Hakutulokset

  1. T

    40+ so what wol.13

    Moi taas kaikille pitkästä aikaa! Mä ajattelin, että täällä on pitkät litaniat luettavaa, kun ei kesäloman aikana tullut käytyä täällä kertaakaan, mutta näemmä muillakin on ollut sama meininki. Ihania uutisia Jimimalta! :love: Toivottavasti Luppanan tulehdusarvot ovat kääntyneet jo laskuun...
  2. T

    40+ so what wol.13

    Mun&sun, no voi ei. :( Olisin niin toivonut kunnon tärppiä teille. Nuo negat on kyllä niin turhauttavia.
  3. T

    40+ so what wol.13

    Mitä Mun&sun testit näytti? Ja onko Luppana jatkanut vielä testailua tai onko vuoto jo alkanut?
  4. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Henrietta77, ihanaaihanaaihanaa! :love::love::love: Aivan huippuhyvät uutiset! Sukupuolta en lähde edes utelemaan, kun et sitä varmaan vielä halua paljastaa. Ai että, kun on täälläkin hymy korvissa. :D Ja BB81 on ihan hirmuisen pitkällä jo! Mihin tää aika oikein menee? Elo-syyskuuhan on...
  5. T

    40+ so what wol.13

    Mulla on menossa nyt kp2. Sen voisi päivittää tuonne listaan, kun en itse uskalla käydä sitä räpeltämään... Ai miten niin on kroppa sekaisin?! :D
  6. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Uusille, tervetuloa mukaan! :) Milloin saat tietää niptin tulokset, Henrietta77? Ja onko Zaroza saanut jo tietää luovuttajista ja tulevasta siirrosta? Mulla on nyt kierrot ihan sekaisin, kun kroppa varmaan yrittää saada kiertoja takaisin entiseen aikatauluun... Perjantaina alkoi vuoto, joka...
  7. T

    40+ so what wol.13

    Luppana, miltä viivat on näyttäneet? Onko vahvistumista havaittavissa? Mun&Sun, milloin sulla olisi ensimmäinen "virallinen" testauspäivä? Toivottavasti tulee plussaa ja pysyykin plussana! :love: Nää on niin jänniä päiviä, kun tuloksia odotellaan. :) nuppu73:lla ei ainakaan ole jäänyt...
  8. T

    40+ so what wol.13

    Luppana - Wuhuu! Plussahan se siellä! Peukut on pystyssä, että homma etenee toivotunlaisesti. :) Pyllerölyllerölle ja perheelleen hurrrrrjasti onnea pienokaisesta! <3 Ihanaa, että näitäkin uutisia tulee tänne. Kummasti nostaa omaakin mielialaa ja toivoa. Jimiman ultrauutisia odotellaan jo...
  9. T

    40+ so what wol.13

    Molly3: No voi harmi, jos nyt olikin väärä hälytys. Täällä ehdittiin jo innostua. Vielä kuitenkin peukku sille, että viiva lähtisi vahvistumaan, vaikkei se kauhean todennäköiseltä vaikutakaan... Hyvä kuitenkin, että sun tunnelmat on silti positiiviset ja hoidot jatkuvat. :) Mä kävin tiistaina...
  10. T

    40+ so what wol.13

    Molly3: On, on! Ihan selkeä! Lisäys: Hetkinen! Onko tuo nyt ihan luomusti tullut vai joko olette tässä välissä ehtineet siirtoon? :D
  11. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Henrietta77, ihania uutisia! :)
  12. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    BB81, noin 3000€ maksaa tuo lahja-alkiohoito ja mä tosiaan saan tuolla hinnalla nyt kaksi alkiota. Jos ei ensimmäisestä lähde raskaus käyntiin, niin toisen siirron kohdalla joudun varmaan maksamaan vielä sulatuksen ja siirron erikseen. Helsingissä ilmeisesti tuo hoito on n. 1000€ edullisempi...
  13. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tulehan sitten Henrietta77 kertomaan ultran tulokset! Varmasti siellä kaikki on hyvin. :) Ihanaa näitä on kyllä jännitellä muidenkin puolesta! Sitä on jotenkin niin hengessä mukana. Ja BB81 yrittää nyt vain pitää pääkopan kasassa. (y) Joo, en osaa kyllä sanoa miten se käytännössä tapahtuu...
  14. T

    40+ so what wol.13

    Pikainen ON: Soittelin eilen klinikalle ja varasin psykologikäynnin lahjasoluhoitoja varten ensi viikolle. Riippuen siitä miten kierrot nyt asettuu, niin mahdollisesti elokuussa olisi sitten eka lahja-alkion siirto. Kävi sikäli onnellisesti, että lahja-alkioita olikin "varastossa" ja mulle on...
  15. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    BB81, kyllä sua nyt koetellaan. :( Tuossa tilanteessa ei varmaan kauheasti pysty raskaudesta nauttimaan, kun koko ajan on pelko persauksissa, että mitä siellä kohdussa oikein on meneillään. Ei kai auta kuin toivoa parasta, että löydökset kuitenkin olisi harmittomia ja tasaantuisivat ajan kanssa...
  16. T

    40+ so what wol.13

    Voi ei. Onpas täällä nyt toinen toisensa perään huonoja uutisia. :( Tuntuu ihan järkyttävältä, että joudut Virkki odottamaan kaavintaa kokonaisen kuukauden! Mun maalaisjärki sanoo, että se pitäisi hoitaa mahdollisimman nopeasti, jotta saa elimistöstä kaiken ylimääräisen pois, mutta siltä ei...
  17. T

    40+ so what wol.13

    On kyllä ihan käsittämätön kuvio, yöeläjä! Jotain siellä selkeästikin on, mutta huolestuttavaa tietysti, ettei ultrassa mitään näy. Ei ilmeisesti sitä ruskuaispussiakaan enää? Vähintäänkin erikoista. Mieleenkiintoista kuulla, mitä tulee seuraavaksi... Mä kävin tänään heti aamusta klinikalla ja...
  18. T

    40+ so what wol.13

    Aamulla alkoi vuoto ja nyt tuntuu myös alaselkä kipeältä, eli eiköhän tästä ihan menkat ala. Kierto näköjään taas viikon lyhyempi kuin normaalisti, mutta se johtunee siitä, että perjantaina lopetin lääkkeet kuin seinään. Josko sitä tänään saisi soitettua klinikalle, niin saisi nytkäytettyä...
  19. T

    40+ so what wol.13

    Virkki, en ole tuolta omalta klinikalta vielä tarkistanut lahja-alkiohoidon hintaa, mutta ystävälleni on niitä tehty eräällä toisella klinikalla ja hinta on ollut vajaat 2000€/kerta. Mulla meni tuohon IVF:ään kaikkineen reilut 6000€, joten kyllähän tuo laittaa miettimään. Kävin stalkkaamassa...
  20. T

    40+ so what wol.13

    Virkki, Gonapeptylia mäkin piikittelin (KORJAUS: Menee jo näköjään lääkkeet sekaisin... Menopuria pistelin ja sitä ei kuulemma ole saatavilla kyvissä.) ja lääkäri kertoi kyllä, että insuliinikynällä se laitetaan, mutta kun menin hoitajalle "pisto-oppiin", niin neulat iskettiin eteen. En kai...

Yhteistyössä