Millaista porukkaa täällä tänään?? :)

Mie oon 35 vuotias, viellä pari kuukautta. =)
Nainen ja ei lapsia.
Hyvä fiilis, tosin vähän väsähtäny olo, tuli 5 tuntia vaan nukuttua viime yönä. :)
 
41v nainen, kolmen esiteini- ja teini-ikäisen äiti. Ihan mukava juhannusfiilis, keittelen juhannusjuustoa ja kohta pitäisi pestä sauna ennen juhannussaunaa, kunhan tässä ensin otan pientä ruokalepoa =)
 
24-v., nainen, ei lapsia.

Teen sitruunaista jogurttijäätelöä ja keitin siihen jopa kinuskia - tai siis yritin. Nyt yhtäkkiä mulla on jotain kauramaito-sokeri-perunajauhosoppaa, hups. :D :D :ashamed:

Oon käynyt jo lenkillä tälle päivälle, mutta oisin halunnut treenata muutenkin. Joudun vaan erinäisistä syistä jättämään raskaammat liikkeet pois. Toisin sanoen: mulla on todella tylsää tänään.
 
S+
Nelikymppinen eukko, jolla yksi teini-ikäinen lähes täydellinen tyttö ja energinen koissu. Liian energinen :)
Fiilis on aika lailla se, että hups, kännissä jossa en juurikaan nykyiisn ole, on kivempi kuolla. Mulla on tämmöstä henkenahtistusta ollut yöstä saakka. en tiiä, että on fyysistä vai van päänssäistä. Mutta ei sen väli, pääasiaa ettei panikoi :)
 
[QUOTE="hmm";26528418]En tajua miten joku jaksaa roikkua palstalla ellei lapsia... Varsinkin yli 30-vuotias. :O[/QUOTE]

Viittaat kai minnuun, täällä keskustellaan paljon muustakin kuin vain lapsista ja vanhemmuudesta.
Ja tänne eksyin, kun miulla oli pahin vauvakuume päällä ja tänne jämähdin. :D
Lapsi on edelleen haaveissa, vaikka usea vuosi onkin mennyt yrittäessä ja voihan olla ettei lasta tule koskaan.

Mie myös olen työskennellyt / työskentelen lasten parissa.
Täällä on myös mielenkiintoisia, hauskoja ja joskus myös surullisia keskusteluita.
 
Viimeksi muokattu:
niih
[QUOTE="hmm";26528418]En tajua miten joku jaksaa roikkua palstalla ellei lapsia... Varsinkin yli 30-vuotias. :O[/QUOTE]

Hui kauheeta, miten joku voikin?! :O Siinä sulle pohtimista tälle illalle. :D
 
Kepsis
[QUOTE="hmm";26528418]En tajua miten joku jaksaa roikkua palstalla ellei lapsia... Varsinkin yli 30-vuotias. :O[/QUOTE]

Miksi ei jaksaisi? Itse täytän nuo kriteerit, yli 30 ja lapsia, mutta en kyllä täällä ole lapsista puhumassa vaan ihan aikuisten ihmisten kesken kaikesta mikä milloinkin sattuu kiinnostamaan, joskus vähän sellaisistakin mikä ei kiinnosta.
 
Pakko kai se on tunnustaa. Minä olen täällä.

Ikää 35, lapsia kolme ja nainen olen.

On tylsää olla täällä yksin. Lapset pistin jo nukkumaan, koska ovat ihan yliväsyneitä viime viikon reissun jäljiltä. Esikoinen tosin valvoo, mutta tahtoo olla yksin ja piirtää.

Kukaan ei kaipaa minua... Yhyy! :)
 

Yhteistyössä