Hakutulokset

  1. D

    Minusta DOWNia sairastavat on pelottavia! (Toisenlaiset frendit eilen...)

    Ja näitähän ei terveistä löydy? :kieh: Yhtä lailla downit ovat yksilöitä siinä missä me muutkin. Tottahan toki heidän syndroomaan kuuluu erilaisia muita ongelmia (esim. sydän- tai suolistosairauksia), mutta jokaisella on myös oma yksilöllinen luonteensa. Kuten meillä kaikilla.
  2. D

    Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

    Tätä meillä katsellaan edelleen :) Ihana sarja.
  3. D

    Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

    En tiedä, kopion sen kuvan osoitteen kuten ennenkin mutta eipä onnistunut.
  4. D

    Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

    Kolmas kerta toden sanoo? :confused: t. vm.75
  5. D

    @@@ PERJANTAIN mumu MUSAT @@@

    http://www.youtube.com/watch?v=3dQKY40r8xs&feature=related
  6. D

    Sikarokote ja ykköstyypin diabetes

    Lapseni sairastui 1-tyypin diabetekseen noin vuosi rokotteen jälkeen. Ei ole tullut edes mieleen yhdistää rokotetta ja sairastumista. Faktahan on, että kukaan ei tiedä miksi joillekin sairaus puhkeaa ja toisille ei. Siksihän tiedemiehet sitä niin kovasti tutkivat ;) Enterovirus voi olla ykis...
  7. D

    Mikä siinä on, ettei vieraita mukuloita voi laittaa kotiin sillon, kun itse syödään!!

    Naapuri tarjoaa lapsellesi ruokaa ja sinä menisit "sanomaan suorat sanat" ?! :O Älä nyt ihmeessä moista tee! Ota asia puheeksi naapurisi kanssa ja kerro, että lapsesi voi laittaa kotiin sitten kun heillä ruoka-aika tms.
  8. D

    Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

    Kuvaa en ota, mutta meillä on mm. tällainen sohva mustana sohvapöytänä ja tv-tasona tämä Sotkaa ja Jyskiä sulassa sovussa... saa haukkua. Muoks. senkin ja arkkupöydän väriero ei luonnossa ole noin suuri.
  9. D

    Mitä tuli siitä luokkasi tytöstä, joka laski kaiken ulkonäkönsä varaan?

    Haudassa :( Sai aivoverenvuodon työmatkallaan ja se oli sitten siinä. Jäi alaikäinen lapsi ja "tuore" ex-mies.
  10. D

    Kysely: Kahvimukinne

    Tämä tämä ja töissä tämä ( "Emmää kestä hirvee ressi" )
  11. D

    Ketään MIKKELISTÄ?? Millainen paikka asua??

    Itse en ymmärrä tätä Mikkelin terveyspalveluiden mollausta. Me olemme aina apua saaneet, kun ollaan sitä oikeasti tarvittu. Huvin vuoksi ei kyllä lääkärissä juostakaan. Neuvolakäyntejä täällä on enemmän kuin esim. Kuopiossa, jossa on sentään yliopistollinen sairaala! Alueet, joihin en...
  12. D

    Paras hoitomuoto diabeetikolle päiväkotiin?

    Karppaus ei ole 1-tyypin hoitomuoto!! Meillä on kouluikäinen pistoshoidolla (aamulla ja iltaisin Levemir, aterialla Novorapid). Lapsi on diagnosoitu vasta keväällä, joten pumppuhoitoa ei ole vielä edes harkittu. Monilla pienillä lapsillahan pumppuhoito saattaa olla ainoa vaihtoehto, johtuen...
  13. D

    Miten pukeutuu ylipainoinen kivasti?

    Tervehdys porvooseen! Olet kyllä erittäin väärässä. Minulle eräs kaveri tässä jokunen aika sitten sanoi, että miten onnistunkin pukeutumaan aina niin kivasti (tarkoittaen: vatsamakkarastani huolimatta). Itse suosin suoria housuja, capreja ja lisäksi tunika tms. Mulla kun on jalat ihan ok, mutta...
  14. D

    Diabeetikkojen vanhemmat! Mitä mieltä olette tällaisesta opettajan / koulun toiminnasta?

    Minunkin lapseni kyllä mittaa itse ja osaa ihan lennosta sanoa, että paljonko pistetään. Alhaiset ja matalat korjaa myös. Mutta kun se vastuuhenkilö on oltava.
  15. D

    Diabeetikkojen vanhemmat! Mitä mieltä olette tällaisesta opettajan / koulun toiminnasta?

    Me olemme toimittaneet ihan selkeän taulukon koululle, että vs ollessa X pistetään lounaalle inskaa määrä x jne. Itse olen tavoitettavissa KOKO AJAN, joten sen vuoksi ei olisi tarvinnut jäädä lapsen syömisiä arpomaan. Koulun henkilökunta ei suostunut siihen, että lapsi katsoo ensin mitä syö...
  16. D

    Diabeetikkojen vanhemmat! Mitä mieltä olette tällaisesta opettajan / koulun toiminnasta?

    Sepä se, opettajan ei olisi tarvinnut vastuuta ottaa!! Otti kuitenkin ja jälkikäteen vinkui... Sanoin kerran ihan suoraan, että meille on kerrottu, että loppupelissä on rehtorin tehtävä hoitaa asia niin, että joku se vastuuhenkilö on eikä ole vanhempien tehtävä lähteä esim. retkille mukaan vain...
  17. D

    Kyllä sai taas huomata: adhd-perhettä ei ymmärrä KUKAAN muu kuin toinen adhd-perhe

    Näin on. Meillä on erityislapsi, jolla ei ole adhd:ta, mutta hahmottamisessa, oman toiminnan ohjauksessa ym on hankaluuksia. Lapsella on jopa tiukempi kuri kuin monella ns. normaalilla kaverillaan. Siitä huolimatta olen joskus lukenut rivien välistä, että kyseessä on huonosti kasvatettu...
  18. D

    Diabeetikkojen vanhemmat! Mitä mieltä olette tällaisesta opettajan / koulun toiminnasta?

    9v lapsemme sairastui 1-tyypin diabetekseen keväällä 2011. Koska kyseessä on 1-tyyppi, jokainen varmasti tietää ettei sen puhkeamista voi estää tai hidastaa eikä siihen voi vaikuttaa. Lapsi ei siis sairaudelleen mitään voi. Koulussa pidettiin muutamat palaverit koskien lapsen hoitoa...
  19. D

    Lapset, niiden kännykät ja toisten ihmisten kuvaaminen!

    Mun tokalle siirtyvä erityislapsi on harrastanut tota :kieh: Kun asia tuli ilmi, ratsasin puhelimen ja poistin kaiken. Siis kaikki typerät kuvat ja videonpätkät. Sitä seurasin pitkä puhuttelu ja uhkaus puhelimen takavarikoinnista tai vaihtoehtoisesti tilalle tulisi oikein vanha kännykkä, ilman...

Yhteistyössä