Mitähän tämä on?? Auttakaa!

Moikka!
Eli tilanteeni on tämä. Synnytin puoli vuotta sitten typykän ja sen synnytyksen jälkeen oli vähän komplikaatioita vuodon suhteen. Synnytyksen jälkeen vuosin 10 viikkoa jonka jälkeen alkoi kuukautiset jotka tulivat viikon välein. Nyt eilen tein positiivisen raskaustestin. Sitä vaan olen mietiskellyt kun mulla tosiaan ollut synnytyksen jälkeen väh. 2 menkat kuussa,eli onko mulla irronnut kaksi munasolua ja nyt on kaksoset tulossa.. hirveen vaikea selittää mutta toivottavasti joku ymmärtää ja osaa vastata tyhmään kysymykseeni..
Pahoinvointi ja väsymys alkoi jo ennen plussaa.
Kun mietityttää tosiaan se kun ihmiset sanoo että jos on lyhyt kierto ei tule raskaaksi niin hyvin,mutta mutta.. :headwall:

äippä ja muru 4+3 :heart: :D
 
Mulla on ollu aina ihan normaalisti menkat 4-viikon välein, vaikka useampaa munasolua olen pullautellut. Mulla on siis kaksoset ja ainakin yks epäonnistuneista raskauksista piti sisällään kaksi ruskuaispussia. Kellään muullakaan tuntemallani kaksosten äidillä ei menkat ole myöskään tulleet yhtään sen tiheemmin. Sulla täytyy olla kyseessä joku välivuotojuttu tai vastaavaa. Jos mulla muuten olis ollu vuotoja viikon välein, olisin kyllä käynyt jo lääkärissä.

Onnea plussasta! :heart:
 
Olen käynyt tiheiden kuukautisten takia monta kertaa lääkärissä ja gynellä. Mitään syytä ei ole löydetty vaan sanottu vaan että menkat on vielä aivan sekaisin synnytyksestä.
ja tosiaan kierto mulla keskimäärin oli 14 vrk. mutta irtoaako aina kuukautisten aikaan munasolu,jos mulla on irronnut 2 viikon välein munasolu niin sitä vaan mietin että voisiko siellä ollakkin kaksi. ihana yllätys kyllä olisi :heart:
 
Kuukautisten aikaanhan ei irtoa munasolua vaan ovulaation aikaan. Normaalisti kaksoset kai tulevat samalla kertaa irronneista kahdesta munasolusta tai munasolun jakautumisessa tapahtuneesta "kaksostumisesta"... Sinun logiikkasi hieman ontuu, koska tuolla logiikallahan voisi tulla raskaaksi jo ollessaan raskaana :D
 
Täytyy lähiaikoina käydä ultrassa jospa siellä selviäis jotain..näkyykö rv 5 vielä mitään?? ja kuuluuko raskauteen vähän niinkuin supistuskivun tyyppisiä kouristuksia munasarjojen kohdalla,vuorotellen jommassa kummassa.. :$
 

Yhteistyössä