Hakutulokset

  1. Epic

    Tehdäänkö tutustumiskierros?

    - Kotka - 30v - Tyttö '09, poika '10, poika '12 - Naimisissa
  2. Epic

    Antaisitko lapsillesi samantyyliset nimet , tähän tapaan ?

    Tuli mieleen, kun olin pikkumuksu ni ajattelin et jos saan kaksoset, heidän nimet on Leo ja Lea =) Mut joo, en enää antais! Meillä lasten nimissä ei ole keskenään mitään samaa.
  3. Epic

    V*t*t*aa armottomasti *täysin turha*

    No ohhoh, se on sulle sit harvinaista herkkua! Mä saan kyl himas olla yksikseen aika ajoin mut tarvis päästä joskus muuallekin ehkäpä, ettei pää hajoo......... Mut ehkä sit ens vuosikymmenellä. Siihen asti purkaudun täällä :whistle:
  4. Epic

    V*t*t*aa armottomasti *täysin turha*

    Hah, sattuman kauppaa... Yks mun ketutuksen syistä on juurikin tuo oman tilan puute ja siihen suhtautuminen kanssa-asujilla... Mut peukut sulle et on omaa aikaa tiedossa! :flower:
  5. Epic

    V*t*t*aa armottomasti *täysin turha*

    sua kato varmaan ketuttaa, ku asiat vois olla vielä paremmin..? Peruspessimisti ;) Itselläkin asiat hyvin eli suomeksi jos jollekin läheiselle alkaa urputtuu, heidän kommenttinsa on tyyliin mitä sä nyt tommosesta valitat ku sulla on niin ja näin, sitä ja tätä... Jepulisjee :vampire:
  6. Epic

    V*t*t*aa armottomasti *täysin turha*

    Aika usein tulee itselle fiilis et miten oon onnistunut haalimaan ympärilleni ihmisiä jotka ei ymmärrä mua. Et luulis edes jonkun olevan samalla sivulla, mut ilmeisesti kirjakin on ihan eri suurimmann osan aikaa! :confused:
  7. Epic

    V*t*t*aa armottomasti *täysin turha*

    Sehän tästä viel veemäisempää tekee et omalla toiminnalla aiheuttaa itselleen näitä ongelmia eikä osaa stand up for your rights! Mut hei, kiva ku en oo yksin :wave:
  8. Epic

    V*t*t*aa armottomasti *täysin turha*

    Siis nuppi räjähtää tästä ketutuksesta kohta ja ketään muuta ei voi syyttää ku itseään kun on minkälainen on. Eka kerta ku oon tosi hilkulla etten alkais miettimään eloa yh:na :headwall:
  9. Epic

    Mitä kuuluu?

    Kiitos kysymästä, jotenkin ottaa mies pannuun vaikkei nyt mitään kummosta tehnytkään... Ja muutahan ei siihen tarvitakaan et oon pahalla tuulella :kieh:
  10. Epic

    Oletteko keskustelleet lapsiluvusta suhteenne alkuvaiheessa?

    Keskustelimme ja mies kolmen kannalla ja minä kuuden. Nyt on kolme ja ehkä joskus vielä se yksi iltatähti, mut näinkin on hyvä :-)
  11. Epic

    kuinka usein tapaatte omia vanhempianne, ja kuinka paljon on välimatkaa? Pääseekö lapset yökylään?

    Välimatkaa 10km ja väh. kerran viikossa nähdään. Isommat lapset ovat keskimäärin kerran kuussa yökylässä omasta halustaan.
  12. Epic

    Kuuluuko anoppisi/appesi sanavarastoon joitakin väärin sanottuja sanoja, jotka

    Vähän asian vierestä, mut itseä ärsyttää karjalaisen äidin tapa liittää sanojen perään 'loiset' sana. Esim. jalkaloiset, ketjuloiset, mattoloiset... Argh :stick:
  13. Epic

    Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille!

    Huomenta :kiss:
  14. Epic

    Paikalla olevat pinoon HEP!

    Messissä :cool:
  15. Epic

    Linkittäkää biisejä jotka kertovat teidän tämän hetken fiiliksistä!

    Jukka Poika - Siideripissis (video) - YouTube
  16. Epic

    Pituutesi/painosi/kuppikokosi

    172/64/80d
  17. Epic

    Paskamaisimmat horoskooppimerkit? Ja omasi?

    En usko että kaikki saman merkin omaavat ovta tietynlaisia vaan omassa elämässä jostain sattuneesta syystä oinaiden ja muiden vesimiesten kanssa suurimmat näkemyserot. Ja täytyy kyllä myöntää et kaksoset kanssa aika eri planeetalta :saint: Itse siis vesimies.
  18. Epic

    Millaista porukkaa täällä tänään?? :)

    27-vuotias 3lapsen äiti. Fiilis ihan jees, mukava päivä mökkeillen ja lapset meni juuri nukkumaan. :)
  19. Epic

    G: Sinun ja miehesi horoskooppimerkit?

    Minä vesimies ja mies skorpioni Yhdessä 5vuotta :-)

Yhteistyössä