Hakutulokset

  1. L

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Ultrasta: Mies onneksi tajus kysyä, oltiin sovittu että kysytään mut siinä tilanteessa unohdin asian ihan täysin. Kaverille oli kyllä sanottu että tuossa kivekset, eivät olisi halunneet tietää :) Jossain paikoissa taas ei ilmeisesti suostuta kertomaan. Olin tänään siel lekurilla ku oli sitä...
  2. L

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Midia: Onnea kovasti siitä että sielläkin odotetaan pikkuista poikaa :heart: Ja tosiaan menee täälläkin pari uutta mekkoa lahjaksi jollekin toiselle :D
  3. L

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Mun mies jää kans sit heti isyyslomalle tai viimeistään sitte kun tullaan vauvan kaa kotiin. Pitää tätä kuvioo miettii vielä... Mun töistä ei edelleenkään oo tietoa... Kauhee pulma nimen kanssa. Miten tää voikin olla näin vaikeeta? Joka päivä suunnilleen sitä pähkäillään ja nyt kun sukupuoli...
  4. L

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Täällä poksutaan 20+0 eli puoliväli saavutettu :heart: Naurattaa vieläkin tuo, että oon ostanu jo 2 mekkoa (1 pojan vaatteenkin kyllä) kun olin siis NIIN varma että toinen tyttö meille tulee. Vähän on haikea olo, kun meille jää viimeiseks vauvaks. Tai ainakin näillä näkymin, eihän sitä...
  5. L

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Terkkuja rakenneultrasta!! Kaikki on pienellä kuin pitääkin, vastasi hyvin viikkoja. Ensin näytti pienemmältä, mutta toisesta kuvakulmasta näkyi sitten paremmin ja pikkuaivotkin vastasi viikkoja. Mun tyttöolo meni kyllä niin metsään, meille on tulossa POIKA:heart: Kyllä siellä sen verran selvä...

Yhteistyössä