Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    ARVATKAAS KUKA ON TAKAISIN KOTONA - ILMAN VAUVAA |O |O |O |O |O Tämä tapaus olikin sitten kääntynyt raivotarjontaan, joten odotus jatkuu. Verenpaine on täydellinen ja pissa puhdas, joten odotus jatkuu. Mitään syytä ei ole käynnistää synnytystä. Lääkäri sanoi ihan suoraan, että eivät ala...
  2. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Me lähdetään hakemaan vauvaa :heart: Olen varmaan sen kaksi tuntia nukkunut viimeyönä... sen verran paniikissa olen :ashamed: Mutta eiköhän tämä päivä tästä hyväksi käänny vielä :heart: Mun on ihan pakko myöntää, että viimeiseen asti toivoin, että tähän ei tarvitsisi mennä, mutta pakon...
  3. Develly

    Mistä voi tehdä postille katoamisilmoituksen?

    Postista pitää hakea paperinen ilmoitus jonka täytät ja viet takaisin postiin.
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Alina78 Taitaa olla aika sairaalakohtaista tuo voiko sektioaikaan vaikuttaa. Mun kohdalla aika vaan annettiin ja se oli siinä. Mulle tuolla päivällä ei sinäänsä ole väliä, koska ihan älyttömiä järjestelyjä tämä on vaatinyt anyway, mutta voihan sitä aina kysyä, jos siihen voi vaikuttaa...
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Alina78 Mä en suoraan sanottuna tiedä mitä tapahtuu, jos tämä neiti olisikin kääntynyt oikein päin. Tällä hetkellä ainakin vielä on ihan väärin päin, mutta eihän sitä tosiaan koskaan tiedä. Hyvinkään sairaalan tuntien mut varmaan vaan laitettais kotiin odottelemaan normaalia synnytystä ja tämä...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Niin se aika vaan menee nopeasti, vaikka välillä tuntuu, että ei viikot etene millään ;) Vastahan sitä poksuttiin 30 viikkoa :heart: Täällä on ihan kamala flunssa päällä. Eilen kuumetta 39 ja nyt enää 38. Nyt on vaan pakko levätä ja levätä ja levätä :/ Että olisn mahdollisimman hyvässä...
  7. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Raskauden suuren ihmeen ovat kokeneet tähän mennessä 27.1.2010 Samariini - neljäs - "O" 29.1.2010 Minnea - 23 - esikoinen 30.1.2010 Katyah - 26 - SEKS - esikoinen 31.1.2010 Farfalla - neljäs Äityli 30 - 33 - SAS - kolmas 1.2.2010 Mimmi1981 - 27 - NKL - toinen...

Yhteistyössä