Hakutulokset

  1. Develly

    Vauva sairaalassa

    Meidän 2 vko vanha tyttö joutui eilen jäämään sairaalaan rs-viruksen takia. Te joiden vauvat olleet sairaalassa: Miten paljon olette pystyneet olemaan vauvan kanssa sairaalassa? Meillä lisäksi muita lapsia sekä miehen yötyö, joten en pysty olemaan yötä sairaalassa vaikka siihen...
  2. Develly

    Vauva sairaalassa

    Meidän 2 vko vanha tyttö joutui eilen jäämään sairaalaan rs-viruksen takia. Te joiden vauvat olleet sairaalassa: Miten paljon olette pystyneet olemaan vauvan kanssa sairaalassa?
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Jos vauvoillanne tulee vähänkin räkäisyyttä niin suosittelen menemään lääkäriin hetimiten :attn: :attn: :attn: Meidän neiti joutui tänään sairaalaan osastolle hoitoon, kun meinasi tukehtua räkäiseen maito-oksennukseen :ashamed: Rs-virus syynä ja hoitoa sairaalassa edessä varmaan...
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Meillä on nyt sitten tytöllä ensimmäinen flunssa :headwall: :headwall: Me ollaan kaikki sairastettu joten sinäänsä ei ihme, että tarttui vauvaan, mutta olis kyllä voinut olla tarttumatta |O Valvoin koko viimeyön ja kuuntelin sitä aivan kamalaa rohinaa ja yskimistä peläten kokoajan sitä...
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    ikuisuus Täällä kärsitään täysin samanlaisista vaivoista :wave: Ja vielä ihan samaan aikaankin - meillä alkaa puolenyön jälkeen (viimeistään kahdelta) ja jatkuu noin viiteen. Juuri tänään kävin neuvolassa ja puhuin tästä asiasta ja terkka ei ollut mitenkään normaalia huolestuneempi eikä uskonut...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Meillä myös sellainen sitteri mikä menee ihan vaakatasoon ja se on ollut käytössä ihan alusta asti :/ Ei tulis mistään mitään ilman sitä, koska lattialla ei voi pitää (iso koira) ja kun on kaksi muutakin lasta niin... Tyttö tykkää myös nukkua tuossa sitterissä näin päivällä ja se on kyllä...
  7. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    ikuisuus Vauva itkee kyllä, jos hänellä on nälkä :whistle: Toki jos huolestuttaa niin kannattaa kysellä tosiaan neuvolasta :D Meidän Nöpö meni eilen nukkumaan puol seiska ja söi ekan kerran 23 maissa :whistle: Sen jälkeen viideltä eli aika pitkiä välejä on täälläkin. Viime yö olikin eka...
  8. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    ikuisuus Meidänkään neiti ei suostu nukkumaan omassa sängyssään :ashamed: Sitterissä nukkuu parhaiten, vaunuissa jotenkin ja yöt mun vieressä sängyssä :whistle: Omaan sänkyyn kun laittaa niin alkaa ihan karmea huuto eikä neiti rauhoitu millään... Olen nyt antanut asian vielä olla, kun neiti...
  9. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    ikuisuus Itse en ole vauvaa herättänyt syömään - vauva pitää kyllä huolta, että saa tarpeeksi ruokaa ;) Tai siis ainakin kaikki mun kolme on pitänyt huolta siitä, että "muistaa syödä"... Ja teidän tyttöhän on ihan normaalipainoinen, joten tämänkään takia en usko, että herättää pitäis...
  10. Develly

    Juhlapuvun vuokra??

    Mitähän mahtaa suunnilleen olla juhla/iltapuvun vuokra? Olen yrittänyt netistä etsiä hintoja, mutta tähän hätään en löytänyt kuin "mahdollisuus myös vuokraukseen" -tekstejä :headwall: :headwall: Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa vastata :flower:
  11. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnittelut jälleen vauvautuneille :hug: :hug: :heart: :heart: Ja Alinalle tsemppiä huomiselle :D :D Täällä kerätään univelkaa :ashamed: Neiti aloittaa vatsanpurukitinät kahden-kolmen maissa yöllä ja jatkaa aamuun asti :/ Näin päivällä neiti sitten nukkuu 3 tunnin unia ja itse olen...
  12. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Supersuuret onnittelut ikuisuus :hug: :hug: :hug:
  13. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    celia81 Tässä tilanteessa tuo pumppaaminen on oikeasti ainut vaihtoehto :ashamed: Tällä hetkellä pumppaan vaan 2 krt päivässä ja silti tuota maitoa tulee toooodella paljon. Tästä ei voi enää vähentää, koska rinnat tulee todella kipeiksi ja maito pakkautuu. Jos pumppaisin vaikka 4 krt päivässä...
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    ikuisuus Ihanaa, että pääsit tositoimiin :heart: :heart: :heart: :heart: Heti, kun lopettaa stressaamasta niin alkaa tapahtua :whistle: Täällä odotetaan innolla vauvauutisia ;) Meillä kaikki ennallaan... Onneksi vatsanpurut ovat vähän helpottaneet ja illat on vähän rauhallsempia...
  15. Develly

    Häiritseekö tiheentyneet mainoskatkot?

    Häiritsee :headwall: |O |O |O Ja meillä EI ole tallentavaa boxia, koska en haluais laittaa sellaiseen rahaa... (tosin kohta taitaa olla pakko) :/
  16. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    pilli- Olen jo jäsenenä kerhossa, joten vika on Kaksplussalla. En itsekään illalla päässyt sinne. krisu Mulla tulehtui epparihaava esikoisen kohdalla ja se oli kyllä ihan selkeä homma. Itse menisin aika helpolla näyttämään tuota haavaa, koska tulehdusriski on korkea ja lisäksi tilanne pahenee...
  17. Develly

    Koliikin yleisin alkamisikä?

    Kuin myös täällä :wave:
  18. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Lääkärintarkastuksesa oli kaikki ok :heart: Paino oli muutaman 10g yli sen mitä perjantaina lähdettiin kotiin :D Hain apteekista Cuplatonia ja lisäksi aloitan nyt laktoosittoman/maidottoman ruokavalion. Laktoositonta kohtuudella ja kaikki mahdollinen maidottomana. Esim. äitini ei ikinä...
  19. Develly

    Millaista on kotisiivoojan työ?

    Jos mattoja joutuu raahaamaan pihalle niin kyllä se aika raskasta on :ashamed: Itse tein aikoinaan pari kk töitä ystäväni kotisiivousfirmassa ja jos oli kaksikin kohdetta päivässä niin kyllä se aika loppuun veti energian päivän lopuksi. Joillain ihmisillä on tajuttomasti mattoja ja...
  20. Develly

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Täällä myös jakauduttu 11.2.2010. Tyttö 3714g ja 50cm :heart: :heart: Kotiin päästiin jo seuraavana aamupäivänä ja tänään käytiin lääkärin tarkastuksessa - kaikki on ok ja mitään ilmavaivoja isompaa ongelmaa ei ole ollut :D

Yhteistyössä