Onko kokemuksia "rakkulasta" kohdussa...vastailkaa pliiiiis!!!

Heipsan!
Elikkäs mun tilanne meni niin että mulla epäiltiin vatsakipujen takia KU raskautta joka kuitenkin paljastui kystaksi munatorvessa.
Mutta tänään sitten ultrassa kävin viikkoja pitäs olla 5+3 niin kohdussa näkyin jokin rakkula,gyne sanoi että ei voi olla varma onko sikiöpussi vai nesterakkula..sen vain sanoi että rakkula jota ympäröi vaalea reunus,niin ymmärsin :x
Mitähän se mahtaa olla..raskaushormooni pitoisuus toissapäivänä oli reilut 500 ja tänään luultavasti tuplat.
Mutta onko muille koskaan sanottu että nesterakkula ehkä,ehkä ei..

Ja mitä se tarkoittaa :'(
 
en osaa sanoa rakkulasta mitään...veikkaisin et on raskaus joka näkynyt siinä ultralaitteessa huonommin...saitko kontrolliaikaa? HCG arvot olleet sulla kyllä korkeat eli jonkinlainen raskaus varmasti on kyseessä. Ottiko lääkäri siihen kantaa?

viikot nii pienet ettei sikiötä pidäkään näkyä tai sykettä....

Millaisena lie tuossa vaiheessa näkyy rypäleraskaus?

Stemppiä et kaikki olisi hyvin ja sisälläsi kasvaisi ihan oikea raskaus :hug: Etkös sinä toivonut kaksosia? Jospas sekin toive toteutuisi =)
 
Mulla oli viime syksynä munasolu rakkuloitunut munasarjoissa... en nyt muista tarkemmin missä kohti.

Tuotti ihan vastaavia oireita kuin raskaus, mutta testit näytti kaikki negaa, varmistivat vielä lääkärissä... sen jälkeen alettiin tutkimaan hormonihäiriöö, sitten vasta lääkäri tajus ultraa, ja näkyi n 2cm rakkula siellä. Lääkäri vaan sanoi, että sen pitäs itestään sieltä jossain vaiheessa irtoo, ja jos oireet jatkuu pidempään - uudestaan ultraan, että pitääkö se poistaa sieltä. Söin silloin vielä pillereitä, joten tällaista ei olisi edes pitänyt tulla helposti! Onneksi se ei ollut kuitenkaan hedelmöittynyt :snotty:

Joulukuulla alkoi sitten oireet uudelleen, mutta ihan oikeasta syystä :heart:
Nyt RV 29+2

Tsemppiä että jotain selviää! Mutta jos hormonit koholla, niin ei se pelkkä rakkula sitä varmaan aiheuta :)
 
Esikoiselta kävin ekassa ultrassa jo olikohan 5+4 ja sillon näkyi vain pieni pallukka kohdussa. Näytti ainakin kuvassa jonka sain juuri tommoselta mustalta pallolta jolla on vaaaleat reunat. Uusi ultra oli 7+1 ja silloin näkyi jo syke. Toivotaan, että sulla olis sama tilanne eli ultra vain turhan aikaste =) . Tulehan ilmoittelemaan miten kävi??
 

Yhteistyössä