Paskamaisimmat horoskooppimerkit? Ja omasi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pahimmat "vihamieheni" ovat oinaita, tosi ärsyttäviä tyyppejä. Härkien ja kaksosten kanssa en myöskään ole samalla aaltopituudella ja kalat on jotenkin inhottavia.

Parhaiten tulen toimeen rapujen ja kauriiden kanssa.

Itse olen leijona.
 
"vieras"
No en ole horoskooppeja ajatellut, itse olen leijona ja mulla on sekalainen lajitelma eri horoskooppeja ystävinä, työkavereina. Yleensä tulen toimeen aika hyvin kaikkien kanssa, mutta ainahan on ihmisiä jotka eivät miellytä ja ole samalla aaltopituudella.
 
Silja.S
Tuttavapiirissäni petollisimpia ovat olleet kaksoset, teeskentelevimpiä ja pinnallisimpia vesimiehet, ja parhaiten olen tullut toimeen leijonien kanssa. Itse olen skorpioni, nouseva leijona.

Lisäys: vaikka - tai ehkä juurikin siksi - olen itse skorpioni, en yleensä tule toimeen muiden skorpionien kanssa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
fff
vähän vaikea sanoa.. mun parasystävä on kaksonen myös avopuolisoni.. parhaiten tulen toimeen leijonan ja skorpionin kanssa.. itse olen rapu... en nyt osaa nimetä mitään merkkiä joka olis paskin.. kun en usko horoskooppeihin..
 
Mie oon neitsyt itse, en kyllä oo ajatellu minkä horoskooppimerkkisten kanssa en tulisi
toimeen.
Skorpioni voi olla intohimoinen ja haastava ja vahva, mutta oonpahan erittäin hyvin
tullu miun miehen kanssa toimeen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Blue
Meillä ei muuta ookaan kuin kettumaisia merkkejä perhe täynnä, ja yksi viaton suorittaja yrittää selviytyä..

Minä skorppari
Mies härkä
Esikoinen neitsyt
Keskimmäinen oinas
Kuopus kauris

Ja kyllä, välillä sarvet kolisee ja pistimet pistää!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ihanko oikeasti te kaikki huurupäät meinaatte että kaikki tiettyyn vuodenaikaan syntyneet ihmiset ovat paskamaisia? Että tietyssä kuussa syntyneet ovat kusipäitä lopun elämäänsä?

Aika huvittavaa ja ehkä surullistakin että aikuiset ihmiset uskovat horoskooppeihin vielä vuonna 2012.
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77
"joo"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26528561:
Ihanko oikeasti te kaikki huurupäät meinaatte että kaikki tiettyyn vuodenaikaan syntyneet ihmiset ovat paskamaisia? Että tietyssä kuussa syntyneet ovat kusipäitä lopun elämäänsä?

Aika huvittavaa ja ehkä surullistakin että aikuiset ihmiset uskovat horoskooppeihin vielä vuonna 2012.
Relaa hyvä mies ;)
 
En usko että kaikki saman merkin omaavat ovta tietynlaisia vaan omassa elämässä jostain sattuneesta syystä oinaiden ja muiden vesimiesten kanssa suurimmat näkemyserot. Ja täytyy kyllä myöntää et kaksoset kanssa aika eri planeetalta :saint: Itse siis vesimies.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26528561:
Ihanko oikeasti te kaikki huurupäät meinaatte että kaikki tiettyyn vuodenaikaan syntyneet ihmiset ovat paskamaisia? Että tietyssä kuussa syntyneet ovat kusipäitä lopun elämäänsä?

Aika huvittavaa ja ehkä surullistakin että aikuiset ihmiset uskovat horoskooppeihin vielä vuonna 2012.
Minä otan tämän ainakin viihteenä, onhan astrologia todistettu pseudotieteeksi jo muistaakseni 1900-luvun aluissa vai oliko se jopa aiemmin.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26528561:
Ihanko oikeasti te kaikki huurupäät meinaatte että kaikki tiettyyn vuodenaikaan syntyneet ihmiset ovat paskamaisia? Että tietyssä kuussa syntyneet ovat kusipäitä lopun elämäänsä?

Aika huvittavaa ja ehkä surullistakin että aikuiset ihmiset uskovat horoskooppeihin vielä vuonna 2012.
Hei, tuolla nimellä minuu ei olekaan aiemmin kutsuttu..:D
No sikäli, ei missään oo semmosta analyysiä vesimiehistä mikä osuis ihan kohilleen..se ois aika pelottavaa.
Saa kai niistä lukea jos haluaa, ilman että haukutaan huurupääks. Kai siullakin on harrastus mikä ei kaikkien mielestä oo ihan järkevä?
 
Beep
Vesimerkit on parhaita ehkäpä... Itse oon kalat-rapu-vaaka jne. hmmm.... en mä muista mitä ne kaikki kusipäät on merkiltään olleet. Sitäpaitsi ei toi yks merkki kerro vielä juuri mitään luonteesta. Täytyy tietää se koko kartta niin sit voi jotain jo päätelläkin enemmän.

Vaa`at ja härät ei oo ainakaan olleet mun tyyppisiä, eikä vesimiehetkään yleensä, mut riippuu just täysin noista muista vaikuttavista merkeistä.
 

Yhteistyössä