Mitä tuli siitä luokkasi tytöstä, joka laski kaiken ulkonäkönsä varaan?

• Viestiketjun aloittaja millainen on nykyään muuten?
  • Ensimmäinen viesti
alastulo harmaana
Mä en edes muista tollasia ihmisiä yläasteelta. Tai muutaman joo, mut he ei oikeesti ollu nii hirveen kauniita, mun mielestä.. Sellasia pissiksiä ei mun kanssa ollu samalla yläasteella et olis silmiin pistäny.. mut mä oonki melkein maalta :D
Heeeei, nyt muistan! Amiksessa mun luokalla oli yks ihana teini :D Tosin amiksen 3.luokalla hänkin oli jo aika hyvin kasvanu sen teini-iän ohi. Mut kyl hällä nykysin ihan hyvin menee, töitä painaa hullun lailla keittiössä, koira ja mies löytyy ja Turussa asustelee. Tosin kyl hänen jutuissa on välillä vieläkin jotain teinimäistä : ))

"..."
Onko sellaisia edes, jotka laskee kaiken ulkonäön varaan? En mä ainakaan muista yhtään? Siis että ei viitisisi nähdä vaivaa minkään eteen, ei olis kiinnostunut mistään. Keskittyis vain olemaan kaunis ja ajattelis, että se riittää. Onko sellaisia?

Meidän luokalla ei ollut kyseisiä tyttöjä, mutta rinnakkaisluokilla oli paljonkin. Muutaman niistä tunnen tänä päivänä.

Yksi niistä opiskelee Turussa ammattikorkeessa, sinkku, hyvännäköinen.
Toinen pääsi just johonkin kouluun, en vielä tiedä mihin. Ei niin suosittu enää nykyään, seurustelee.
Kolmas on abc:llä töissä ja lihonut ainakin kolmisen kymmenstä kiloa, mutta kaunis on vieläkin. Ei tiedä mitä elämässään haluaisi tehdä. Seurustelee vieläkin saman tyypin kanssa kuin yläasteella.

Tässä oli näitä muutamia. Osa on menestynyt, osa ei. Eipä se ulkonäkö näytä olevan vaikuttaneen asiaan mitenkään. Itsekin kuuluin yläasteella siihen suosittujen tyttöjen porukkaan, mies on ja kohta kaksi lasta. Opiskelut vielä edessäpäin. :)

Yksi avioton lapsi, miehestä ei tietoa, töissä kaupan kassalla. Ei olla hirveesti väleis mut facebookista ennen lunttasin ku olin utelias paska :ashamed: Poistin kavereista ku jokainen päivitys oli tyyliin "Mun kaverit on timantteja pus pus hali hali sydän hymiö ihqu" ja elämä näköjään naamakirjan statusten mukaan hymyilee... Tai sellaisen kuvan haluaa ainakin kaikille antaa :D Kaunis on toki edelleen!

"äiti"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24109203:
Hyvä kysymys :D Itse ajattelin tarkoittavan sellaista, jolle teini-iässä omalla ulkonäöllä oli erittäin suuri merkitys ja joka kaikin tavoin halusi korostaa ulkonäköään.
Kuulostaa ihan keskivertoteiniltä. Toisilla on tietenkin paremmat edellytykset pelata ulkonäön varassa.

En mäkään oikein osaa sanoa että kuka on laskenut ulkonäkönsä varaan ja kuka ei...

Kaikista kauniista on jotain tullut, toisella menee ehkä vähän huonommin kuin toisella taas vähän paremmin.. Eiköhän se jakaantuma oo noissa kauniissakin ja ulkonäköään korostavissa ihmisissä ihan samanlainen kuin muissakin ihme lokeroissa joihin nyt pitää ihmiset tunkeakaan..

• Tykkää
Reactions: misStar
ai mä vai? :wave: musta tuli suurperheen äiskä,ja äärettömän onnellinen vaikka ei ollu päätä opiskeluun,ja kun ei ollu opiskelupäätä ni piti ollas sentäs nätti pää :) nyt oon aikuisena tajunnu et se on se maalaisjärki joka lasketaan eikä oppikirja jutut...

"Niin"
Meidän luokalla oli yksi aivan älyttömän kaunis tyttö, meni ymmärtääkseni yliopistoon, oisko ollu kauppakorkea ja nyt ymmärtääkseni jossain pankissa asiantuntijatehtävissä. FB:n mukaan hällä on kaks lasta ja hän on edelleen älyttömän kaunis :D Sen tarkemmin en tiedä miten menee.

"eee"
Ei meidän luokalla tainnut olla tuollaisia tyttöjä. Sellaisia toki, jotka olivat enemmän poikien mieleen kuin toiset, mutta eivät he mitään ulkonäkönsä varaan laskeneet...??

fgh
Olevinaan onnellinen yhden lapsen äiti, jolla ei ole edes ammattia.
Facebook päivitykset pelkkiä "lapsi sitä tätä ja tota"
Ja tosiaan siitä ulkonäöstä ei ole enään mitään jäljellä-
Minulle kyllä vittuiltiin, etten ikinä saa miestä enkä lapsia. Sain komean miehen ja kaksi lasta.

Kyllästynyt jo yläasteella
Eronnut, lapseton ja yhteisestä yrityksestä ulos ostettu. Kaverin lapsi on työharjoittelussa tuossa yrityksessä ja oli kuulemma erittäin veemäinen pomona. No veemäinen oli jo koulussakin joten en yhtään ihmettele. Kuvitteli itsestään todellakin liikoja ja siltä vaikuttaa nykyäänkin. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä.

Yhteistyössä