Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Eka valvottu yö takana - tästä se lähtee :kieh: Jos haluatte tietää enemmän tuosta huijaus-asiasta niin y-viestillä voin laittaa asiasta enemmän. Tässä en asiasta sen enempää - ymmärrätte varmaan :/ Kohta sairaalalle lastenlääkärin tarkastukseen :wave: Develly ja Pikkuneiti...
  2. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    ONNEA KANELLA :flower: :flower: :hug: Dolly04 Meillä on vatsavaivoja jo nyt vaikka vauva on vasta 3 vrk vanha :ashamed: En tiedä mistä moinen johtuu, mutta onneksi huomenna on se lastenlääkärin tarkistus niin aion kyllä puhua asiasta. Ensin luulin, että tuo kiukku olis johtunut liian...
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Jadel Meillä meininki ollut myös samansuuntaista jo pidempään, joten tiedän miten pahalta tuollainen käytös tuntuu :hug: :hug: :hug: Mun mies ei ole koskenut muhun alkutalven jälkeen kertaakaan "siinä mielessä" ja usein just laukoi noita samansuuntaisia kommentteja mun kropasta... :(...
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Synnytystarinaa kerhossa :attn: :attn: En viitsi tänne laittaa...... ikuisuus Kun menet synnyttämään niin kannattaa ehdottomasti kysyä mahdollisuutta tuohon ammeeseen. Se auttoi juuri tuossa erittäin kivuliaassa avautumisvaiheessa todella hyvin :D
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Kotona ollaan :heart: :heart: Tyttö syntyi eilen klo 22.23, painoa 3714g, pituutta 50cm ja pipo 35cm. Synnytys eteni todella nopeasti ja olin ihan älyttömän kipeä, mutta onneksi kaikki meni hienosti ja päästiin äsken kotiin :heart: :heart: Luen teidän jutut ja päivitän listaa...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Mä lähden tästä nyt sairaalalle - käynnistävät pikkuhiljaa synnytystä, kun tuo alapaine on tosiaan nyt 110 luokkaa :o Toivotaan, että tällä kertaa en tule enää ilman vauvaa ;) Sitten vois jo päästä vähän isompi itku, jos näin kävis :/
  7. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    helmivaavi Täällä sama homma... Kolmesta asti olen ollut hereillä... :headwall: Alavatsa on ihan tulessa ja liikkuminen on todella hankalaa. No onneksi on Sims3 niin ei käy aika ihan niin pitkäksi ;) Niin ja tänään taitaa olla 40+2 :heart:
  8. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    HubaG Anteeksi uteliaisuuteni, mutta käynnistetäänkö sulla synnytys jostain syystä? Kun viimeistä kertaa menet ä-polille? Minäkin olen sairaalalle huomenna suuntaamassa, jos lääkäri ehtii mua katsomaan :D Paineet on taas 140/95 luokkaa, mutta eipä tuo tosin maanantainakaan mitään vaikuttanut...
  9. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    5.2. on syntynyt 4 tyttöä :heart: :heart: Aika hauska sattuma :D Supistuksia tulee vaan noin tunnin välein, joten eipä taida ihmeitä olla vielä odotettavissa. No, jos ei huomenna vielä niin perjantaina sitten taas ollaan viisaampia asian suhteen ;) Niin ja ainakin täällä...
  10. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    kanella onkin kohta jo tositoimissa :heart: :heart: *vähän kateellinen olen :ashamed: * Ja jälleen onnitteluja vauvansa saaneille - en enää pysy perässä nimistä (pahoittelut). Tuo hopeakaislan vauva on niiiin suloinen - tosin niinhän sitä vähän kaikki vastasyntyneet on ;) ikuisuus...
  11. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Sanattomaksi vetää... Ihmettelin, kun lapset oli niin hiljaa (eivät yleensä ikinä ole varsinkaan iltaisin, kun leikkivät) ja kun menin katsomaan niin neljävee leikkaa saksilla hoitopöytää (Camin ammeellinen pöytä, jossa muovinen päälyste) ja kuukautta vaikka seitsemänvee yllyttää vieressä |O...
  12. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    KERHO ON NYT PERUSTETTU ,kun sille tuntui täällä olevan kysyntää :attn: http://kaksplus.fi/kerhot/ HelmikuunHurmaajat 2010 on kerhon nimi ja salasanan voi pyytää minulta yksityisviestinä :attn: Tuo vanha kerho "kummitteli" tuolla, joten siksi tuo nimi on nyt kirjoitettu yhteen...
  13. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    ...ja niin loppui ne supistukset *yllätys* :headwall:
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    HubaG Me muuten taidettiin saada sama käsittely tuon sisätutkimuksen suhteen ;) (etkös sä Hyvinkäällä synnytä, jos oikein muistan)
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Ganja Laitatko mulle tietosi yksityisviestillä niin lisään Sinut listaan? On taas tullut niiiiiiiiiin paljon tekstiä, että en nyt jaksa kaikkea lukea :ashamed: ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE :hug: :flower: Tänään kävin jälleen äitipolilla ja sain sen sortin "sisätutkimuksen", että...
  16. Develly

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Täällä edelleen yhtenä kappaleena... Tie on ollut mutkainen - etten sanois. Maanantaina 25.1. ultrattiin ja vauva oli perätilassa pahassa asennossa eikä käännöstä voitu yrittää. Torstaina 28.1. sama homma, mutta nyt käännösyrityksen esti mun kylki, joka oli niin kipeä, että en antanut...
  17. Develly

    Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

    Tää on kyllä aika paksua! Tätä ketjua kun lukee niin ennestään vaan vahvistuu se syy miksi mä en harrasta minkäänlaisia "mammatapaamisia" tai avoimia päiväkoteja. Pysyn vaan ihan omissa oloissani tästä eteenpäinkin.
  18. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnittelut tasapuolisesti kaikille vauvan saaneille :hug: :flower: Täällä olo on parempi kuin ikinä :headwall: Yölliset supistukset on loppuneet ja oikeastaan kaikki muutkin vaivat ovat poissa :o Ainut miinus on, että vessassa pitää ravata monta kertaa yössä. Miehen kanssa alkaa...
  19. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Asia on todellaKIN tiedossa :ashamed: Sehän tässä se ongelma onkin, kun tosiaan miehen työt oli ns. myyty muualle eikä sinne nyt vaan ole mitään asiaa, kun ei ole autoa millä ajaa. Työnantaja toki yritti järjestää asiaa, mutta hän on aika voimaton tuon tilanteen edessä ja toki sen ymmärtää...

Yhteistyössä