Miten pukeutuu ylipainoinen kivasti?

tuike
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Hei tsekkailkaa isompien kokojen nettikauppoja! Seksikkäitä ja nättejä vaatteita on myös isommille. Silloin kun itse olin ylipainoinen, pukeuduin usein tyköistuviin farkkuihin ja housuihin ja naisellisiin puseroihin. Jos on vähän kaksaria kuten monilla lihavilla, kannattaa käyttää avonaisia paitoja ja korostaa niitä kauniita rintoja:)
Mitä muita näitä on kuin se misura??
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
jätesäkkiin.. heh heh.. huono vitsi tiedetään :ashamed: mulla lähes aina iso collaritakki ja farkut tai reisitaskuhousut..
ja kerran yksi kaveri tuumasi että oli luullut että oon ihan mielettömän iso kun kuljen teltoissa, eli kai ihan normaalin kokoisia vaatteita kannattaa käyttää??
ihan normi kokosia :)

jessica rabit: entäs sitten kun kaikki ei halua kulkea tissit tarjolla iso kokoisena? (en puhu itestäni) ..vaan siis ylipäänsä et miks joissain isokokosten paidoissa pitää olla niin hemmetin iso kaula-aukko et tavara tippuu. Jotenkin inhottavaa automaattisesti olettaa et kaikille isoilla on isot tissit ja niitä haluaa esitellä.
No eihän kenenkään pakko oo tietenkään :D Se vaan on ihan tosiasia, että jotkut mallit hoikentavat, korostavat yhtä ja toiset toista asiaa. Ja Aika monella lihavalla ihmisellä on pikkasen kaksoisleukaa ja minä ainakaan en haluaisi sitä korostaa. Avonaiset paidat korostaa sitä vähiten, samoin siihen roikkuvat kaulakorut.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
jätesäkkiin.. heh heh.. huono vitsi tiedetään :ashamed: mulla lähes aina iso collaritakki ja farkut tai reisitaskuhousut..
ja kerran yksi kaveri tuumasi että oli luullut että oon ihan mielettömän iso kun kuljen teltoissa, eli kai ihan normaalin kokoisia vaatteita kannattaa käyttää??
ihan normi kokosia :)

jessica rabit: entäs sitten kun kaikki ei halua kulkea tissit tarjolla iso kokoisena? (en puhu itestäni) ..vaan siis ylipäänsä et miks joissain isokokosten paidoissa pitää olla niin hemmetin iso kaula-aukko et tavara tippuu. Jotenkin inhottavaa automaattisesti olettaa et kaikille isoilla on isot tissit ja niitä haluaa esitellä.
Vaan onneksi on keksitty neula ja lankaa joilla minä ainakin HM:n paidoista monesti ompelen niitä haluhalkioita vähän pienemmäksi..
joo tätä monesti itekkin tehnyt..mut mun mielestä on muuten tökeröö et hömppä möykällä on niin vähän bib valikoimaa netissä plus että liikkeistä on karsittu ne vaatteet pois(joissakin on vielä )...

ellos on ihan ok plus collectionin osalta...cellbesiltäkin jotain löytyy...
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Hei tsekkailkaa isompien kokojen nettikauppoja! Seksikkäitä ja nättejä vaatteita on myös isommille. Silloin kun itse olin ylipainoinen, pukeuduin usein tyköistuviin farkkuihin ja housuihin ja naisellisiin puseroihin. Jos on vähän kaksaria kuten monilla lihavilla, kannattaa käyttää avonaisia paitoja ja korostaa niitä kauniita rintoja:)
Mitä muita näitä on kuin se misura??
elloksella on plus collection.
http://www.cellbes.fi kokoon 60asti
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Hei tsekkailkaa isompien kokojen nettikauppoja! Seksikkäitä ja nättejä vaatteita on myös isommille. Silloin kun itse olin ylipainoinen, pukeuduin usein tyköistuviin farkkuihin ja housuihin ja naisellisiin puseroihin. Jos on vähän kaksaria kuten monilla lihavilla, kannattaa käyttää avonaisia paitoja ja korostaa niitä kauniita rintoja:)
Mitä muita näitä on kuin se misura??
Mikä misura? Mä en ole kauheasti noihin perehtynyt, mutta muistan joskus katselleeni ihan ellokseltakin.
 
