Hakutulokset

  1. T

    40+ so what wol.13

    Mitä IMD:n testi näytti? Mä tulkitsin viime kierrossa aikaiset menkkakivut kiinnittymiskivuiksi, joita ne varmaan olikin. Tuli nimittäin menkkojen alussa sellainen "kalvoköntsä" ulos, jonka ajattelin olevan kiinnittyneen alkion jämät. Ei sitten kuitenkaan jaksanut pysyä kiinni. Ajattelin kans...
  2. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    OmaNapastelua pikaisesti... Menkat siis alkoi ja ovat juuri loppusuoralla. Toissapäivänä tuli lääkäriltä uusi suunnitelma + reseptit, ja zumenoneilla ja lugeilla jatkuu hoito, kunhan seuraavat menkat alkaa. PAS siis vuorossa seuraavaksi, joskus muutaman viikon päästä. Yksi ainut alkio on...
  3. T

    40+ so what wol.13

    Jimimalle ja kyytiläiselle hurrrrjasti onnea matkaan! Ymmärrän kyllä, ettet uskalla vielä kauheasti hehkuttaa ja riemuita, mutta josko tämä nyt kuitenkin olisi TheRaskaus. :) Peukkua peukun perään... Luppanan viivan kohtaloa mietitään täälläkin. Toivottavasti viiva on pysynyt ja vahvistunut...
  4. T

    40+ so what wol.13

    Jimimalle onnea plussasta! <3 Tirahti onnenkyynel silmäkulmaan sun puolesta. Aivan ihanaa! (y) Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että kyytiläinen pysyy mukana riittävän pitkään. :)
  5. T

    40+ so what wol.13

    Pikainen omanapainen päivitys... Menkat alkoi sunnuntai-iltana, joten tänään lienee kp 2, kierron pituus yleensä 27-29 pv, mutten nyt sitten tiedä miten nämä hoidot sitä sotkee. Tämä kierto ns. tyhjennysvuoto ja seuraavista lähdetään uuteen yritykseen. Prkl.
  6. T

    40+ so what wol.13

    Juu, Luppana 76:n testissä näkyy kyllä jotain! :) Peukkua pystyyn, että se siitä vahvistuu. Ihanaa olisi... Peppistiina: Tervetuloa perässä! :D Kyllä tää homma hoituu yksikseenkin. Hyvä tietysti, jos on edes yksi sellainen luottohenkilö, jonka kanssa näitä jännityksiä, odotteluja ym. pystyy...
  7. T

    40+ so what wol.13

    Kyllä mäkin Luppanalle näen haamuviivan kummassakin kuvassa. Oijoi! :) Ja Jimima - niin kauan kuin ei ole menkkoja, on toivoa... (y)
  8. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    BB81: Onneksi sentään sulla on möykky mahassa ja kasvaa reippaana. :) Toivottavasti tosiaan kyse on vain kystasta tai muusta vaarattomasta, mutta voin kuvitella miten tuskallista on elellä epätietoisuuden kanssa. Milloin kystaa ultrataan seuraavan kerran? Täälläkin sormet ja varpaat ristissä...
  9. T

    40+ so what wol.13

    Onko Luppana tehnyt testiä tänään? Miltä näyttää?! Mulle pärähti aamulla tikkuun nega, eli nyt vain menkkoja odotellaan. Lienee aika yleistä, että nuo piikitetyt hormonit sekoittaa kiertoa ja lugetkin kai estää menkkojen alkamisen. Tänä aamuna en nyt sitten enää survonut niitä sisuksiini...
  10. T

    40+ so what wol.13

    Oho! Onpa erikoinen tulos. Voisiko olla viallinen testi? Ei mitään haamuviivoja, vaan vähän reilummin jotain haamua... :eek:
  11. T

    40+ so what wol.13

    Kasenja: Juu, olen malttanut odottaa eikä olis mitään kiirettä testaamisen kanssa vielä huomennakaan... Suoraan sanottuna pelottaa tehdä se testi. Kaverit (ne pari, jotka tästä tietää) into pinkeänä tietysti odottaa ja kyselee jo vastauksia, ja itsellä on sellainen olo, ettei tekisi mieli edes...
  12. T

    40+ so what wol.13

    Kasenja: Juu, toiveet oli eilen taas jo korkeammalla, mutta tänään taas laskusuhdanteessa. :p Yhtä vuoristorataa tuntuu olevan pääkopan kanssa... Pakko vain odotella. Tsemppiä PAS:iin! Virkki: Mulla on toinen alkio odottamassa pakkasessa, eli sillä sitten kokeilen seuraavaksi, jos ei tästä nyt...
  13. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Toivottavasti BB81 on saanut parempia uutisia yksityiseltä puolelta. :unsure: Itselläni on menossa pp11. Kahdesta hoidossa kehittyneestä munarakkulasta löytyi munasolu kummastakin ja top-luokkaa olivat. Molemmat jopa hedelmöittyivät, ja toinen siirrettiin to 13.4. ja toinen laitettiin...
  14. T

    40+ so what wol.13

    Pikainen oman navan päivitys... Eilen (pp10) testasin haamuviivan toivossa, mutta eihän siinä testissä mitään näkynyt. Tyylipuhdas nega. No, nyt mä odottelen rauhassa torstaita, sitä varsinaista testauspäivää. Vähän kyllä nousi v*tutus ja harmitus pintaan, mutta josko tässä nyt pitäisi toivoa...
  15. T

    40+ so what wol.13

    Peppistiina : Ajattelen itse niin, että mieluummin hoidan tämän "projektin" yksin kuin väkisin jonkun ei-täysin-kelvollisen kanssa. Jos kaikki menee hyvin ja babyn joskus saa kainaloon, niin ei ainakaan kenenkään kanssa tarvitse sitten säätää kasvatuksesta (vaikka tähänkin varmasti löytyy...
  16. T

    40+ so what wol.13

    IMD: Tsemppiä PAS:iin! Peukut on pystyssä. :) Ärsyttävää tuokin, että menkkakierto voi mennä sekaisin. Mullakin on yleensä menkat alkaneet lähes kellontarkasti, mutta saa nyt nähdä miten jatkossa... Täällä siis edelleen piinailu jatkuu ja jokainen vatsan muljahdus aiheuttaa kauheat pohdinnat...
  17. T

    40+ so what wol.13

    Peppistiina: Rohkeasti vaan yksin yrittämään, jos tilanne sitä "vaatii". :) Kyllä sitä aina jotenkin pärjää itsekseenkin tän homman kanssa. Asioilla on tapana järjestyä. ;) Kyytiläinen on nyt matkassa ja toinen kaveri odottelee pakkasessa, eli paremmin meni kuin uskalsin toivoakaan. :) Vielä...
  18. T

    40+ so what wol.13

    Moi vaan kaikille! Tähän asti olen lähinnä lueskellut taustalla ja yhden tekstin kirjoittanut tuonne yksin hoidoissa olevien ketjuun, mutta ajattelin nyt ilmoitella itsestäni tännekin. :) Ikää siis 41 vuotta ja eilen kävi ekassa punktiossa. Mulle ei ollut kehittynyt kuin kaksi munarakkulaa...
  19. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moi! Mäkin nyt rekisteröidyin tänne, kun olen aloittelemassa hedelmöityshoitoja Ovumialla Tampereella. Alkukäynti ja verikokeet on jo hoidettu, ja tänään on edessä keskustelukäynti psykologilla. Sen jälkeen sitten pääsenkin varaamaan ajan suunnittelukäyntiä varten ja katsotaan mitä lähdetään...

Yhteistyössä