Antaisitko lapsillesi samantyyliset nimet , tähän tapaan ?

  • Viestiketjun aloittaja en itse kyllä
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En.
Ollessani päiväkodissa töissä siellä oli siskokset nimeltä Jenna ja Jonna. AINA joku sekoitti ne, oli tuuria jos meni oikein päin nimet..
Pitemmän päälle varmaan tosi rasittavaa
 
....
[QUOTE="vieras";26747328]En.
Ollessani päiväkodissa töissä siellä oli siskokset nimeltä Jenna ja Jonna. AINA joku sekoitti ne, oli tuuria jos meni oikein päin nimet..
Pitemmän päälle varmaan tosi rasittavaa[/QUOTE]

Itse tiedän siskokset nimeltään Jenna, Janna ja Jonna. Hauskaa sinäänsä, mutta......
 
noup
No EN noin samantapaisia! Todellakaan! Mutta sitten taas jotain samaa tyyliä yritän löytää. Esim. Henrik ja Patrik
Jenni ja Anni
Anna ja Aino
Iina ja Oona

Noi vois olla sellaisia mun makuun samantyylisiä.

Koska en nimittäin pidä myöskään aivan eripari sisarusten nimistä esim. Isabella ja Maija....
 
  • Tykkää
Reactions: nedra
"mie"
Meillä on hyvin samankaltaiset nimet muksuilla. Joskaan ei nyt tyylillä yksi kirjain eroa.

Jos se jotakuta haittaa niin haitatkoon. Koska molemmat nimet oli mieluisia ja sopivat kantajilleen, niin ne saivat.

Siskolla lapset aivan eri nimisiä ja silti sotkee muksujen nimiä arjessa...joten ei se erilaisuuskaan aina niin auta.

Toki, jokainen saa hämmästellä jos turhaa aikaa elämässä on liikaa =)
 
No en nyt ihan noin.. Meidän naapurissa (hei vaan tutut!!) on tytöt Hilma ja Vilma. :) Niitä ens alkuun tuli hämmästeltyää mut nyt on korva tottunu.

Omilla muksuilla on samantyyliset etunimet, kaksitavuiset pitkillä vokaaleilla. Ja AINA menee sekaisin vaikkeivat kaikki edes ala samalla kirjaimella. Usein tuleekin huudeltua että "Se vanhin poika sieltä, TÄNNE" tai sitten "Sä taidat olla se tyttö, tuus tänne".

Joskus luettelin koko katraan nimet kun oikeeta yritin hakea niin keskimmäinenki jo hermostui ja tokaisi mulle että "Äiti, mä oon se tyttö.." :D
 
"Vieras"
Mulla on kaveri nimeltään Lauri, hänen vuoden nuorempi siskonsa on Laura.
Kyllä menee sekaisin ja vaikea myöskin saada selvää kumpaa huudetaan jos ei ihan selvästi kuule.
 
Isä ei muistanut koskaan meidän neljän tytön nimiä oikein vaikka ne on tosi erilaiset.. Omat lapset on tyttö ja poika ja heillä täysin erilaiset nimet. Silti tulee aivo jumeja ja huudetaan poikaa tai missäs typykkä.. EI kait lapsiensa nimiä AINA tarvii muistaa?? :snotty:
 
"Piipii"
No meillähän on juuri näin, muttei tarkoituksella vaan ihan siitä syystä, että kakkoselle oli vain yksi nimi joka kelpasi molemmille. Nimien ekat tavut ovat samat, mutta muuten nimet ovat pitkälti saman tyyliset. Samasta lapsesta en kyllä tekisi " Iida Aadaa" tai "Ville-Kallea"...

Ja kyllä, sekoilisin vaikka olisivat Pirkko ja Liisa. :)
 
"Piipii"
[QUOTE="Piipii";26747929]No meillähän on juuri näin, muttei tarkoituksella vaan ihan siitä syystä, että kakkoselle oli vain yksi nimi joka kelpasi molemmille. Nimien ekat tavut ovat samat, mutta muuten nimet ovat pitkälti saman tyyliset. Samasta lapsesta en kyllä tekisi " Iida Aadaa" tai "Ville-Kallea"...

Ja kyllä, sekoilisin vaikka olisivat Pirkko ja Liisa. :)[/QUOTE]

...piti sanoa, että nimet ovat erityyliset.. :D
 

Yhteistyössä