,ihan meinaa mennä huoli puseroon :snotty:

Osaako kukaan auttaa,tai kertoa onko jollakin ollut samanlaista ja mistä sitten johtunutkaan :saint:
 
tällaiset kohdunkasvukivut ja väsymys ole tulleet näin aikaisin! tuntuu vaan et onkohan siellä kaksi..mitä jos onkin! ilmanmuuta tulen ilmoittamaan kun saan testiin tuloksen!!

jännä tunne itellä,tekisi mieli laittaa ystäville viesti että meille tulossa kaksoset :LOL:
 
Kyllä minullakin alkoi nuo repäisykivut aikaseen ennen kuin edes menkat oli myöhässä, toinen raskaus siis minulla.

Esikosta en muista mitään sellaista ennen kuin testin olin jo tehnyt.

Tosiaan vaikka muissa raskauksissa ei olisi mitään vastaavaa koskaan ollutkaan, niin aina uutta voi ilmeta taas uudessa raskaudessa.

Voihan olla, että koska edellisestä raskaudesta ei ole ehtinyt kulua kuin 8kk, niin kohtu muistaa jopa liian hyvin mitä tuleman pitää ja toimii sen mukaisesti ja olisihan raskaus jo sinun 5 =)

Ja tosiaan minullakin nuo repäisy kivut ja muutkin tosia aikaiset oireet sai miettimään onko siellä kaksi, mahakin kun vaikutti ihan suhteettomalta jo rv5...yksi täällä mahassa kuitenkin on se on todettu jo kahdessa ultrassa.

paapelo+poju 1v3kk+Deri 24+4
 
Eli testin tein ja heti pärähti kaksi viivaa liuskaan!! viikkoja olisi laskujen mukaan 4+3.

Onko muilla tullut näin varhaisilla viikoilla selvä plussa (himpun verran vaaleempi kuin se toinen viiva,mut selvä kuitenki) ei tarvinnu 500 halogeenilla kattoo ;)

ettei vain olis kaksoset kun näin aikasin näytti selvää
 
Kirkas plussa myös täälla esikoisesta kp25/28 ja tästä toisesta tulokkaasta kp27/27 ja ihan apteekin omalla testillä eikä millään superherkällä. Kyllä se selvä plussa voi tulla nopeestikin, ilman että kaksoset ois kyydissä.
 
Minä sain selkeän plussan rv4+2 muistaakseni ja selkeän viivan jonka kyllä haamuksi tulkitsin vielä kun en uskonut rv3+5 =)

Hurjasti onnea teille vauva ehdokas numero 5:ta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Onneksi olkoon :) Ja mulla tuli tosi aikaisin oikeen tumma plussa samantien ruutuun.. tein vielä toisen ekan testin perään ja pissa oli ehtinyt olla rakossa alle puoli tuntia ja todella vahva tumma viiva tuli.. molemmat pärähti ruuttuun samantien. Nyt odottelen siis esikoistani ja yksi pieni mönkijä masussa on :)
 

Yhteistyössä