Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

  • Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti
"sasa"
Jospa sitä itsekin nyt kerran vilauttaisi meidän vielä keskeneräistä olkkaria. Lattia on kauhea ja menee vaihtoon heti kun rikastun sen verran. Muutama muukin juttu tulee olkkarissa muuttumaan, mutta tällä hetkellä olen tykästynyt tähän niin paljon kuin vain voi keskeneräiseen olla. :)

]
Jälleen kerran ihmetyttää kaiuttimien paikka. Tuon kokoiset kaiuttimet vaativat kunnolla toimiakseen n. metrin tyhjää tilaa ympärilleen. Ja ainakin taakse. Muuten kumina ja kaiut ovat sitä luokkaa, että kukaan, joka ei ole kuuro, ei viitsi moista ääntä kuunnella, jota tuo sijoitus aiheuttaa.
 
[QUOTE="sasa";24208454]Jälleen kerran ihmetyttää kaiuttimien paikka. Tuon kokoiset kaiuttimet vaativat kunnolla toimiakseen n. metrin tyhjää tilaa ympärilleen. Ja ainakin taakse. Muuten kumina ja kaiut ovat sitä luokkaa, että kukaan, joka ei ole kuuro, ei viitsi moista ääntä kuunnella, jota tuo sijoitus aiheuttaa.[/QUOTE]

Itse asiassa nuo kaiuttimet eivät ole edes käytössä tällä hetkellä :D Mies vaan ei halua niistä luopua, kun ovat muisto nuoruudesta :LOL:
 
D-1
Kuvaa en ota, mutta meillä on mm. tällainen sohva mustana


sohvapöytänä


ja tv-tasona tämä


Sotkaa ja Jyskiä sulassa sovussa... saa haukkua.

Muoks. senkin ja arkkupöydän väriero ei luonnossa ole noin suuri.
 
vrs
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24208855:
Ei toki tarkotakaan, mutta edelleen sulla meni se pointti ohi, että hurahti. Nääs, mitäs jos se asukas sattuu TYKKÄÄMÄÄN siitä lastulevybashasta. ;)
Voi katsos, kun joka asia mitä tänne kirjoitetaan, ei ole suunnattu suoraan sinulle.
 
Voi katsos, kun joka asia mitä tänne kirjoitetaan, ei ole suunnattu suoraan sinulle.
Ei, mutta aivan kuten sulla, myös mulla on mahdollisuus sanoa asiasta. ;)

Pakko myös ihmetellä sun käytöstapoja muutenkin. Menisitkö sä jonkun kotiinkin ja sanoisit, että yök, tätä kauheeta lastulevybashaa? Et varmaankaan (toivottavasti). Miksi susta sitten ois ok, kirjotella semmosta tänne?
 
Viimeksi muokattu:
äääääääää
Itse asiassa nuo kaiuttimet eivät ole edes käytössä tällä hetkellä :D Mies vaan ei halua niistä luopua, kun ovat muisto nuoruudesta :LOL:
Mä meinasin just kirjottaa, että kaiuttimet on varmaan miehelle tosi rakkaat. Voi noita miehiä ja kaiuttimia, mikä niissä oikein on. Ja vaikka ei kuunneltaisi kuin titinallea ja sitäkin tosi hiljaa, niin megabasarikajarit pitäisi löytyä...
 
"äitivaan"
En oo huomannut, kun en lue sisustusblogeja ja sisutuslehtiäkään en ole kerennyt pariin vuoteen kuin muutaman kerran läpi vilkaisemaan. Tässä pieni pala meidän olkkaria ja hyvin pienellä budjetilla.
http://aijaa.com/v.php?i=007158329207.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Mis Mis ja HEI!
"kätilö"
[QUOTE="äitivaan";24208895]En oo huomannut, kun en lue sisustusblogeja ja sisutuslehtiäkään en ole kerennyt pariin vuoteen kuin muutaman kerran läpi vilkaisemaan. Tässä pieni pala meidän olkkaria ja hyvin pienellä budjetilla.
Aijaa.com - 8329207.jpg[/QUOTE]

tämä oli minun mielestäni kaunein olohuone tähän mennessä! :)
mistä olet hankkinut kattokruunun ja olohuoneen pöydän?
 
"vieras"
mistä ne huonekalut tulee ostaa jos ei kerta iskut,sotkat,jyskit ja askot kelepaa? Ei kaikilla ole varaa laittaa 5000e sohvaan. monesti oon miettiny, ku aina joku parjaamassa, että just tuota sotkan peruskamaa.. yms
 
"äitivaan"
[QUOTE="kätilö";24208913]tämä oli minun mielestäni kaunein olohuone tähän mennessä! :)
mistä olet hankkinut kattokruunun ja olohuoneen pöydän?[/QUOTE]

Kiitos :) Valaisin on joskus löytynyt kodin1 alesta ja pöytä on huutislöytö.
 
"sasa"
[QUOTE="vieras";24208964]mistä ne huonekalut tulee ostaa jos ei kerta iskut,sotkat,jyskit ja askot kelepaa? Ei kaikilla ole varaa laittaa 5000e sohvaan. monesti oon miettiny, ku aina joku parjaamassa, että just tuota sotkan peruskamaa.. yms[/QUOTE]

Huonekaluliikkeet ovat kova sana huonekalujen ostamiseen. Sama sisustusliikkeet sisustamiseen. Nämä pyökinväriset lastulevukaupat ja tiimarit ovat ainoastaan valkoisen roskaväen käsitys huonekaluliikkeistä.
 
  • Tykkää
Reactions: HEI!

Yhteistyössä