Hakutulokset

  1. V

    Tuli kallis mummolareissu...

    En korvais,todellakaan. Kohta se mummo alkaa ite viskomaan niitä tavaroita,jotta saa uuden tilalle :kieh:
  2. V

    Uusperhehelvetti

    Kaikilla on oikeus koskemattomuuteen ja turvalliseen kasvuympäristöön. Ihan hirveetä tuo on,jos jotakuta joutuu pelkäämään,olkoon lapsi. Mutta tässä tapauksessa tuo lapsi kasvaa aivan väärin,jos ei hälle eroteta oikeata ja väärää. Kurja tilanne.
  3. V

    Uusperhehelvetti

    Tekevät todella väärin.Lapsi toimi oikein??Väkivalta on heidän mielestään hyväksyttävää? Todella surullista,tekevät lapselle karhunpalveluksen :/ Kyllä mä nyt laittaisin miehen puhutteluun tuossa tilanteessa.
  4. V

    Uusperhehelvetti

    Kenen mielestä hyväksyttävää?
  5. V

    Annatteko 11-15v lastenne lomilla ja viikonloppuisin olla paljon tietokoneella/netissä ja valvoa pikkutunneille?

    11v saa valvoa pidempää viikonloppuisin,mutta illalla en anna koneella olla. Lukee,kattelee elokuvia,rakentelee legoja..
  6. V

    Uusperhehelvetti

    Miten toi nyt sinällään liittyy uusperheeseen? Siksikö,kun MIEHEN lapsi kiusaa SINUN lastasi? Rangaistusta tietenkin ja puhuttelu.
  7. V

    Loukkasin miestä, hänkin loukannut minua käytöksellään. Halusi nyt tauon. En tiedä miten kestän odottaa;(

    Parisuhdeterapiaan ei tarvitse avioliittoa tai 20v takana olevaa suhdetta. Jos todella haluat jatkaa,niin yritä edes kaikkesi.Ei jää sitten kaivelemaan.
  8. V

    kävittekö yksityisesittelyssä, kun ostitte asunnon

    Mekin käytiin pelkästään yksityisesittelyssä.
  9. V

    Loukkasin miestä, hänkin loukannut minua käytöksellään. Halusi nyt tauon. En tiedä miten kestän odottaa;(

    Etkö voisi miehelle ehdottaa parisuhdeterapiaa? Jos todella siis kaiken olette kokeilleet?
  10. V

    Mies suuttui kun ehdotin että anoppi voisi tarkastuttaa kuulonsa

    Miksi suuttui?Selittikö mitenkään asiaa? Kyllä mä ymmärrän,että vaikea hyväksyä,kun oma äiti tai isä vanhenee ja haluaa ehkä sulkea silmänsä siltä.. Mutta kyllä tuossa tilanteessa olisi se kuulo hyvä käydä tarkastuttamassa.
  11. V

    vauvan ripulikuvat facebookissa

    Mun miespuolinen kaveri laittoi facebookkiin kuvan potasta,jossa oli lapsen tuotokset. Olihan se nyt ensimmäinen pökäle,jonka lapsi teki pottaan!
  12. V

    Lapsella 39 astetta kuumetta vrk, kannattaako viedä lekuriin näytille?

    Siis ei ole laskenut ollenkaan,vaikka on annettu kuumelääkettä?
  13. V

    12-vuotias tyytö näki netistä tilaamani raskaustestin

    No ihan sen takia kysyn,koska ERIKSEEN mainitsi tuon raskaustestin.
  14. V

    atrian uunivalmis jauhelihamureke, kukaan testannut?

    Kerran ostin tarjouksesta,kyllä toi uppos syöjille. Itse en syö lihaa.
  15. V

    12-vuotias tyytö näki netistä tilaamani raskaustestin

    Näin,jos teillä ei muuta ole sovittu. Miksi sitä testiä olisi vaikea selittää?
  16. V

    Perhepäivähoito vastaan Päiväkoti!

    -Minun äitinä ei tarvitse murehtia siitä, mitä suljettujen seinien sisällä tapahtuu, kun minä poistun paikalta. Kyllähän niitä päiväkodissa sänkyyn/tuoliin sidottuja tapauksia on tullut ilmi. Lapseni oli perhepäivähoitajalla ja kaiken sai,mitä tuossa luettelit. Tokihan omia toivomuksia...
  17. V

    Kökkäreitä hyllyssä - ei kun meteoriitteja!

    Ok. Mutta mulla ei siis hajua..Ottaa kuiteskin kiinni magneettiin,eikai tavaliiset kökkäreet niin tee? :D
  18. V

    "salahäät"

    Meinasin juuri sanoa,että eihän tuota tarvinnu kun muuttaa parisuhdetilanne facebookkin,niin kaikki ties ;)
  19. V

    Kysymys seksistä (ongelma)

    Hahah :D

Yhteistyössä