Minibudjetilla sisustettu sekasotku :xmas:
=D
=D
Viimeksi muokattu:
Minibudjetilla sisustettu sekasotku :xmas:
QUOTE]
Niin ihana toi lava pöytänä :heart:
Miksi minun mielipiteeni olisi sen vähemmän haluttu kuin muidenkaan? Juurihan minäkin sanoin, että _makuja_on_monia_ ja MINUN mielestäni nuo jyskistä tms ostetut lastulevyhärdellit ovat kamalinta ysäriverhojen jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24208154:Ja sun mielipidehän on sitten varmasti se ainoa oikea ja juuri se, jonka kaikki haluavat ehdottomasti kuulla ja moneen kertaan toitotettuna. :xmas:
Juu. Kotihan EI saa olla asujiensa näköinen tai herran pieksut semmoinen, että asukkaat viihtyy. Pääasia on, että joku vieras palstalainen pitää sitä nättinä. Jooh.
Enpä pistä kuvaa meiltä. Mutta täällä on ihan kivoja koteja.
Ihan totta muuten! Mänty on muutenkin aikas... noh, plaaah.Mä taas tukehdun esim hirsimökissä, missä seinät, katto, lattia, huonekalut on MÄNTYÄ!
Ajattele nyt: lattia ja huonekalut samaa puuta/sävyä, nehän katoaa sinne!
Todella kaunista! Juuri tätä tarkoitin: ei pieni budjetti tarkoita sitä, että on oltava pyökinväristä lastulevybashaa á la Jysk/Sotka.
Mä rakastan tota mattoa. Oon sitä kuolannu piiitkään ja nyt kun olis rahaa ja oikeanlainen tila niin niitä ei enää saa :'(
Täytyy vissiin kyttiä lehti =)Wautsiwau, jossain ihan lehdessä oli just lavoista tehty sänky, oli kans maalattu valkoisiksi. Oiskohan ollut uusimmassa Koti ja Keittiössä?
Mä kanssa haaveilin siitä monta vuotta, onneksi tuli ostettua reilu vuosi sitten, oisin alkanut itkeen jos niitä ei ois enää saanutMä rakastan tota mattoa. Oon sitä kuolannu piiitkään ja nyt kun olis rahaa ja oikeanlainen tila niin niitä ei enää saa :'(
Tarkoitin siis tuota ruudullista ja värikästä
Tuo pyökkihirvitys pois, niin paranee 110% ja kaiuttimet oikealle korkeudelle. Diskanttielementin kuuluu olla kuuntelijan korvien korkeudella.Koitanpa vielä saanko tänne tän kuvan tälla lailla.. Ja joo tuo lasikaappi ei sovi tuohon, siihen pitäs keksii jotain muuta
Tyypillinen neukkukuution ahdas kanakoppi. "toinen olohuone" on lainausmerkeissäkin loukkaus oleskeluun oikeasti tarkotetuille huoneille.Pakko laittaa kuva vielä meidän "toisesta olohuoneesta" eli vierashuone/työhuone/MUN huone