Hakutulokset

  1. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Onnea vauvansa saaneille! Menin tiistaina Tyksiin käynnistykseen, mutta palasin sieltä ilman lopputulosta :( Ei ne "ihmepillerit" tehneet edes supistuksia. Ens viikolla katotaan taas kohdunsuun tilanne ja jos ok niin puhkasevat kalvot. Nyt olen vaan nauttinut kotona olosta ja lapsien...
  2. S

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    :wave: Tuli sielä äitiyspolilla käytyä. Ensimmäisen kerran tämän raskauden aikana Tyksissä oli mukava lääkäri. Kohta lähden Tyksiin osastolle jossa aloitetaan käynnistys yritykset. Kohdunsuu kunhan saadaan kypsemmäksi niin puhkaistaan kalvot. Toivon vaan että ne lääkkeet tehoaa. Sinituuli
  3. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    :wave: Onnea Caro ja muut vauvansa saaneet :heart: Kävin eilen sielä äitiyspolilla Ja lääkäri oli OIKEASTI todella mukava ja hänen kanssaan keskusteleminen onnistui. Tähän mennessä Tyksissä kohdannut vain töykeitä lääkäreitä (tässä raskaudessa). Mutta. Kohta lähden kohti Tyksiä ja...
  4. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    :wave: Tänään on äitiyspoli käynti ja sielä PITÄIS selvitä käynnistyspäivä. Onnea vauvansa saaneille!! Sinituuli
  5. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Onnea Bourriquet ja pur :heart: Almaa: Mihin aikaan olet menossa äitiyspolille?? Mielellään kuulemma käynnistävät jos aamupäiväaika (neuvolan mukaan) siis jos ne siihen suostuvat muuten. Sinituuli 39+2
  6. S

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    Mukavaa ystävänpäivää :heart: Tänään viedään lapset yökylään, että päästään miehen kanssa ystävän syntymäpäiville. Olisin kyllä halunnut mennä sinne lasten kanssa, mutta mies pääsee vasta niin myöhään töistä etteivät lapset enää jaksaisi. Ja ristiriitaisesti taas olen tyytyväinen että...
  7. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    [b]Mukavaa ystävänpäivää kaikille :heart: Ja paljon onnea vauvansa saaneille!!
  8. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Onnea jospille pienokaisesta :heart: Haavemamma: Kyllä nyt pääset tosi toimiin. Itsekin tuota pelkään, että mies ja/tai minä sairastun synnytyspäiväksi. Varsinkin tuo mahatauti huolestuttaa että mites se hoidetaan silloin. Ja varsinkin osastolla olo. Koulussa ja eskarista kun noita pöpöjä...
  9. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Kareliini: Kyllä se lapsivesi voi mennä niin, että nyt tulee jonkin verran ja myöhemmin lorahtaa loput. Ite olen joka kerta aiheuttanut tulvan jolloin ei ole jäänyt epäselväksi että oliko lapsivettä. Mutta esikoista odotellessa olin ihmeissäni kun sitä lapsivettä vaan tuli silti lisää ja lisää...
  10. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Ja taas on tullut lisää vauvoja. Hienoa! Onnea uuden perheenjäsenen saanneille :flower: Nimiko: Eikun onnea matkaan. Jokohan vauva on jo maailmassa?? Sinituuli 38+6
  11. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    :wave:
  12. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Kvart över: Meillä keltaisuus johtuu veriryhmistä eli aivan sama mitä vauva on painanut tai millä viikolla syntynyt. Kaikki ovat joutuneet valohoitoon.
  13. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    almaa: Tyksissä on aika ihme käsite isosta vauvasta. Heidän mielestä normaalia on vielä 4-4,5 kiloinen. Sektiosta sen verran, että eivät kovin helpolla sitä tee jos ei ole selkeää syytä (esim.perätila). Kovin ainakin yrittävät käännyttää alatiesynnytykseen. Mulla käynnistetään, koska...
  14. S

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    Mangusti: Jos kaikki on vauvalla ja äidillä hyvin ni aika monessa paikassa annetaan ensisynnytäjillä mennä yli 10 pva ja uudelleensynnyttäjillä 12 vai 14 pva. Sinituuli
  15. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Onnea taas vauvansa saaneille :flower: Olenko vain hypäänyt Caron tekstien yli vai onko hän "kadonnut"? Hepatoosista, Mulle ainakin selitettiin että sitten käynnistetään ennen laskettua aikaa. Ite käyny kyseisissä testeissä jo pariin otteeseen. Onneksi arvot on ollut hyvät. Kyllä...
  16. S

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    Välillä merkkiä tähänkin ketjuun. Levottomuus on alkanut. Tiedän että viimeistään ensi viikolla käynnistetään jos ei aiemmin vauva ulos halua tulla. Ainut miinus että se on talvilomaviikko eli mies ja lapset ovat kaikki kotona ja niin haluaisin olla myös minä vauvan kanssa. olisi rauhallinen...
  17. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Ilmottaudun vielä "yhdeksi" olevaksi. Onnea kaikille nyyttinsä saaneille :heart: Nyt aika kuluu hitaasti vaikka tekemistä kyllä olisi. Joka ilta se sama juttu : Huomenna olisi kyllä hyvä päivä syntyä. Mutta kun ei niin ei. Muuten ei niin väliä olisi, mutta vauvasta on ennustettu isoa ja...
  18. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Heips! Olo helpottui vihdoin. Supistuksia tuli jo 6 minuutin välein ja jäivät päälle, mutta nyt ei enää mitään. Mutta Tyksissä lupasivat että viimeistään vkolla 8 käynnistetään jos ei ole ennen sitä vauva ulos löytänyt. Jos joku meinaa taksilla mennä synnyttämään niin kannattaa tilatessa...
  19. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Onnea kovasti vauvansa saaneille!! :heart: Sasuliinille tsemppiä. Ite jatkan tätä ympyrään kulkemista kun supistukset ovat aika kovaa luokkaa. Sinituuli 38+1

Yhteistyössä