Hakutulokset

  1. L

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Kotiutumisvaatteet: Ainakin tulee toppapuku päälle, esikoista odottaessa mun äiti osti vauvalle sellasen nätin vaaleankeltaisen ja sit varmaan ihan sisävaatteet alle. Luulen että sen verran on kuitenkin vielä viileetä, mutta näkee sitten. Mun äiti just soitti tänään ja tilas kuulemma Ellokselta...
  2. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    -Hienoa, poistui kaikki teksti :headwall: No uusi yritys, täällä sitä siis taas ollaan :wave: Kävin tänään ostamassa uuden koneen. Nyt olen aikalailla pihalla mistä keskusteltu... Ainakin malttamattomuudesta ollut puhetta. Mulla sama juttu, oon kaivannu sitä pientä nyyttiä kotiin jo jonkun...
  3. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Moikka taas, tuntuu että niin piiiiitkästä aikaa. Meillä kotona kone rikki, niin en pääse lukemaan enkä kirjottelemaan : / Tuntuu että on poissa sivistyksestä kun kone ei toimi... Mutta siis pikaisesti tulin ultrakuulumisia kertomaan keskiviikolta. Siellä oli siis kaikki hyvin, ihan niinkuin...
  4. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Annamariaplus2 Tsemppiä kovasti sinne TYKS:saan!! Toivottavasti vauva jaksaa vielä pysytellä masussa. Adelei:En tiedä miksi ton epparin kanssa on noin (luin paljon esikoisen aikaan aiheesta) mut näin tosiaan on ja siksi epparia ei leikata nykyään jos ei oo pakko. Kannattaa tutustua enemmän...
  5. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    POKS 29 :heart: Viikot tuntuu taas menevän vauhdilla. Mä olen nyt onneks saanu itteäni niskasta kii ja alkanu liikkumaan enemmän. Oon tosi ylpeä itsestäni kyllä! Meidän koti vaa-an mukaan painoa tullu 6 kg ja neuvolan 8 kg. Alkuun näyttäny siellä samaa, joten hiukan ihmettelen eroa...
  6. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Ens ke olis aika ultraan!! En millään malttais odottaa siihen asti :heart: Tänään eksyin taas ostamaan vähän vauvanvaatteita. Ostin mm. poitsulle semmoisen Herra Hakkarais-bodin! Alkaa tuota vaatetta nyt olla aika hyvin, kesävaatteita tosin ei vielä yhtään vaikka isompaa kokoa syksyksikin olen...
  7. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Ainiin, pissavastausta en vielä saanut kun olin just kotona käyny, soittelen sit päivällä tuloksia. Ja yläkäyrällä menee toi SF-mitta edelleen, tasaisesti kuulemma. Oli nyt jotain 29 cm.
  8. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Terveisiä neuvolalääkäristä :wave: Ei kyllä ollut mikään mukava reissu, niinkuin ne ei yleensäkään ole. Semmoista liukuhihna hommaa, itse unohtaa puolet asioista mitä pitäisi sanoa : / Lisäksi se inhottava th on tullut takaisin, se oli esikoisenkin aikaan eikä kyllä mun mielestä ihan oikeessa...
  9. L

    Meneekö Turun Pikkusiilissä naistevaatepuolella kaupaksi?

    En osaa vastata tuohon kysymykseen, mutta miten siellä menee lastentavarat kaupaksi, siis jääkö sieltä jotain käteen? Minkä verran maksaa siellä esim. viikko? Vai kannattaiskohan myydä ennemmin tavallsella kirppiksellä itse?
  10. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    POKS 28 :heart: Meillä Ikeasta kanssa hoitotaso ja oli tosi näppärä. Tason alla 2 tasoa johon mahtui isoja koreja alle, niin siitä tuli tosi kivan näköinen ja sai sinne kaikki rasvat ja vaipat ja muut. Mä muuten kokenu sinkkivoidetta paremmaksi Bepanthenin. Sitä meillä käytetään muuténkin...
  11. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Hah Felina, on sulla ollu aikamoinen neuvolakäynti :D Samaa toitotettiin esikoisen odotuksen kohdalla että vauvapalstat on kiellettyjä, erityisesti kun oli se hössötys siitä sikainfluenssasta enkä rokotusta suostunut ottamaan :D Mut harmi kun sulla koholla noita arvoja, tsemppiä :hug: Olki...
  12. L

