Hakutulokset

  1. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    En pääse siirtoon tänään, koska eilen ilmoitettiin, ettei alkio selvinnyt sulatuksesta. Se oli se mun viimeinen oljenkorsi omilla soluilla, kun en neulakammoisena kykene niitä enää kasvattelemaan. Mietin jatkoa sit, kunhan tästä pettymyksestä tokenen. :cry:
  2. T

    40+ so what wol.13

    Sorry, en jaksa nyt kuin lyhyesti kertoa omasta tilanteesta. Ei päästy siirtoon, koska alkio ei selvinnyt sulatuksesta. Aika tyhjä fiilis on nyt. :cry: Omien munisten kasvatteluun en enää kykene, kun kammoan neuloja niin kovin, joten omat solut oli nyt tässä. Mietin jatkoa sit, kunhan tästä...
  3. T

    40+ so what wol.13

    Kasenja, voi itku miten huono tuuri. :( Voin vain kuvitella sen v*tutuksen ja harmituksen määrän. Onneksi teillä on vielä yksi kaveri jäljellä odottamassa, jos ei kesän aikana luomuna tärppää. :) Mun ainutta pakastealkiota sulatellaan tänään ja huomenna toivottavasti pääsen siirtoon. Saa nyt...
  4. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Zaroza: mä olen myös 41 v. ja helmikuussa kävin ekassa tapaamisessa. Yksi ivf-hoito on takana ja nyt perjantaina vuorossa PAS, eli pakastetun alkion siirto. Eka hoito ei siis tuottanut tulosta eikä mulla pakkasessa enempää ole kuin tämä yksi alkio, joten paljon on nyt sen varassa. Jos ei...
  5. T

    40+ so what wol.13

    Ihana on ollut lukea näitä plussauutisia! Lisää vain tulemaan... :D yöeläjälle toivon, että josko kuitenkin testi siitä vielä plussaksi vahvistuisi. <3 Iso peukutus täältä! Mulla oli ultra viime viikolla ja zumenonit jatkuu + lisäksi tulee luget huomisesta lähtien. PAS on suunniteltu...
  6. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Henrietta77: Juu, eipä se olo varmaan ihan hevillä helpota ja huoli mihinkään katoa. Tuntuu, että sitä mukaa kun homma etenee tulee aina jotain uutta huolehdittavaa... Iso peukku sille, että kaikki sujuu hyvin! :)
  7. T

    40+ so what wol.13

    Virkki, eilen päivällä oli tullut ihan kunnolla vuotoa, joten soitin klinikalle iltapäivällä ja sain ohjeeksi aloittaa illalla Zumenonit. No, illallapa ei sitten mitään vuotoa ollut enää tullutkaan käytännössä juuri yhtään, mutta nappasin lääkkeet silti. Nyt oli taas yön aikana vuotanut. Prkl...
  8. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Henrietta77lle hurrrjasti onnea plussasta! :) Ihanaa! BB81: Toivottavasti saat "luvan" lomailla, niin pääsisit hetkeksi muihin maisemiin, ja ehkä saisit rentouduttua ja hetkeksi heitettyä huolet ainakin vähän sivummalle. Kummasti kuitenkin aina piristää pieni maisemanvaihdos. :cool: Mulla...
  9. T

    40+ so what wol.13

    Oho! Täällähän alkaa vilkkua viivoja silmissä. (y) Joko Virkki on tehnyt uutta testiä? Miltä näytti?! Luppanaa kyllä ankarasti koetellaan. :( Peukut pystyssä sille, että tyhjennys onnistuisi lääkkeillä eikä kaavintaa tarvittaisi. Voi kurjuus. Harmi, ettei Kasenjalla vielä tärpännyt. Mä niin...
  10. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onko Henrietta77 malttanut odotella perjantaita vai oletko kokeillut testailla jo ennakkoon? Toivottavasti sieltä tupsahtaisi plussaa! :) Peukkuja myös BB81:lle edelleen! (y)

Yhteistyössä