Mä inhoan kaikenlaisia hameita, miusta ne vain paksuntaa mua, mut yleensä mullon farkut (ehdottomat lempparit, joita löytyy useita ja erisävyisiä) ja sit erilaisia paitoja ja tunikoita. Vaatteeni mä ostan ihan hm:tä, lindexistä, seppälästä jne..
 
tuike
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
joo tätä monesti itekkin tehnyt..mut mun mielestä on muuten tökeröö et hömppä möykällä on niin vähän bib valikoimaa netissä plus että liikkeistä on karsittu ne vaatteet pois(joissakin on vielä )...

ellos on ihan ok plus collectionin osalta...cellbesiltäkin jotain löytyy...
Anttilassakin on välillä helmiä :) Juhlavampaa vaatetta on isoille tosi vaikeaa löytää, ainakaan näin näistä peruspostimyynneistä...

 
tuike
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Hei tsekkailkaa isompien kokojen nettikauppoja! Seksikkäitä ja nättejä vaatteita on myös isommille. Silloin kun itse olin ylipainoinen, pukeuduin usein tyköistuviin farkkuihin ja housuihin ja naisellisiin puseroihin. Jos on vähän kaksaria kuten monilla lihavilla, kannattaa käyttää avonaisia paitoja ja korostaa niitä kauniita rintoja:)
Mitä muita näitä on kuin se misura??
Mikä misura? Mä en ole kauheasti noihin perehtynyt, mutta muistan joskus katselleeni ihan ellokseltakin.
Tämä :)

http://www.misura.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Misura

 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
joo tätä monesti itekkin tehnyt..mut mun mielestä on muuten tökeröö et hömppä möykällä on niin vähän bib valikoimaa netissä plus että liikkeistä on karsittu ne vaatteet pois(joissakin on vielä )...

ellos on ihan ok plus collectionin osalta...cellbesiltäkin jotain löytyy...
Anttilassakin on välillä helmiä :) Juhlavampaa vaatetta on isoille tosi vaikeaa löytää, ainakaan näin näistä peruspostimyynneistä...
joo niin on...toi esimerkki vaate on muuten aika hieno minkä laitoin.
Itselläni on semmoset. piti vaan turkasesti lyhentää lahkeita kun ei oo hehtokoivet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja myös ylipainoinen (vielä):
Olen pukeutunut farkkuhameeseen pitkään siis ja väljiin paitoihin, capreihin jne. Mulla ongelmana kun reidet on kokoa 42 ja maha 48.. Jotkut housut puen niin, että kun en saa vetskaria kiinni niin vyö kireelle siitä päältä ja pitkä paita : ( Mä en kyllä löydä kivoja vaatteita, kun olen niin mahdottoman omenavartaloinen nykyään.
Mä olin hoikempina päivinäni rinnuksilta kokoa 44, vyötäröltä 40/42, mutta lantiolta/reisistä kokoa 48/50 :( Olisi niin helppoa, kun olisi yhtä ainoaa kokoa... Nyt isompana on suhteet vähän tasoittunut, vaan alkaapi korostua taas tuo epäsuhta, kun paino laskee...
Mulla kans tuo onkelma mut eri järjestyksessä. Reidet ja yläosa sopii hyvin 42/44 mut pötsi tekee 44/46-kokoseks :(

Kiva olis olla tasan 42 tai ensiks tasan 44...
 
Minä yleensä puen niiden liian syvään uurrettujen paitojen alle jonkun kivan pikkutopin, niin ei tarvitse pelätä vilauttelevansa.

Olen jotenkin ihan tosi ihastunut tämän naisen vaatteisiin. Mekkoja ja pikkuisia villatakkeja... noin minäkin voisin pukeutua, paitsi että mekot saisivat olla vähän pidempiä. Jotenkin mukavaa nähdä ISO nainen joka pukeutuu oman makuni mukaan, kun voi vähän saada mielikuvaa että miltä nuo vaatteet itseni päällä näyttäisivät.



Mikähän siinäkin on, että on plussakokoisina on tosi huonosti tarjolla hameita ja mekkoja nykyään? Ja jos löytyykin, niin ovat aina kamalan lyhyitä, eivät edes polvia peitä kunnolla, vaikka olen vain 170 cm pitkä ja lyhytkoipinen...
 
Niinpä
Mulla on vaatekoko jotain 44, joskus käy koko L, yleensä XL on parempi. Kannattaa vaan aina sovittaa ne vaatteet ennen ostoa, olen huomannut !! Etenkin rintaliivejä sopivia vaikea nyt löytää, koko niissä 80 C-85 C, täysin siis liivimerkistä riippuen, ärsyttävää.. Lempivaatemerkkiäkään tai kauppaa en ole löytänyt, ostan satunnaisesti mistä vaan sopivia löytyy. CityMarket, Anttila, Prisma, NetAnttila, Ellos, Seppälä,Vero Moda, Sokos.. Kunpa olisikin vaan yksi ainoa kauppa, josta saisi kaikki sopivat vaatteet !!
 
normipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja myös ylipainoinen (vielä):
Olen pukeutunut farkkuhameeseen pitkään siis ja väljiin paitoihin, capreihin jne. Mulla ongelmana kun reidet on kokoa 42 ja maha 48.. Jotkut housut puen niin, että kun en saa vetskaria kiinni niin vyö kireelle siitä päältä ja pitkä paita : ( Mä en kyllä löydä kivoja vaatteita, kun olen niin mahdottoman omenavartaloinen nykyään.
Mä olin hoikempina päivinäni rinnuksilta kokoa 44, vyötäröltä 40/42, mutta lantiolta/reisistä kokoa 48/50 :( Olisi niin helppoa, kun olisi yhtä ainoaa kokoa... Nyt isompana on suhteet vähän tasoittunut, vaan alkaapi korostua taas tuo epäsuhta, kun paino laskee...
Mistähän syystä olen aina kuvitellut että olet pieni ja siro ja oikein herttainen:)
Herttainen toki kuvittelen sinun olevan edelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja myös ylipainoinen (vielä):
Olen pukeutunut farkkuhameeseen pitkään siis ja väljiin paitoihin, capreihin jne. Mulla ongelmana kun reidet on kokoa 42 ja maha 48.. Jotkut housut puen niin, että kun en saa vetskaria kiinni niin vyö kireelle siitä päältä ja pitkä paita : ( Mä en kyllä löydä kivoja vaatteita, kun olen niin mahdottoman omenavartaloinen nykyään.
Mä olin hoikempina päivinäni rinnuksilta kokoa 44, vyötäröltä 40/42, mutta lantiolta/reisistä kokoa 48/50 :( Olisi niin helppoa, kun olisi yhtä ainoaa kokoa... Nyt isompana on suhteet vähän tasoittunut, vaan alkaapi korostua taas tuo epäsuhta, kun paino laskee...
Mistähän syystä olen aina kuvitellut että olet pieni ja siro ja oikein herttainen:)
Herttainen toki kuvittelen sinun olevan edelleen.
Minä?! Pieni?! :LOL: Olen kyllä ihan julkisesti kertonut olevani kokoa 56, ja löytyypä minulta kaapista parin vuoden takaisin koon 60 vaatteita... Mutta kutistumaan päin olen... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Ja yksi juttu: teltan päällepukeminen ei saa ketään näyttämään hoikemmalta. =) Nämä tunikat ja muut saa jokaisen, jolla on pikkasenkin vatsamakkaraa, näyttämään raskaana olevalta.
Ja toisaalta taas vartalonmyötäiset vaatteet paljastaa kaikki makkarat :|
Mitä sitten jää jäljelle?
Vartalonmyötäinen, mutta ei tiukka. Muitakin materiaaleja on kuin pintaa nuoleva trikoo. :) Nätisti laskeutuva kangas on paras. Ja siinä muotoleikkaukset ;)
 
humbe
Indiska on liikkeistä paras ja sitten lindex mun mielestä. mä oon kokoa 44, joten yleensä voin shoppailla sekä normimallistojen isoimpia kokoja, että isojen mallistojen pieniä kokoja. nyt oon 10kiloo laihtunu ja tarkotus viel lisääkin. mutta pukeudun yleensä housuihin ja tunikaan, tai sitten lyhyt hame, tightsit ja joku sopiva paita.
 
"Minttu"
Leggareihin, ei liian telttamaisiin tunikoihin, pitkiin paitoihin mitkä kiree, ei tule makkarat yli. Olen ihan " seksikäs " ylipainoseksi, en vaihtaisi 10 kg ylimääräistä S kokoon :D, tissitkin pienenis B kuppiin.
 
"..."
Lihavilla on helppoa, koska heidän ei tarvitse huolehtia pukeutumisestaan, sillä heidän ulkonäkönsä ei useinkaan ole parannettavissa tai pahennettavissa. Ihan sama, miten pukeudut, metsään et voi mennä.
 
Sopivankokoisia vaatteita,ei liian isoja eikä liian pieniä.
Mie käytän farkkuja,khakihousuja,capreja,joskus suoria housuja, trikoourheiluhousuja,leggareita,hameita ja mekkoja,en koskaan pitkiä hameita tai mekkoja.Tunikoita,puseroita,lyhyt- ja pitkähihaisia t-paitoja,erinlaisia toppeja,myös naru ja tuubitoppeja :D neuletakkeja ja nahkatakkia,joskus urheilutakkia.
Paidat ja topit on yleensä hieman avokaulaisia ja monesti v-aukkoisia.:)
Yleensä ostan vaatteet H&m sivuilta,Elloksesta,Seppälästä ja joskus Prismasta tai Cittarista.
 
Viimeksi muokattu:
D-1
[QUOTE="...";23962500]Lihavilla on helppoa, koska heidän ei tarvitse huolehtia pukeutumisestaan, sillä heidän ulkonäkönsä ei useinkaan ole parannettavissa tai pahennettavissa. Ihan sama, miten pukeudut, metsään et voi mennä.[/QUOTE]

Tervehdys porvooseen!
Olet kyllä erittäin väärässä. Minulle eräs kaveri tässä jokunen aika sitten sanoi, että miten onnistunkin pukeutumaan aina niin kivasti (tarkoittaen: vatsamakkarastani huolimatta). Itse suosin suoria housuja, capreja ja lisäksi tunika tms. Mulla kun on jalat ihan ok, mutta mahaa on aivan liikaa :snotty:
 

Yhteistyössä