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Hyvää uutta vuotta!!! Tänään alkoi todella iskeä kauhea paniikki siitä, miten lähellä se H-hetki ihan oikeasti on. Meillä ei ole vielä mitään tehtynä ja mies on kaikki päivät tontilla ja ollaan esikoisen kanssa kahden. Kauheesti ei täällä sitten mitään pysty tekemään, hyvä kun normaalit...
  13. L

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Täällä ei ole nettiyhteys pelannut moneen päivään ja nyt sain VIHDOIN luettua kuulumisia. Huomasin Pumpulin huonot uutiset :'( Osanottoni :hug: Joulu meni jo, onneksi. Rakastan joulua mutta on se rankkaakin aikaa. Alennusmyynneissä oltiin esikoisen kanssa heti kauppojen auettua ja...
  14. L

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE :heart: Maanantaina oli neuvola, siellä kaikki hyvin :heart: Sf-mitta menee yläkäyrällä kuten meni esikoisestakin. Painon nousu huolettaa, nyt tullu yhteensä n. 5 kg, mutta täti ei siitä ollut millänsäkään. Sanoi lähinnä että hyvin oon pitäny painon kurissa. Täti sanoi...
  15. L

    Poikavauvalle nimiehdotuksia!

    Mikä näistä olisi kivoin? -Lenni -Oliver -Rasmus -Eemil vai kenties joku muu...?
  16. L

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpuli-81:lle kovasti onnea matkaan sulle ja Taaville :hug: Toivottavasti pieni jaksais sinnitellä ens keskiviikkoon, onneks ei oo kovin pitkää aikaa siihen! Voi kun kaikki menis nyt hyvin :hug:
  17. L

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Kyllä se eilinen tosiaan pelästytti ihan kunnolla. Ja vaikka tajuttomuus kesti vain hetken se tuntui ikuisuudelta ja pahin kävi jo mielessä! Yöllä sitten heräteltiin 3 tunnin välein niinku lääkäri oli neuvonut ja puhuteltiin tyttöä. Muuhun ei unenpöppörössä reagoinu kuin siihen kun kysyin mitä...
  18. L

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Fanttomi: Osanottoni koko perheelle :hug: En osaa sanoa mitään lohduttavaa, toivotan jaksamista ja vomia näin vaikeassa asiassa. :'( Wendy79: Kiva kuulla sulta hyviä kuulumisia :heart: Toivottavasti saadaan myöhemminkin kuulla lisää hyviä kuulumisia :heart: Tervetuloa uudet!!! Meillä...
  19. L

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Nyytinen: Voimia :hug: Aivan kauheaa mitä teille on nyt tapahtunut :'( Painoa tullut nyt n. 2 kg ja hyvä niin kun ei tarttis kauheesti noustakaan. BMI:tä en edes kehtaa sanoa :ashamed: Gallupista: Meni varmaan puolisen vuotta, esikoista odotettiin PALJON kauemmin. Siks tuli aika yllärinä...
  20. L

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Terkkuja neuvolasta. Oltiin eilen masun kanssa ja kaikki hyvin. Painoa oli kyl kertyny 3 kg sitten viime käynnin, jaiks : / Täytyy koittaa taas tsempata ton syömisen kanssa, nyt on taas vähän riistäytyny toi herkuttelu hanskasta. Apua ja joulukin tulossa. Mä kun himoitsen joulutorttuja ja...

Yhteistyössä