Hakutulokset

  1. An

    Olenko kummajainen kun kovin ihmettelen tätä kihlajaislahja toivomusta ja koko kihlajaisia?

    Kaikki tavallaan. Toisille isojen kihlajaisten järjestäminen on luonnollista, toiset taas karsastavat täysin moisia. Itse voi päättää, osallistuuko vai ei :) Minä tulkitsisin niin, että kun järjestäjinä ovat pariskunnan vanhemmat, ovat he ajatelleet, että nuorella parilla on aina tarvetta...
  2. An

    mitkä menkat nämä nyt muka on?

    No teeppä sitten se raskaustesti :)
  3. An

    Jos vanhemman elimistöstä löytyy huumetestissä kannabista, seuraako automaattisesti lasten huostaanotto?

    Minusta taas on typerää tuomita noin rajusti, jos ei kerran ole muuta tietoa asiasta kuin nuo iänikuiset valistuspuheet. Ei, en itsekään ole ikinä huumausaineiksi luokiteltavia aineita edes kokeillut enkä koe tarvetta siihen. Tunnen kuitenkin ihmisiä, jotka juurikin toisinaan viihdekäyttävät...
  4. An

    mitkä menkat nämä nyt muka on?

    Itselläni ainakin vuodon määrä vaihtelee: toisinaan runsaampaa, toisinaan taas hyvinkin niukkaa.
  5. An

    En tajua enkä kestä tätä jatkuvaa verenvuotoa!

    Käytätkö mitään ehkäisyä, joka voisi tuon selittää?
  6. An

    Jos vanhemman elimistöstä löytyy huumetestissä kannabista, seuraako automaattisesti lasten huostaanotto?

    Kannabis ei aiheuta juurikaan fyysistä riippuvuutta, vaan siitä seuraava riippuvuus on pääasiassa sosiaalista. Alkoholi aiheuttaa paljon herkemmin fyysisen (ja sosiaalisen) riippuvuuden. Pelkällä laittomuudella perusteleminen on typerää. Miksi sitten on ok juoda alkoholia kerran kuussa, jos...
  7. An

    En tajua enkä kestä tätä jatkuvaa verenvuotoa!

    Saako kysyä, minkä ikäinen olet? Kyllä mielestäni vuotohäiriöt tulisi aina tutkia. Usein kyseessä harmittomat hormonihäiriöt tms, mutta pahanlaatuisuus olisi syytä sulkea pois. Gynekologi voi ainakin ultrata, näkyykö kohdussa myomia tms, mikä voisi vuotoa selittää, ja tarpeen tullen ottaa...
  8. An

    En tajua enkä kestä tätä jatkuvaa verenvuotoa!

    Minä ottaisin yhteyttä gyneen, itse ainakin pelästyisin jos 3 viikkoa vuotaisin. Varsinkin, jos vuoto jotenkin erikoisen hajuista.
  9. An

    Jos vanhemman elimistöstä löytyy huumetestissä kannabista, seuraako automaattisesti lasten huostaanotto?

    Enpä usko että pelkän testin perusteella huostaanotetaan. Pitäisi sitä nyt selvittää, onko vanhempi jatkuvasti pöllyssä (vrt. alkoholisoitunut vanhempi, joka kokoajan/ suuren osan ajasta humalassa) vaiko vain hieman vapaailtanaan polttanut (vrt. vapaailtanaan muutaman oluen ottava vanhempi)...
  10. An

    Onko lapsellista heittää miehen tavarat ulos?

    No, vastaukseni otsikossa esitettyyn kysymykseen on silti: kyllä, on se lapsellista. Jos toinen osapuoli on lapsellinen eikä ilmeisestikään hallitse parisuhdetta, pitääkö alentua samalle tasolle? Ja kyllä sen ukon ulos saisi, vaikkei itse suostuisikaan lähtemään. Poliiseja on yhä olemassa.
  11. An

    kirkkohäät vai maistraatti?

    Minulle maistraatti, koska en ole uskossa. Uskoville ja tapakristityille varmastikin kirkko parempi.
  12. An

    paniikkia vai raskaana?

    Itsellä renkaan kanssa meni ensimmäiset 8kk ihan hyvin, pikkuhiljaa olot paheni kunnes alkoi olemaan niin sietämätöntä että oli lopetettava. Mutta tosiaankin tuon olosi voi aiheuttaa melki mikä tahansa. Tee testi huomenna, jos se on negatiivinen, odottele muutama päivä josko olot...
  13. An

    paniikkia vai raskaana?

    Itsellä pillerit/rengas tuotti tuollaisia oloja. Vaikuttaisi, että joko tietoisesti tai tiedostamatta hieman toivot olevasi raskaana, alkaa oireitakin helposti löytymään. Tai sitten olet raskaana. Eipä se selviä kuin testaamalla :)
  14. An

    Onko lapsellista heittää miehen tavarat ulos?

    Itse olisin kyllä tyytynyt vain pakkaamaat tavarat kasaan ja ilmoittamaan, että sopisi noutaa ne mahdollisimman pian. Eipä omaa oloani auttaisi, että joutuisin vielä rahani käyttämään tuhoamani omaisuuden korvaamiseen.
  15. An

    miettikää

    Parempi tyhmät kysymykset, kuin tällaiset turhat aloitukset.
  16. An

    Eihän Viroon tarvi passia?

    Tosiaankaan passia tms todistusta ei juurikaan käsittääkseni kysellä, mutta varmuuden varalta sellainen pitäisi olla.
  17. An

    Eihän Viroon tarvi passia?

    Ei kelpaa, syytä en oikein itsekään tiedä. Vuosi sitten passin jouduin varoiksi Tallinnan reissulle hommaamaan, sillä ajokortti ei kuulemma ole hyväksyttävä henkilöllisyystodistus. Typerää mielestäni, mutta niin se vain oli.
  18. An

    Eihän Viroon tarvi passia?

    Ei, kuvallisen henkilötodistuksen, mutta ajokortti ei sellaiseksi kelpaa.
  19. An

    Kannattaako elokuviin varata liput etukäteen vai voiko luottaa että paikkoja riittää?

    Riippunee pitkälti elokuvasta ja näytösajasta. Itse aina varaan ennakkoon, että saa mieluisen paikan.
  20. An

    Turha itkeä kun et sitten saa kirkkohäitä, ristiäisiä ja ethän tule joulukirkkoon, eroaja.

    Ei, ei ala :) En vieläkään pysty mitenkään ymmärtää ajatusmaailmaasi. Mitä halveksuttavaa siinä on, että ihmisillä on elämässään asia, joka antaa lohtua ja tukea? Perustui se sitten totuuteen tai ei, heille se on Totuus. Mainitsemiasi höpinöitä nimen omaan SAA kuulla/lukea niin tahtoessaan, en...

Yhteistyössä