Meneekö Turun Pikkusiilissä naistevaatepuolella kaupaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti
"myyjä"
Olen katsellut Pikkusiilin lastenkirppiksellä, että aika hitaasti näkyisi vaatteet siellä naistenpuolella menevän. Onko teillä kokemusta, kannattaako sinne laittaa? Mulla kyllä olis ihan tän ajan vaatteita pari-kolmekymppiselle. Vai pitäiskö viedä johonki muualle?
 
En osaa vastata tuohon kysymykseen, mutta miten siellä menee lastentavarat kaupaksi, siis jääkö sieltä jotain käteen? Minkä verran maksaa siellä esim. viikko? Vai kannattaiskohan myydä ennemmin tavallsella kirppiksellä itse?
 
"vieras"
Menee kaupaksi. Mulla on ollut viikkomyynti kolmisensataa, kun molempien puolien paikka ollut. Ja varsinkin se naistenpaikka on tyhjentynyt. Tosin mulla on se etu, et paikan pitäjä ilmeisesti omaa saman maun ja on saman kokoinen... :)
Mut myynti riippuu ajankohdasta paljon, parhaat tilit tullut joulukuun alussa ja heinäkuussa.
Mulla ollut siel pöytä varmaan lähemmääs kymmenen kertaa ja aina on viikostä jäänyt käteen yli satku, vaik myytävää ois ollut vähän ja hiljainen ajankohta. Parhaat myynnit kai 300-400€/viikko.
 

Yhteistyössä